abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juli 2002 @ 21:28:27 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5055648
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 21:09 schreef dontcare het volgende:

[..]

jij ook al ?

<<-------

[afbeelding]

Erg cool!!
The truth was in here.
pi_5060112
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 23:33 schreef Hakkert het volgende:

Grappig wijffie die rikku

Hoe kan je Rikku nu al hebben terwijl je er geen ruk van snapt? Rikku krijg je pas later in het spel?
Een naam heeft geen nut....
  donderdag 18 juli 2002 @ 09:48:46 #103
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5060484
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 19:37 schreef Chocobo het volgende:
Het materia systeem uit FFVII (Ik zweer bij dat spel) is de allerbeste, echter heb ik ook veel plezier aan het Sphere Grid systeem. Het vereist flink wat denkwerk. (althans in Expert Grid) Je kan je character volledig opbouwen zoals jij dat wilt.
kijk met jou kan ik praten Chocobo
ik heb het ook altijd al gezworen bij FFVII
bij elke deel hoop ik dat ze weer die methode gaan toepassen of een lichte variant.. maar dat zal helaas niet gebeuren denk ik.
Met dat materia vond ik het echt goed en de opbouw en sterker worden, combinaties maken op die slots in wapens, dat was gewoon perfect. En iedereen kon alles leren, inclusief de summons (wat ik na FF8 nergens meer gezien heb) maar ja deel 9 en 10 hebben meer weg van die jobs.. als in de oudere delen.
PSN-ID: SoliD_S
pi_5060487
Ik heb rikku ontmoet op die boot waar je de stroom weer moet fixen onderwater... Als je dat gedaan hebt donder je overboord en kom je bij een stel indianen..Daar ben ik nu.. Gister alleen geen tijd om te spelen Plus heb net Tekken Tag Tournament binnen gekregen dus daar moet ik ook nog wat aandacht aan geven
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  donderdag 18 juli 2002 @ 11:43:20 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5061527
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 09:49 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb rikku ontmoet op die boot waar je de stroom weer moet fixen onderwater... Als je dat gedaan hebt donder je overboord en kom je bij een stel indianen..Daar ben ik nu.. Gister alleen geen tijd om te spelen Plus heb net Tekken Tag Tournament binnen gekregen dus daar moet ik ook nog wat aandacht aan geven
Whoehahahaha,..een stel indianen....whoehahahaha ! Dat zijn mensen van de Besaid Tribe en trainen voor het komende Blitzball tournament.

(offtopic) Mijn grootste droom is dat ze de geruchten waarmaken die rondcirculeren. Een remake van Final Fantasy VII met de graphics van FFX. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,... hou me vast. Dat zou echt ongelooflijk worden. Ook even voor de gein FFVII in mijn PS2 gedaan van het weekend. Kippenvel gamers,.............kippenvel !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_5062027
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 19:42 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Helemaal met Chocobo mee eens ,het materia is echt het beste.Ieder mannetje kan summonen ,alles kan je weer weghalen.Gewoon perfect!

quote:
Op donderdag 18 juli 2002 09:48 schreef solidslayer het volgende:

[..]

kijk met jou kan ik praten Chocobo
ik heb het ook altijd al gezworen bij FFVII
bij elke deel hoop ik dat ze weer die methode gaan toepassen of een lichte variant.. maar dat zal helaas niet gebeuren denk ik.
Met dat materia vond ik het echt goed en de opbouw en sterker worden, combinaties maken op die slots in wapens, dat was gewoon perfect. En iedereen kon alles leren, inclusief de summons (wat ik na FF8 nergens meer gezien heb) maar ja deel 9 en 10 hebben meer weg van die jobs.. als in de oudere delen.

quote:
Op donderdag 18 juli 2002 11:43 schreef Chocobo het volgende:

[..]
.

(offtopic) Mijn grootste droom is dat ze de geruchten waarmaken die rondcirculeren. Een remake van Final Fantasy VII met de graphics van FFX. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,... hou me vast. Dat zou echt ongelooflijk worden. Ook even voor de gein FFVII in mijn PS2 gedaan van het weekend. Kippenvel gamers,.............kippenvel !

Jullie zijn mijn 2 beste fok! vrienden .Eindelijk mensen die FFVII als een game zien die goddelijk is.Ik ben zelf ook enorm beniewd naar de FFVII remake.Ben gisteren met deel VI begonnen en hij's erg leuk.Lekker nonstalgiese gfx *ril *ril* Sephiroth is full 3d....AAARGGG! Ker Plunk wordt gek . Ach ,square zal nooit meer over het niveau van FFVII heenkomen.Ik heb zelfs nog het verhuur bonnetje van FFVII uit '97:

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_5062072
* Krazy kan dat stukje in de lifestream wel 100 keer opnieuw doen, waar Cloud "zichzelf" moet vinden. Briljant gewoon.
  donderdag 18 juli 2002 @ 12:44:02 #108
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5062219
* Chocobo is zo enthousiast geworden dat hij net zijn FFVII cd in de PS2 stopt

Midgar,...here I come.

donderdag 18 juli 2002 @ 12:51:26 #109
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5062308
EVEN ZWAAR OFFTOPIC, MAAR HET MOET EVEN:

* Chocobo denkt erover een alomvattend Final Fantasy topic te openen waarin pics en verhalen van ALLE delen besproken kunnen worden

[edit] %^&*% pics,...ik heb mijn dag niet. Zal vanavond wel wat posten.

[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 18-07-2002 13:12]

pi_5062372
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 12:51 schreef Chocobo het volgende:
EVEN ZWAAR OFFTOPIC, MAAR HET MOET EVEN:

* Chocobo denkt erover een alomvattend Final Fantasy topic te openen waarin pics en verhalen van ALLE delen besproken kunnen worden

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ga je gang zou ik zeggen. maar dan wel met plaatjes die het doen.
  donderdag 18 juli 2002 @ 12:59:40 #111
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5062401
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 12:57 schreef Krazy het volgende:

[..]

Ga je gang zou ik zeggen. maar dan wel met plaatjes die het doen.

Ach,...jammer,..daar word ik soms zo moe van. Nou ja....
  donderdag 18 juli 2002 @ 13:16:02 #112
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5062572
gelukkig ben ik niet de enige

ik zou niet alleen dat lifestream stukje 100 keer kunnen spelen
ik zou echt alles zo 100 keer overnieuw doen

mooiste FMV's de aanval op Junon van weapon *rrrrillllll*

en die aanval van (emerald?) weapon op Midgar, waar die zoon (ben zn naam kwijt schande..) van Shinra Inc. om t leven komt.

wat ik ook geweldig vond was The Turks in die blauwe pakken

(ontopic) we hadden het over ff10 ? toch

pi_5062633
Wat vinden jullie trouwens de minpuntjes aan FFX ? Hoe geweldig ik het spel ook vind, een aantal puntjes vind ik helaas minder. De spheregrid zoals ik dat een aantal post hierboven al zei. Verder vind ik het in een begin een beetje te eenzijdig. En het grootste gemis vind ik nog altijd de world map. Ik verwacht nog steeds als ik naar mijn items ga dat er staat "tent" . Ook vind het eens gemis dat er geen echt airship is zoals in de meeste vorige finals, zodat je lekker over de wereld kan rondvliegen.
pi_5062645
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 13:16 schreef solidslayer het volgende:
gelukkig ben ik niet de enige

ik zou niet alleen dat lifestream stukje 100 keer kunnen spelen
ik zou echt alles zo 100 keer overnieuw doen

mooiste FMV's de aanval op Junon van weapon *rrrrillllll*

en die aanval van (emerald?) weapon op Midgar, waar die zoon (ben zn naam kwijt schande..) van Shinra Inc. om t leven komt.

wat ik ook geweldig vond was The Turks in die blauwe pakken

(ontopic) we hadden het over ff10 ? toch

Rufus dacht ik ? Dat deuntje wat je elke keer bij de turks hoorde was ook cool maakt anders ff een algemeen final topic aan. Iemand.
  donderdag 18 juli 2002 @ 13:27:22 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5062689
Het enige minpunt vind ik inderdaad het gemis van de worldmap en het vliegen met het luchtschip. Verder is het wat linnear. Toch staat deze op een dikke 2e plaats als beste Final Fantasy ooit. Het spel bied een ongelooflijke warme sfeer. Final Fantasy VII staat nog dik nummer 1. Final Fantasy VI is gezakt naar een derde plaats.
  donderdag 18 juli 2002 @ 13:29:24 #116
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5062711
  donderdag 18 juli 2002 @ 13:36:40 #117
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5062795
1ste plaats FF7 voor mij
2de hmm ik denk gedeelte plaats FF8 en 10

nadeel van ff10 is idd de worldmap waar je niet vrij op kan vliegen, maar zoals ie nu is werkt het ook wel, je vliegt iig. niet zomaar doeloos rond wat ik in ff7, 8 en 9 welles deed

pi_5063184
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 08:00 schreef Squall het volgende:

[..]

Hoe kan je Rikku nu al hebben terwijl je er geen ruk van snapt? Rikku krijg je pas later in het spel?

rikku zit aan het begin op dat al beth schip
&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
pi_5064504
Is er misschien een site ofzo met een strategy guide ofzo en een site over FFX Uitleg over sphere grid. Wat welke ability's doen enzo..?
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  donderdag 18 juli 2002 @ 16:13:42 #120
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_5064595
quote:
Op maandag 15 juli 2002 15:27 schreef TheGame het volgende:
Thanx voor de info! Ik ga er meteen aan beginnen
Is er btw al iemand die FF X uit heeft gespeeld hier ?

Ik heb net Sinspawn verslagen bij de poging van de Al Bedh m Sin uit te lokken (mooie scenes ) en lig nu laveloos op het strand .. Bacarditju erbij

In percentages uitgedrukt, hoe ver ben ik ongeveer in het spel ?

Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_5064815
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:13 schreef webspider het volgende:

[..]

Is er btw al iemand die FF X uit heeft gespeeld hier ?

Ik heb net Sinspawn verslagen bij de poging van de Al Bedh m Sin uit te lokken (mooie scenes ) en lig nu laveloos op het strand .. Bacarditju erbij

In percentages uitgedrukt, hoe ver ben ik ongeveer in het spel ?

Volgens de guide ben je nu op 98% ...ben er ook btw.Kan alleen sin-head niet verslaan.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 18 juli 2002 @ 17:08:08 #122
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_5065315
Ik heb final fantasy X nu twee keer uitgespeeld en de tweede keer heb ik yuna iedereen dood laten slaan

Ik zag dat hier ook nog meer Final Fantasy VII fans zijn. Ik vind zelf FFVII nog altijd de beste die er is. Het verhaal van VII steekt erboven uit en ik heb het meeste plezier beleefd aan die game dan aan welke rpg ook.

"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
  donderdag 18 juli 2002 @ 18:03:48 #123
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5065990
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 17:08 schreef Ponem het volgende:
Ik heb final fantasy X nu twee keer uitgespeeld en de tweede keer heb ik yuna iedereen dood laten slaan

Ik zag dat hier ook nog meer Final Fantasy VII fans zijn. Ik vind zelf FFVII nog altijd de beste die er is. Het verhaal van VII steekt erboven uit en ik heb het meeste plezier beleefd aan die game dan aan welke rpg ook.

Mee eens.

Wat betreft het einde,....ja heb FFX nu uitgespeeld. Echter ben ik nu mijn save van 98 uur kwijt. Zie er nu de humor wel van in.

Heb nu de guide besteld en ga nu alles volgens het boek doen. Heb er zin in. Maar ben ook met Final Fantasy VII bezig en eigenlijk kan je geen 2 finals tegelijk spelen. (Vind ik) Wat zou ik doen ? Starten met FFVII of starten met FFX. Zit met beide spellen om 4 uur dus geen ramp als ik er 1 laat liggen !

pi_5066124
Als ik jou was zou ik verder gaan met FFX en daarbij alles halen uit het spel wat er in zit. Dus lekker veel monstertjes vangen, beetje blitzballen, etc.
  donderdag 18 juli 2002 @ 22:48:24 #125
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_5069566
quote:
Op donderdag 18 juli 2002 16:31 schreef Ker_Plunk het volgende:

Volgens de guide ben je nu op 98% ...ben er ook btw.Kan alleen sin-head niet verslaan.

EEEH vergis je je niet?
tjeez, ik ging naar sin ik dacht lekker battles
nou na allebij zn armen te verslaan, dacht ik HAHA een challange ! sin's hoofd, ik helemaal klaar voor een flinke match tot de dood.

start, auron *klik* attack, KABLAAAAM ! 99,999 damage
einde gevecht

na een eind lopen en vage kistjes leegroven
kom ik bij Seymour (again..) hij brabbelt wat over sin en dat ie mij af gaat maken en lacht
ik denk weer van yes ! ok een uitdaging, misschien wat sin toch maar een voorproefje..

begin..Lulu, *klik* doublecast Flare, Flare.
Auron *klik* Fullbreak CHOP ! 99,999 damage
weer klaar !

zit er nou echt totaal geen uitdaging meer bij ofzo
ik had toch minimaal verwacht dat ze miljoenen HP hadden ofzo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')