nog geen 50minuten vanaf Utrecht CS hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 22:13 schreef CherryLips het volgende:
Awww I Love Juicy! Haarlem is alleen een beetje heel ver weg
Hahaquote:Op zondag 1 januari 2012 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog geen 50minuten vanaf Utrecht CS hoor
Dan ben ik het verschil in prijs al kwijt aan een treinkaartjequote:Op zondag 1 januari 2012 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog geen 50minuten vanaf Utrecht CS hoor
Dit geldt in het algemeen, ik weet niet hoe het met Lush zitquote:De solden in Antwerpen starten op 3 januari 2012. Vanaf dan kan je in alle winkels in Antwerpen genieten van kortingen.
Ja, ik weet het, maar vandaag zou het dan bekend gemaakt wordenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:28 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Dit geldt in het algemeen, ik weet niet hoe het met Lush zit
Het is nog vroeg .... Lush is meestal van de last-minute meldingquote:Op maandag 2 januari 2012 12:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar vandaag zou het dan bekend gemaakt worden
En zij vallen qua Lush Times onder NL, maar qua producten / acties onder Frankrijk
Ja, maar Eef... Daar houd ik toch helemaal niet van?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:05 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Het is nog vroeg .... Lush is meestal van de last-minute melding
Je kan ook naar Haarlem, als ik hierboven kijkquote:Op maandag 2 januari 2012 12:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar Eef... Daar houd ik toch helemaal niet van?
Zeg... Je weet waar ik ongeveer woon of niet?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Je kan ook naar Haarlem, als ik hierboven kijk, wat veel nog
Ja, maar Antwerpen is toch ook niet op de fiets te bereikenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zeg... Je weet waar ik ongeveer woon of niet?
Hier met OV op ongeveer gelijke reistijd van Haarlem/Amsterdam.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:18 schreef Eef999 het volgende:
Ik zit tussen Den Bosch en Maastricht in, maar is allebei toch nog 45 minuten met de auto![]()
Ik ben benieuwd wanneer mijn pakketje uit Germany komt![]()
Ik heb ook nog nieuwe melts besteld bij die nieuwe webshop en bij Pure Soap![]()
Ja, je merkt echt wel verschil als ze lang(er) liggen vind ikquote:Op maandag 2 januari 2012 12:21 schreef Eef999 het volgende:
Ik had bijna alles op hoor![]()
Ik heb nog maar 4 hele cupjes en 5 halve, dat is op dit moment de hele voorraad![]()
Mijn stash melts was nog nooit zo klein, maar wel fijn dadelijk alles vers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |