abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5069679
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 22:48 schreef solidslayer het volgende:

[..]

EEEH vergis je je niet?
tjeez, ik ging naar sin ik dacht lekker battles
nou na allebij zn armen te verslaan, dacht ik HAHA een challange ! sin's hoofd, ik helemaal klaar voor een flinke match tot de dood.

start, auron *klik* attack, KABLAAAAM ! 99,999 damage
einde gevecht

na een eind lopen en vage kistjes leegroven
kom ik bij Seymour (again..) hij brabbelt wat over sin en dat ie mij af gaat maken en lacht
ik denk weer van yes ! ok een uitdaging, misschien wat sin toch maar een voorproefje..

begin..Lulu, *klik* doublecast Flare, Flare.
Auron *klik* Fullbreak CHOP ! 99,999 damage
weer klaar !

zit er nou echt totaal geen uitdaging meer bij ofzo
ik had toch minimaal verwacht dat ze miljoenen HP hadden ofzo

Ik ben totaal niet ge-upped met level.Heb Flare & Ultima niet.En die Armor Break en dat soort dingen al helemaal niet.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 19 juli 2002 @ 00:10:14 #127
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5070886
* Chocobo schopte de eindbaas zijn kont ook erg hard
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 00:02:00 #128
26644 Hakkert
Fuck You!
pi_5083886
Hakkert snapt ineens waar de naam chocobo vandaan komt Wel handig voor de stroom op zo'n boot. Verder wil ik even mededelen dat ik eindelijk snap hoe die sphere-grid werkt. Eigenlijk een makkie maar je moet net ff doorhebben hoe dat werkt. Oh ja ik ben ZWAAAR verslaafd aan dit spel
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  zaterdag 20 juli 2002 @ 00:48:34 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5084526
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 00:02 schreef Hakkert het volgende:
Hakkert snapt ineens waar de naam chocobo vandaan komt Wel handig voor de stroom op zo'n boot.
* Chocobo is pissed om deze opmerking aangezien Chocobos voor veel en veel meer zaken belangrijk zijn, (zie alle final fantasie spellen)

Ik heb wel zeer en zeer veel respect voor je dat je door bent gegaan en de kracht van het spel gezien hebt. Ga door,....je gaat nog ongelooflijk veel coole dingen meemaken

zaterdag 20 juli 2002 @ 11:00:28 #130
26644 Hakkert
Fuck You!
pi_5086641
Dat geloof ik ook wel... Als je al de effects ziet als yuna die aeons oproept.. VET!!!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  zaterdag 20 juli 2002 @ 12:41:17 #131
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5087233
en toch vind ik dat de Chocobos meer tot hun recht kwamen in FF7 want daar heb ik echt misschien 20 uur door gebracht met het trainen wedstrijden rijden, paren tot ik de golden chocobo had

in ff 10 ist alleen maar een raceje winnen meer nie

PSN-ID: SoliD_S
pi_5087494
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 12:41 schreef solidslayer het volgende:
en toch vind ik dat de Chocobos meer tot hun recht kwamen in FF7 want daar heb ik echt misschien 20 uur door gebracht met het trainen wedstrijden rijden, paren tot ik de golden chocobo had

in ff 10 ist alleen maar een raceje winnen meer nie

Zeker.En je had blauwe ,groene ,zwarte ,gele ,witte en rode Chocobo's.
α & Ω
pi_5087683
Kan iemand mij alsjeblieft helpen met de eindbaas. Die Final Aeon. Je hebt twee forms. Die eerste form haal ik altijd redelijk makkelijk. Maar daarna lukt het me gewoon niet meer. Ik doe bijna elke ronde zombiestrike op hem waardoor die niet geheald maar gedamaged wordt. Ik laat Yuna elke keer doublecasten (kheb Flare en Ultima niet). Heeft iemand nog tips/truuks/hints voor deze baas. En ja , ik heb die boss faqs al doorgelezen.
Een naam heeft geen nut....
  zaterdag 20 juli 2002 @ 13:52:52 #134
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5087704
een aantal ultime wapens zoeken en de upgrades
en dan je sphereboard helemaal doorlopen tot je ongeveer 120 strenght heb en dan alleen maar attacken en dan is het al heeeeeel erg simpel..
  zaterdag 20 juli 2002 @ 15:24:41 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5088335
Oi, ik heb nu net dat beest verslagen in baaj temple, en toen kwam ik dus in een soort kelder weer.
In die kelder zag ik 6 standbeelden staan zeg maar, en 4 daarvan hadden zo'n balletje er voor liggen. Voorin is een groot magisch veld dat zegt tegen me dat ik destruction sphere's moet gaan halen ..
Nu weet ik zeker nog niet welke tempel die andere 2 dan liggen is het wel?
The truth was in here.
pi_5088606
.
twee dochters
  zaterdag 20 juli 2002 @ 16:07:32 #137
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5088615
GODVE%$#*)
Ik denk mooi ik heb die chinees, (jojimbo?) en ik heb al een paar keer gehad dat die meteen als hij aan de beurt is die moeilijke klap uitdeelt, hup meteen tegenpartij dood dus.
Dus nu bij besaid iland vechten tegen dark valefor toch? Nou mooi niet he
Die kneus mag eerst 3x slaan, en toevallig sta ik daar met 3 man die geen 9999 damage kunnen hebben! ARGH!!

Die omega ruins krijg ik ook steeds klappen, die tempels krijg ik klappen.. ik weet het niet meer hoor

The truth was in here.
  zaterdag 20 juli 2002 @ 16:54:36 #138
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5089003
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 16:07 schreef Bastard het volgende:
GODVE%$#*)
Ik denk mooi ik heb die chinees, (jojimbo?) en ik heb al een paar keer gehad dat die meteen als hij aan de beurt is die moeilijke klap uitdeelt, hup meteen tegenpartij dood dus.
Dus nu bij besaid iland vechten tegen dark valefor toch? Nou mooi niet he
Die kneus mag eerst 3x slaan, en toevallig sta ik daar met 3 man die geen 9999 damage kunnen hebben! ARGH!!

Die omega ruins krijg ik ook steeds klappen, die tempels krijg ik klappen.. ik weet het niet meer hoor

ik ken het precies.. ik kan die dark aons ook nog niet aan zelfs met joyimbo nog niet..

het beste is dat je eerst alle monster captured, doe dat met een character en geef al je andere character de ability "overdrive --> AP" zo krijg je bij elk gevecht meer AP als je je overdrive op slayer of victor instelt. en ga zo dus alle vijanden vangen van alle locaties (duurt wel een uur of 20) maar ondertussen stroomt de AP ook binnen en kan je veelupgraden, vooral auron zijn strenght, zijn Celestial weapon kan je het makkelijkst krijgen zodat je ook break damage limit heb en dus veel meer schade kan toebrengen.

zaterdag 20 juli 2002 @ 17:20:00 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5089326
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 16:54 schreef solidslayer het volgende:

[..]

ik ken het precies.. ik kan die dark aons ook nog niet aan zelfs met joyimbo nog niet..

het beste is dat je eerst alle monster captured, doe dat met een character en geef al je andere character de ability "overdrive --> AP" zo krijg je bij elk gevecht meer AP als je je overdrive op slayer of victor instelt. en ga zo dus alle vijanden vangen van alle locaties (duurt wel een uur of 20) maar ondertussen stroomt de AP ook binnen en kan je veelupgraden, vooral auron zijn strenght, zijn Celestial weapon kan je het makkelijkst krijgen zodat je ook break damage limit heb en dus veel meer schade kan toebrengen.

Dus 20 uur lang beesten gaan verzamelen...
En ik heb nog niet die overdrive AP volgens mij
Ik heb al 2 wapens volgens mij voor die aeon overdrive.. Kan natuurlijk ook ff kijken of ik er nog 1 kan doen maar aan die wapen heb ik nog weinig.
Misschien toch maar steeds mn ass gekicked krijgen in omega ruins..
The truth was in here.
pi_5089711
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 17:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus 20 uur lang beesten gaan verzamelen...
En ik heb nog niet die overdrive AP volgens mij
Ik heb al 2 wapens volgens mij voor die aeon overdrive.. Kan natuurlijk ook ff kijken of ik er nog 1 kan doen maar aan die wapen heb ik nog weinig.
Misschien toch maar steeds mn ass gekicked krijgen in omega ruins..

Gewoon stug door blijven gaan
heb ook dagen achter elkaar in de omega ruins rondgedoolt om te level uppen en ging vaak zat dood (tip , gewoon in de buurt van de save point blijven , vechten , saven ,ben je nl ook gehealt).
suc6

*is nu weer bij bikanel island onderweg naar home

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_5089721
*gaat FF VII touwens ook weer eens zoeken
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_5089746
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 17:55 schreef dontcare het volgende:
*gaat FF VII touwens ook weer eens zoeken
Heb je hem nog niet gekocht?!Loeder! ,of zoeken thuis?
α & Ω
pi_5096733
JAAAA!!!! UITGESPEELD! ! ! En wat een prachtig einde... Echt prachtig.... En ik begin vanavond overnieuw om alles te doen...

Wat een spel !

Squaresoft bedankt !

Een naam heeft geen nut....
pi_5097700
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 17:58 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Heb je hem nog niet gekocht?!Loeder! ,of zoeken thuis?

thuis zoeken uiteraard , had hem al toen ie uitkwam (zelfde dag)
  zondag 21 juli 2002 @ 14:55:08 #145
18114 pebbje
kleine rooie opdonder
pi_5097755
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een strategy guide kan komen voor FFX?
moeje ook nog een pepernoot?
  zondag 21 juli 2002 @ 15:26:37 #146
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5098223
Ehhhh,..bij je lokale game winkel ?

Zorg ervoor dat je de FFX guide van Piggyback neemt !

zondag 21 juli 2002 @ 16:32:26 #147
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5098909
ik heb zonet die chocoborace gewonnen met 15 ballonnetjes gevangen en maar 1 keer geraakt door die #$*@(% vogels en dat in 35 seconde..
zomaar opeens toen ik net op het punt van opgeven stond

echt een rotspelletje is dat, ben blij dat ik het gehaald heb

pi_5098964
quote:
Op zondag 21 juli 2002 16:32 schreef solidslayer het volgende:
ik heb zonet die chocoborace gewonnen met 15 ballonnetjes gevangen en maar 1 keer geraakt door die #$*@(% vogels en dat in 35 seconde..
zomaar opeens toen ik net op het punt van opgeven stond

echt een rotspelletje is dat, ben blij dat ik het gehaald heb

ben er geloof ik in totaal wel iets van 10 uur mee bezig geweest ZONDER het te halen , was simpeler om zelf een wapen te maken [wat ik dus ook gedaan heb)....
Terwijl ik die vlinder vang ding in 1 keer haalde ....
pi_5098973
quote:
Op zondag 21 juli 2002 14:55 schreef pebbje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een strategy guide kan komen voor FFX?
* dontcare heeft labtop met walktrough / guide / al beth translator erbij
pi_5098982
quote:
Op zondag 21 juli 2002 14:51 schreef dontcare het volgende:

[..]

thuis zoeken uiteraard , had hem al toen ie uitkwam (zelfde dag)

*btw FF VIII heb ik in het japans, US , pal versie en PC -hoezo freak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')