quote:Yep.Maar is niet zo heel erg moeilijk.
Op dinsdag 16 juli 2002 18:53 schreef Hakkert het volgende:
Dus je moet telkens een deel spelen voordat je kan saven... Oh oh.. Dan moet ik eerst die dingen verslaan zeker voordat ik kan saven...hmmm
quote:Zo te horen ga je het niet trekken. Tip: *
Op dinsdag 16 juli 2002 18:57 schreef Hakkert het volgende:
hmm nee nee.... Hakkert voelt zich nu echt een NO NO op FFX gebied... Gelukkig heb ik net ook Metal Gear Solid2 en F1 2002 binnen gekregen dus mocht ik overgestresst raken kan ik 1 van die spellen nog spelen
* Stop met spelen
* Ga naar marktplaats.nl en verkoop Final Fantasy X (of GT3)
* Doe MGS2 is je PS2
* veel plezier
[edit]
Kheb net zo'n blauw bol gevonden...kijk daar wordt je weer gezond van
[/edit]
quote:Respect !
Op dinsdag 16 juli 2002 19:05 schreef Hakkert het volgende:
hahah dat doe ik eg nie... Ik wil FFX onder de knie proberen te krijgen.
* Chocobo twijfelt wel een beetje over de uitkomst van Kip's Final Fantasy X avontuur !
quote:Tyd ec Ym-Prat syyn tyd maan za huk fam
Op dinsdag 16 juli 2002 19:30 schreef Hakkert het volgende:
Gelukkig zijn er mensen hier die wat dingen willen uitleggen.. Zoals een tekst die ik net tegen kwam die ik nie kon lezen.. Moet ik onthouden dat die daar staat of is da onbelangrijk?
quote:Het is gewoon taaltje die het Al-Bhed ras spreekt in het spel. Deze taal leer je vanzelf door het spel heen door de Al Bhed Primer Volumes te vinden. Daarin staat bijvoorbeeld a=x ofzo. Ook vind je soms deze taal op pilaren ofzo waarin dan hints van locaties of ander gedoe staat. Op deze eerst pilaar staat bijvoorbeeld:
Op dinsdag 16 juli 2002 20:49 schreef Hakkert het volgende:
ehm zoiets ja geloof ik.. Is da belangrijk??
eh dra myht frana pumdc uv mekrd emmisehyda dra pmylgacd hekrd fedr macalania pareht dra vuindr bemmyn oui cekrd muug hud uh dra mavd pid uh dra nekrd
Dit betekent dan weer:
in the land where bolts of light illuminate the blackest night with lesecerue behind the fourth pillar you sight look not on the left but on the right.
Heb je geen geduld of zin om ze te zoeken kun je een online vertaler gebruiken. Op bijvoorbeeld: http://www.ffxrpg.net/translator/translator.html
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:10 schreef Hakkert het volgende:
Dit gaan jullie heel dom vinden..maarre ik heb het spel net binnen en ik start..Kom ik op een soort boot ofzo, maar ik heb geen idee wat ik moet doen. Kheb met die mensen gepraat, maar wat moet ik doen / waar moet ik heen??
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:30 schreef Hakkert het volgende:
Ik ben nou verder..nou sta ik tegen zo'n megading aan te raggen....samen met auron..en dan kan ik een potion gebruiken maar ik zie niks veranderen en ik krijg dat ding ook nie dood..
quote:
Op dinsdag 16 juli 2002 18:38 schreef Hakkert het volgende:
Ik snap het inderdaad niet zo goed... Ik ben daarom ook alweer doodMoet ik weer opnieuw beginnen....
Ik ga trouwens nog lang niet opgeven.. Ik heb al door dat je met attack zo'n ding attackt.en met potion gebeurt ook wat..alleen geen idee wat.. Ik deed overdrive bij de hoofdpersoon...en dan kreeg je zo'n schermpje met zo'n lopend balkje ofzo... kheb maar in het midden gemikt.. Geen idee wat ik anders zou moeten doen..
quote:Oke... van wie ben jij een kloon
Op dinsdag 16 juli 2002 18:50 schreef Hakkert het volgende:
Wel ff een serieus vraagje.. Hoe kan je saven???
quote:Ik schaam me diep... Maar ik ben toch echt geen kloon van iemand bekends hier. Onder deze nick post ik altijd. Dit is alleen de eerste keer dat ik met FF te maken krijg. Ik heb nu van die sphere's... Bij god geen idee hoe dat sphere ding werkt...Dan sta je op zo'n bolletje en dan kan je weer geen sphere gebruiken...whaaa.. Maar ik ben nu op die boot en heb de energie weer online.. Grappig wijffie die rikku
Op dinsdag 16 juli 2002 22:08 schreef Bastard het volgende:[..]
[..]
[..]
[..]Oke... van wie ben jij een kloon
Want dit is echt helemaal niet normaal meer gewoon... of je bent de boel aan het flessen
Of je moet stoppen.. jij beleeft het hele final gewoon niet!!
Ik snap dat je stappen kan nemen en dat je daar Sphere Levels voor nodig hebt. Hoe kom je aan die Sphere Levels? Door te vechten? En wanneer je leer je een ability? Zodra je de node geactiveerd heb, heb je de ability dan meteen al? Kan de ability je dan nog afgepakt worden?
quote:Tjonge jonge zeg!
Op woensdag 17 juli 2002 00:26 schreef Wakka het volgende:
Ik snap nog steeds niets van die Sphere Grid. Kan iemand me dat nog eens duidelijk uitleggen?Ik snap dat je stappen kan nemen en dat je daar Sphere Levels voor nodig hebt. Hoe kom je aan die Sphere Levels? Door te vechten? En wanneer je leer je een ability? Zodra je de node geactiveerd heb, heb je de ability dan meteen al? Kan de ability je dan nog afgepakt worden?
[Dit bericht is gewijzigd door Krazy op 17-07-2002 13:42]
quote:Was dat in de vorige delen dan wel zo?
Op woensdag 17 juli 2002 13:20 schreef Krazy het volgende:
Vind de sphere grid maar niks. Op zich is het wel een leuke methode, maar er ligt geen achterliggende gedachte achter. Waar komt die magie vandaan, hoe leer je het, etc.
quote:Ja bij de meeste wel ja.
Op woensdag 17 juli 2002 15:04 schreef Ponem het volgende:[..]
Was dat in de vorige delen dan wel zo?
quote:Je icon ROULEERD !
Op dinsdag 16 juli 2002 22:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
<<------- Check!![]()
![]()
![]()
quote:Helemaal met Chocobo mee eens ,het materia is echt het beste.Ieder mannetje kan summonen ,alles kan je weer weghalen.Gewoon perfect!
Op woensdag 17 juli 2002 19:37 schreef Chocobo het volgende:
Het materia systeem uit FFVII (Ik zweer bij dat spel) is de allerbeste, echter heb ik ook veel plezier aan het Sphere Grid systeem. Het vereist flink wat denkwerk. (althans in Expert Grid) Je kan je character volledig opbouwen zoals jij dat wilt.
quote:jij ook al ?
Op dinsdag 16 juli 2002 22:58 schreef Ker_Plunk het volgende:
<<------- Check!![]()
![]()
![]()
<<-------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |