SPOILER: Momenteel inactieve usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
brofistquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dacht dat ik als enige kansloos bezig was tijdens vervelingquote:Op woensdag 28 december 2011 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb altijd veel Vice City gespeeld en mijn lievelingsactiviteit
Een auto op de weg zo neerzetten, dat andere auto's er met de passagierkant nèt langskunnen.
Wachten tot er een auto voorbij komt, en dan die pakken. Aangezien de passagier een auto voor zijn deur heeft staan, kan ie er niet uit, en dan rij je dus samen met iemand anders ronddie heel droog blijft zitten
Wat een lol wat een lol![]()
![]()
vroegah wel tho* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Er zit ook een coole schans bij het 2e eiland die een beetje lang is, veel ruimte erop. Je komt er eigenlijk meteen vanaf een brug en als je eroverheen springt eindig je bij die autogarage die je kan hebben
Daar kan je dus ook iets leuks mee doennamelijk zo'n vrachtwagen nemen die zo schuin afloopt naar achteren, weetjewel
Als je die dan op die schans zet krijg je een dubbele schans![]()
Proberen om een boot te stelen bij de haven en naar het andere eiland te varen.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dat je op die scooter in dat steegje stapt en MJ door de radio pomptwat
.
![]()
![]()
Jij hebt sannis gemist gisteren vriendquote:Op woensdag 28 december 2011 15:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haaaa
I'm not a star
Somebody lied
I got a choppa in da car
HUH!![]()
![]()
WAT DANquote:Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij hebt sannis gemist gisteren vriend![]()
![]()
Koop rode.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef Phantomesse het volgende:
Douchen, eten, bh's kopen en richting Limburg
KusjensJe wilt niet weten, ah broeder.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Lekker persian chicks hosselen daarquote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef Phantomesse het volgende:
Kusjens![]()
![]()
Rood en zwarte setquote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef Phantomesse het volgende:
Kusjens![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop een korset en je brengt mijn hoofd op holquote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef Phantomesse het volgende:
Kusjens
All good things are wild and free.![]()
Ik heb al heel veel zwartquote:dus rood ja.
En ze dan meenemen naar de lesbobar om eens goed te gaan re-decoratenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:05 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Lekker persian chicks hosselen daar![]()
![]()
Heb ikquote:Op woensdag 28 december 2011 15:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Koop een korset en je brengt mijn hoofd op hol![]()
![]()
Nee man, tempehquote:Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat tempeh? En wat zit daarboven?Is vlees. En dat daarboven is rendang
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als cb me dan druiven komt voeren met gouden plakkaten rondom zijn nek, een linnendoekje om zijn middel en een gouden hoofdversiersel, zou dat het wel eenbeetje afmaken.![]()
Thefuck heb je het overquote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat mijn vriendin gek wordt als ik haar in zo'n dwangbuis probeer te worstelen.![]()
![]()
I'm on my wayquote:Op woensdag 28 december 2011 15:10 schreef Phantomesse het volgende:
Jum
Kom me iets brengen in een seveersters outfitje?
Ik zal je eeuwige dank tonen.
Dwangbuis?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Panzermaus het volgende:
Ik denk dat mijn vriendin gek wordt als ik haar in zo'n dwangbuis probeer te worstelen.
All good things are wild and free.![]()
Oh hey!! weet iemand of 30 december UFC 141 word uitgezonden op NL televisie?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hij heeft t over korsettenquote:Extremesports geloof ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
Oh hey!! weet iemand of 30 december UFC 141 word uitgezonden op NL televisie?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je kan ook gewoon via stream kijken. Voor stream moet je naar het MMA topic.
Overeem.
If not now, then when.![]()
Dweil tussen je benebquote:Op woensdag 28 december 2011 19:00 schreef tliciouz het volgende:
Blanke versie van chocobeer in de trein![]()
Die hele garnizoen heeft zin in te knallen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Oke fijn, nu al terug van uitgaanKutavond.
What went down, shawty?quote:Op donderdag 29 december 2011 02:12 schreef Juminelle het volgende:
Oke fijn, nu al terug van uitgaanKutavond.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ruzie met ex in club, kotsende vriendin, geweigerde vriend (hij dacht dat 't slim was om met een spijkerbroek naar een kerstgala te gaan) en bahhhh.quote:
Rinusje gemist
Zure shit. Kom morgen naar CABLE, kan je alle teleurstelling van je af wobbelen.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ruzie met ex in club, kotsende vriendin, geweigerde vriend (hij dacht dat 't slim was om met een spijkerbroek naar een kerstgala te gaan) en bahhhh.
Rinusje gemistThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
M'n teenquote:Op donderdag 29 december 2011 02:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zure shit. Kom morgen naar CABLE, kan je alle teleurstelling van je af wobbelen.Ik heb 'gedanst' als een dronken piraat net.
Dat doe ik altijd graag.quote:Op donderdag 29 december 2011 02:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
'gedanst' als een dronken piraatThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: