abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 28 december 2011 @ 17:56:28 #1
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_106132427
Komende maand ga ik stoppen met mijn universitaire opleiding aan de UU (natuurkunde), omdat ik na 6 jaar tot de conclusie ben gekomen dat ik de verplichte vakken gewoon niet kan halen (i.c.m. mijn fulltime baan). Ik heb in mijn vrije keuze profiel wel een minor gehaald in Meteorologie en Fysische Oceanografie en ben al ruim een jaar werkzaam bij een weergerelateerd bedrijf. Daar heb ik inmiddels een vast contract en dus nog wel even verzekerd van werk.

Toch wil ik niet op mijn luie reet gaan zitten en achterover leunen tot het fout gaat. Ik ga proberen de behaalde vakken d.m.v. een deelcertificaat nog wat waarde te laten geven voor in mijn CV. Daarnaast heb ik alle projecten die ik in mijn studie/werk gedaan heb gedocumenteerd. Dat gaat van bashscripting tot Fortran tot MySQL.

Ik wil mij ontzettend graag gaan bezighouden met het opdoen van meer kennis in verschillende programmeertalen en daar ook certificaten in gaan halen. Mijn ICT-kennis is op dit moment heel breed. Ik denk ook dat ik zo'n beetje alles wel zou kunnen en heb ook veel interesse. Ik zie echter door het bomen het bos niet wat nu een toegevoegde waarde zou zijn. Uiteindelijk is het toch de bedoeling dat het geld en tijd dat geïnvesteerd wordt zich terug zou betalen als ik op zoek ga naar ICT-gerelateerd werk. Daarom de vraag of hier wat mensen zijn met advies of vergelijkbare situaties?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_106132502
Word ms gecertificeerd,aries,Cisco Networkengineering
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  woensdag 28 december 2011 @ 18:01:29 #3
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_106132581
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Word ms gecertificeerd,aries,Cisco Networkengineering
Verlopen die certificaten niet snel? Het probleem in mijn situatie is dat ik er bij mijn huidige werk dus NIET mee bezig kan zijn. D.w.z. de certificaten die ik wil halen moeten wel voor de langere termijn een beetje waardevol zijn.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 28 december 2011 @ 18:02:47 #4
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_106132620
http://www.microsoft.com/(...)n/cert-overview.aspx

De meeste moet je (zoals alle certificaten) elk x aantal jaar weer halen.
  woensdag 28 december 2011 @ 18:05:39 #5
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_106132697
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:02 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
http://www.microsoft.com/(...)n/cert-overview.aspx

De meeste moet je (zoals alle certificaten) elk x aantal jaar weer halen.
Dank, ik ga even kijken...

Qua PHP leek Zend me wel nuttig, collega van me is die nu aan het halen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')