en dan zeg je: nee, doe ik maandag! Want ik ben vrij. Einz!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb morgen en overmorgen vrij.. Al tig keren gezegd tegen collega's.. Sturen ze een mail door dat ik morgen iets moet doen
Seriously??![]()
Ahhhh frustratie uiten![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb terug gemaild dat zij het morgen mogen doen![]()
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 28 december 2011 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, koekblik vond 120 heul geen probleem.![]()
En verbazingwekkend weinig frustri's op de weg.
Geen missende onderdelen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, koekblik vond 120 heul geen probleem.![]()
En verbazingwekkend weinig frustri's op de weg.
Ik soms wel... als ze iemand die 105 rijdt menen te moeten inhalen met 106 km/uquote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen missende onderdelen?
En ik irriteer me eigenlijk nooit aan koekblikjes, juist aan die aso SUV's!
Bwhehe dat is waar, maar ze moeten ook gewoon niet inhalenquote:Op woensdag 28 december 2011 16:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik soms wel... als ze iemand die 105 rijdt menen te moeten inhalen met 106 km/uDan gaat deze jongedame heel hard vloeken in de auto, en boos kijken als ik eindelijk in kan halen:
![]()
Dat dus ja!!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe dat is waar, maar ze moeten ook gewoon niet inhalenLekker rechts blijven.
Ik dus ook!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus ja!!
Ik rijd eigenlijk standaard zo'n 7-8 km te hard.. en erger me altijd aan mensen die zich wél aan de snelheid houden...![]()
![]()
Of nóg erger, 75 rijden waar je 80 mag...![]()
Ja, ik erger me snel in de auto
Monk!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:38 schreef BGTes het volgende:
[..]
JepMaar er komt ver niets en mijn download is nog niet klaar!
als ik je met 150 inhaal in mijn bolide zal ik wel zwaaienquote:Op woensdag 28 december 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat dus ja!!
Ik rijd eigenlijk standaard zo'n 7-8 km te hard.. en erger me altijd aan mensen die zich wél aan de snelheid houden...![]()
![]()
Of nóg erger, 75 rijden waar je 80 mag...![]()
Ja, ik erger me snel in de auto
Ik zit ook altijd te vloeken/zuchten/tieren in de auto...quote:Op woensdag 28 december 2011 16:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dus ook!
Ik d8 eigenlijk dat ik me helemaal niet snel ergerde aan mensen in de auto, en dat zei ik ook tegen mensen. Totdat die mensen me er op gingen wijzen als ik weer zat te vloeken/zuchten/tieren als mensen niet opschoten of raar doen.![]()
Wat jonge, dat haalt mijn bolide ook, like a bossquote:Op woensdag 28 december 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik je met 150 inhaal in mijn bolide zal ik wel zwaaien![]()
Zekerquote:Op woensdag 28 december 2011 16:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit ook altijd te vloeken/zuchten/tieren in de auto...
Lekker ook wel soms!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |