Ja, bij mij hadden ze het ook al weten te ontcijferen, haha.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Ze zeiden dat ze het zelf al gespot hadden.
Britten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bij mij hadden ze het ook al weten te ontcijferen, haha.
Maar het was echt raar.
Straat 1234 AA
12 Plaats
Mijn postcode was mijn huisnummer
Engelse adressenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bij mij hadden ze het ook al weten te ontcijferen, haha.
Maar het was echt raar.
Straat 1234 AA
12 Plaats
Mijn postcode was mijn huisnummer
Nice!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Speciaal voor jullie foto's2x lush Maastricht en UK bestelling
[ afbeelding ]
en opgeruimd in bakjes en de happy christmas doos
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Speciaal voor jullie foto's2x lush Maastricht en UK bestelling
[ afbeelding ]
en opgeruimd in bakjes en de happy christmas doos
[ afbeelding ]
graag gedaan, hij zou morgen aan moeten komenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:09 schreef altootje86 het volgende:
30.12.2011:
Zending opgehaald en in sorteerproces
30.12.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
oehhhh.... zou die dit jaar nog komen...?
tnx Sharana!!!
lush is gierig met samples, bij mijn vorige bestelling van 270 euro kreeg ik nietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn pakketje uit amsterdam is er! Had wel verwacht dat ik m bij jou had kunnen ophalen Murmeli
Allemaal lekkere dingetjes! Alleen jammer dat ik vroeg om een proefje hua swen hua of rnb (producten die in de bonus gegooid werden) en dat er dan een klein stukje lady catrina inzit. Ook een lekker zeepje hoor, maar voor ik zoiets duurs aanschaf als rnb wil ik het wel graag proberen!
Nee. Wel als je Nederland met Engeland vergelijkt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef feeling_sinister het volgende:
Vraagje: zit is er verschil tussen de prijs in de winkel en de prijs op de website?
In Nederland niet, als je vergelijkt met UK dan welquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:24 schreef feeling_sinister het volgende:
Vraagje: zit is er verschil tussen de prijs in de winkel en de prijs op de website?
Ahhhhh 1 moet ik gewoon hebben wantquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:30 schreef automatic_ het volgende:
Valentijn en Moederdag enPasen spullen!
http://shaunad.tumblr.com/
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee. Wel als je Nederland met Engeland vergelijkt.
Ok, thanks.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In Nederland niet, als je vergelijkt met UK dan welUK is goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |