abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5038789
Dus je moet telkens een deel spelen voordat je kan saven... Oh oh.. Dan moet ik eerst die dingen verslaan zeker voordat ik kan saven...hmmm
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_5038797
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:53 schreef Hakkert het volgende:
Dus je moet telkens een deel spelen voordat je kan saven... Oh oh.. Dan moet ik eerst die dingen verslaan zeker voordat ik kan saven...hmmm
Yep.Maar is niet zo heel erg moeilijk.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_5038828
hmm nee nee.... Hakkert voelt zich nu echt een NO NO op FFX gebied... Gelukkig heb ik net ook Metal Gear Solid2 en F1 2002 binnen gekregen dus mocht ik overgestresst raken kan ik 1 van die spellen nog spelen
Mijn games
  dinsdag 16 juli 2002 @ 19:00:23 #79
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5038856
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:57 schreef Hakkert het volgende:
hmm nee nee.... Hakkert voelt zich nu echt een NO NO op FFX gebied... Gelukkig heb ik net ook Metal Gear Solid2 en F1 2002 binnen gekregen dus mocht ik overgestresst raken kan ik 1 van die spellen nog spelen
Zo te horen ga je het niet trekken. Tip: *

* Stop met spelen
* Ga naar marktplaats.nl en verkoop Final Fantasy X (of GT3)
* Doe MGS2 is je PS2
* veel plezier

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_5038904
hahah dat doe ik eg nie... Ik wil FFX onder de knie proberen te krijgen. Dat kan wel ff duren, maar goed.. Kan ik er wat aan doen dat ik dit nooit eerder heb gedaan...en dat die klote sin niet dood wil.. Ik heb nog maar 41 HP over

[edit]

Kheb net zo'n blauw bol gevonden...kijk daar wordt je weer gezond van

[/edit]

Mijn games
  dinsdag 16 juli 2002 @ 19:16:59 #81
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5039026
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 19:05 schreef Hakkert het volgende:
hahah dat doe ik eg nie... Ik wil FFX onder de knie proberen te krijgen.
Respect !

* Chocobo twijfelt wel een beetje over de uitkomst van Kip's Final Fantasy X avontuur !

pi_5039217
Gelukkig zijn er mensen hier die wat dingen willen uitleggen.. Zoals een tekst die ik net tegen kwam die ik nie kon lezen.. Moet ik onthouden dat die daar staat of is da onbelangrijk?
Mijn games
pi_5039575
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 19:30 schreef Hakkert het volgende:
Gelukkig zijn er mensen hier die wat dingen willen uitleggen.. Zoals een tekst die ik net tegen kwam die ik nie kon lezen.. Moet ik onthouden dat die daar staat of is da onbelangrijk?
Tyd ec Ym-Prat syyn tyd maan za huk fam
pi_5040332
ehm zoiets ja geloof ik.. Is da belangrijk??
Mijn games
  dinsdag 16 juli 2002 @ 22:01:14 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5041546
Rakkert, volgens mij ben je best wel een game leek is het niet ??
The truth was in here.
pi_5041587
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 20:49 schreef Hakkert het volgende:
ehm zoiets ja geloof ik.. Is da belangrijk??
Het is gewoon taaltje die het Al-Bhed ras spreekt in het spel. Deze taal leer je vanzelf door het spel heen door de Al Bhed Primer Volumes te vinden. Daarin staat bijvoorbeeld a=x ofzo. Ook vind je soms deze taal op pilaren ofzo waarin dan hints van locaties of ander gedoe staat. Op deze eerst pilaar staat bijvoorbeeld:

eh dra myht frana pumdc uv mekrd emmisehyda dra pmylgacd hekrd fedr macalania pareht dra vuindr bemmyn oui cekrd muug hud uh dra mavd pid uh dra nekrd

Dit betekent dan weer:

in the land where bolts of light illuminate the blackest night with lesecerue behind the fourth pillar you sight look not on the left but on the right.

Heb je geen geduld of zin om ze te zoeken kun je een online vertaler gebruiken. Op bijvoorbeeld: http://www.ffxrpg.net/translator/translator.html

dinsdag 16 juli 2002 @ 22:08:43 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_5041673
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:10 schreef Hakkert het volgende:
Dit gaan jullie heel dom vinden..maarre ik heb het spel net binnen en ik start..Kom ik op een soort boot ofzo, maar ik heb geen idee wat ik moet doen. Kheb met die mensen gepraat, maar wat moet ik doen / waar moet ik heen??
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:30 schreef Hakkert het volgende:
Ik ben nou verder..nou sta ik tegen zo'n megading aan te raggen....samen met auron..en dan kan ik een potion gebruiken maar ik zie niks veranderen en ik krijg dat ding ook nie dood..
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:38 schreef Hakkert het volgende:
Ik snap het inderdaad niet zo goed... Ik ben daarom ook alweer dood Moet ik weer opnieuw beginnen....
Ik ga trouwens nog lang niet opgeven.. Ik heb al door dat je met attack zo'n ding attackt. en met potion gebeurt ook wat..alleen geen idee wat.. Ik deed overdrive bij de hoofdpersoon...en dan kreeg je zo'n schermpje met zo'n lopend balkje ofzo... kheb maar in het midden gemikt.. Geen idee wat ik anders zou moeten doen..
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:50 schreef Hakkert het volgende:
Wel ff een serieus vraagje.. Hoe kan je saven???
Oke... van wie ben jij een kloon
Want dit is echt helemaal niet normaal meer gewoon... of je bent de boel aan het flessen
Of je moet stoppen.. jij beleeft het hele final gewoon niet!!
The truth was in here.
pi_5042481
<<------- Check!
α & Ω
pi_5043019
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 22:08 schreef Bastard het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Oke... van wie ben jij een kloon
Want dit is echt helemaal niet normaal meer gewoon... of je bent de boel aan het flessen
Of je moet stoppen.. jij beleeft het hele final gewoon niet!!

Ik schaam me diep... Maar ik ben toch echt geen kloon van iemand bekends hier. Onder deze nick post ik altijd. Dit is alleen de eerste keer dat ik met FF te maken krijg. Ik heb nu van die sphere's... Bij god geen idee hoe dat sphere ding werkt...Dan sta je op zo'n bolletje en dan kan je weer geen sphere gebruiken...whaaa.. Maar ik ben nu op die boot en heb de energie weer online.. Grappig wijffie die rikku
Mijn games
  woensdag 17 juli 2002 @ 00:26:49 #90
30243 Wakka
Like it hard
pi_5043902
Ik snap nog steeds niets van die Sphere Grid. Kan iemand me dat nog eens duidelijk uitleggen?

Ik snap dat je stappen kan nemen en dat je daar Sphere Levels voor nodig hebt. Hoe kom je aan die Sphere Levels? Door te vechten? En wanneer je leer je een ability? Zodra je de node geactiveerd heb, heb je de ability dan meteen al? Kan de ability je dan nog afgepakt worden?

pi_5045144
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 00:26 schreef Wakka het volgende:
Ik snap nog steeds niets van die Sphere Grid. Kan iemand me dat nog eens duidelijk uitleggen?

Ik snap dat je stappen kan nemen en dat je daar Sphere Levels voor nodig hebt. Hoe kom je aan die Sphere Levels? Door te vechten? En wanneer je leer je een ability? Zodra je de node geactiveerd heb, heb je de ability dan meteen al? Kan de ability je dan nog afgepakt worden?

Tjonge jonge zeg! Die sphere's krijg je na gevechten ,en soms in schatkisten.Die ability's leer je door erop of er naast te staan en dan een ability sphere gebruiken en nee ze kunnen niet afgepakt worden.
α & Ω
  woensdag 17 juli 2002 @ 06:38:53 #92
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_5046436
I love de spheregrid. Ik denk dat dit het fijnste en meest verslavend was om mee te werken in een final fantasy
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
pi_5047086
Ik moet zeggen dat ik nu al verslaafd ben aan FFX. Maar die sphere grid moet ik nog ff doorkrijgen. Je hebt soms ook nodes waar niks in zit.. Geen idee wat je daar mee moet. Ik heb nu net Cheer geleerd en heb nog 2 ability sphere's en een speed sphere.. Hoe kan ik die dingen gebruiken.. Telkens als ik op zo'n ding sta moet ik weer een andere sphere gebruiken die ik nie heb.. Ben trouwens gisteravond nog bij een stel indianen ofzo terecht gekomen... Kijken wat die lui te bieden hebben
Mijn games
pi_5049251
Vind de sphere grid maar niks. Op zich is het wel een leuke methode, maar er ligt geen achterliggende gedachte achter. Waar komt die magie vandaan, hoe leer je het, etc.

[Dit bericht is gewijzigd door Krazy op 17-07-2002 13:42]

woensdag 17 juli 2002 @ 15:04:05 #95
30135 Ponem
een beetje vreemd...
pi_5050690
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 13:20 schreef Krazy het volgende:
Vind de sphere grid maar niks. Op zich is het wel een leuke methode, maar er ligt geen achterliggende gedachte achter. Waar komt die magie vandaan, hoe leer je het, etc.
Was dat in de vorige delen dan wel zo?
"In life there are two things. Things you can eat, and things you no can eat"-Quina FFIX
pi_5052619
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 15:04 schreef Ponem het volgende:

[..]

Was dat in de vorige delen dan wel zo?

Ja bij de meeste wel ja.
  woensdag 17 juli 2002 @ 19:37:59 #97
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5054222
Het materia systeem uit FFVII (Ik zweer bij dat spel) is de allerbeste, echter heb ik ook veel plezier aan het Sphere Grid systeem. Het vereist flink wat denkwerk. (althans in Expert Grid) Je kan je character volledig opbouwen zoals jij dat wilt.
  woensdag 17 juli 2002 @ 19:38:32 #98
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_5054226
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 22:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
<<------- Check!
Je icon ROULEERD !
pi_5054267
quote:
Op woensdag 17 juli 2002 19:37 schreef Chocobo het volgende:
Het materia systeem uit FFVII (Ik zweer bij dat spel) is de allerbeste, echter heb ik ook veel plezier aan het Sphere Grid systeem. Het vereist flink wat denkwerk. (althans in Expert Grid) Je kan je character volledig opbouwen zoals jij dat wilt.
Helemaal met Chocobo mee eens ,het materia is echt het beste.Ieder mannetje kan summonen ,alles kan je weer weghalen.Gewoon perfect!
α & Ω
pi_5055380
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 22:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
<<------- Check!
jij ook al ?

<<-------

&lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”&lt;/a&gt;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')