quote:Ik ben totaal niet ge-upped met level.Heb Flare & Ultima niet.En die Armor Break en dat soort dingen al helemaal niet.
Op donderdag 18 juli 2002 22:48 schreef solidslayer het volgende:[..]
EEEH vergis je je niet?
tjeez, ik ging naar sin ik dacht lekker battles
nou na allebij zn armen te verslaan, dacht ik HAHA een challange ! sin's hoofd, ik helemaal klaar voor een flinke match tot de dood.start, auron *klik* attack, KABLAAAAM ! 99,999 damage
einde gevechtna een eind lopen en vage kistjes leegroven
kom ik bij Seymour (again..) hij brabbelt wat over sin en dat ie mij af gaat maken en lacht
ik denk weer vanyes ! ok een uitdaging, misschien wat sin toch maar een voorproefje..
begin..Lulu, *klik* doublecast Flare, Flare.
Auron *klik* Fullbreak CHOP ! 99,999 damage
weer klaar !![]()
zit er nou echt totaal geen uitdaging meer bij ofzo
ik had toch minimaal verwacht dat ze miljoenen HP hadden ofzo
quote:
Op zaterdag 20 juli 2002 00:02 schreef Hakkert het volgende:
Hakkert snapt ineens waar de naam chocobo vandaan komtWel handig voor de stroom op zo'n boot.
Ik heb wel zeer en zeer veel respect voor je dat je door bent gegaan en de kracht van het spel gezien hebt. Ga door,....je gaat nog ongelooflijk veel coole dingen meemaken
in ff 10 ist alleen maar een raceje winnen meer nie
quote:Zeker.En je had blauwe ,groene ,zwarte ,gele ,witte en rode Chocobo's.
Op zaterdag 20 juli 2002 12:41 schreef solidslayer het volgende:
en toch vind ik dat de Chocobos meer tot hun recht kwamen in FF7 want daar heb ik echt misschien 20 uur door gebracht met het trainen wedstrijden rijden, paren tot ik de golden chocobo hadin ff 10 ist alleen maar een raceje winnen meer nie
Die omega ruins krijg ik ook steeds klappen, die tempels krijg ik klappen.. ik weet het niet meer hoor
quote:ik ken het precies.. ik kan die dark aons ook nog niet aan zelfs met joyimbo nog niet..
Op zaterdag 20 juli 2002 16:07 schreef Bastard het volgende:
GODVE%$#*)
Ik denk mooi ik heb die chinees, (jojimbo?) en ik heb al een paar keer gehad dat die meteen als hij aan de beurt is die moeilijke klap uitdeelt, hup meteen tegenpartij dood dus.
Dus nu bij besaid iland vechten tegen dark valefor toch? Nou mooi niet he
Die kneus mag eerst 3x slaan, en toevallig sta ik daar met 3 man die geen 9999 damage kunnen hebben! ARGH!!Die omega ruins krijg ik ook steeds klappen, die tempels krijg ik klappen.. ik weet het niet meer hoor
het beste is dat je eerst alle monster captured, doe dat met een character en geef al je andere character de ability "overdrive --> AP" zo krijg je bij elk gevecht meer AP als je je overdrive op slayer of victor instelt. en ga zo dus alle vijanden vangen van alle locaties (duurt wel een uur of 20) maar ondertussen stroomt de AP ook binnen en kan je veelupgraden, vooral auron zijn strenght, zijn Celestial weapon kan je het makkelijkst krijgen zodat je ook break damage limit heb en dus veel meer schade kan toebrengen.
quote:Dus 20 uur lang beesten gaan verzamelen...
Op zaterdag 20 juli 2002 16:54 schreef solidslayer het volgende:[..]
ik ken het precies.. ik kan die dark aons ook nog niet aan zelfs met joyimbo nog niet..
het beste is dat je eerst alle monster captured, doe dat met een character en geef al je andere character de ability "overdrive --> AP" zo krijg je bij elk gevecht meer AP als je je overdrive op slayer of victor instelt. en ga zo dus alle vijanden vangen van alle locaties (duurt wel een uur of 20) maar ondertussen stroomt de AP ook binnen en kan je veelupgraden, vooral auron zijn strenght, zijn Celestial weapon kan je het makkelijkst krijgen zodat je ook break damage limit heb en dus veel meer schade kan toebrengen.
quote:Gewoon stug door blijven gaan
Op zaterdag 20 juli 2002 17:20 schreef Bastard het volgende:[..]
Dus 20 uur lang beesten gaan verzamelen...
En ik heb nog niet die overdrive AP volgens mij
Ik heb al 2 wapens volgens mij voor die aeon overdrive.. Kan natuurlijk ook ff kijken of ik er nog 1 kan doen maar aan die wapen heb ik nog weinig.
Misschien toch maar steeds mn ass gekicked krijgen in omega ruins..
*is nu weer bij bikanel island onderweg naar home
quote:Heb je hem nog niet gekocht?!Loeder!
Op zaterdag 20 juli 2002 17:55 schreef dontcare het volgende:
*gaat FF VII touwens ook weer eens zoeken
Wat een spel !
Squaresoft bedankt !
quote:thuis zoeken uiteraard , had hem al toen ie uitkwam (zelfde dag)
Op zaterdag 20 juli 2002 17:58 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Heb je hem nog niet gekocht?!Loeder!
,of zoeken thuis?
Zorg ervoor dat je de FFX guide van Piggyback neemt !
echt een rotspelletje is dat, ben blij dat ik het gehaald heb
quote:ben er geloof ik in totaal wel iets van 10 uur mee bezig geweest ZONDER het te halen , was simpeler om zelf een wapen te maken [wat ik dus ook gedaan heb)....
Op zondag 21 juli 2002 16:32 schreef solidslayer het volgende:
ik heb zonet die chocoborace gewonnen met 15 ballonnetjes gevangen en maar 1 keer geraakt door die #$*@(% vogels en dat in 35 seconde..
zomaar opeens toen ik net op het punt van opgeven stondecht een rotspelletje is dat, ben blij dat ik het gehaald heb
quote:* dontcare heeft labtop met walktrough / guide / al beth translator erbij
Op zondag 21 juli 2002 14:55 schreef pebbje het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een strategy guide kan komen voor FFX?
quote:*btw FF VIII heb ik in het japans, US , pal versie en PC -hoezo freak
Op zondag 21 juli 2002 14:51 schreef dontcare het volgende:[..]
thuis zoeken uiteraard , had hem al toen ie uitkwam (zelfde dag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |