quote:Op woensdag 28 december 2011 17:27 schreef welkominspace het volgende:
46-jarige inwoner van Groningen in de Bernhardlaan in Groningen
Dit. Ik scheld ze altijd uit.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:35 schreef JamFlava het volgende:
Maar de pubers van tegenwoordig hebben geen discipline en respect.
Leuke foto op je FoBo.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:36 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dit. Ik scheld ze altijd uit.
Anders zetten ze zijn huisnummer er even bij, dan is hij gelijk voor de rest van zijn leven geruineerdquote:
Klopt, kan begrijpen dat sommige mensen die hun dag niet hebben hier lichtelijk agressief van worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:35 schreef JamFlava het volgende:
Ik wou al zeggen, een man van die leeftijd hoort juist het goede voorbeeld te geven.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:40 schreef welkominspace het volgende:
ja kan me voorstellen dat je niet vrolijk wordt als je daar voor de deur staan en dat ventje zegt "kanker op ouwe" of wat ze ook zeggen.
maar je zou toch echt beter moeten weten als je bijna 50 bent
Geweld goedpratenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Klopt, kan begrijpen dat sommige mensen die hun dag niet hebben hier lichtelijk agressief van worden.
Dank u.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:36 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Leuke foto op je FoBo.
Ben jij ook een 14 jarige puber zonder discipline?
Dan zou ik je respect en disciplines aanleren op mijn manier.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dank u.![]()
Hoezo, zodat jij mij lekker kan misbruiken?![]()
![]()
Helaas niet meer.Vroeger was ik een `losbol`, nu ben ik een wijs man.
Mij discipline aanleren op jouw manier huh. Ben je zo streng dan, meisje?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:46 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Dan zou ik je respect en disciplines aanleren op mijn manier.
Maar dat gaat niet door dusmisschien andersom?
respect kan je niet dwingenquote:Op woensdag 28 december 2011 17:46 schreef mdr0806 het volgende:
[..]
Dan zou ik je respect en disciplines aanleren op mijn manier.
Maar dat gaat niet door dusmisschien andersom?
Dan heb je alsnog geen respect.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:56 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sleuteltje, weg.
Wanneer mensen niet beter weten krijgen ze respect voor iets, het kan alleen een tijdje duren.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:57 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog geen respect.
Respect komt vrijwillig... anders is het geen respect.
Dat zeiden de oude Grieken ook alquote:Op woensdag 28 december 2011 17:35 schreef JamFlava het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |