Of een illegale slagerij runnen, weet ik veel.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Michielos het volgende:
[..]Is dat het enige waar je aan kunt denken. Damn , jij zit vol vooroordelen
Misschien dat je daarom zo een marginale bent. Je oordeelt echt veels te snel
Geboren in 1995quote:Weetjes
Politiek: Klassiek-liberaal
Favoriete politieke partij: VVD
Favoriete games: Final Fantasy VI/VII/VIII/, Chrono Trigger, Legend of Zelda, Halo 3, Metal Gear Solid 4, Ninja Gaiden, Megaman 2 en nog wel een paar
Die gast betaald noig geeneens belasting manquote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Nikmans het volgende:
Damn ik kijk in je fobo en hiermee ben ik in discussie
[..]
Geboren in 1995Nog nooit gestemd hebben maar wel 'kapitalist tot in de kist' zijn terwijl je vader alles voor je koopt
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onnozele hals, kom maar terug als je een biertje kunt bestellen zonder weggelachen te worden
VVD-pubertjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef Nikmans het volgende:
Damn ik kijk in je fobo en hiermee ben ik in discussie
[..]
Geboren in 1995Nog nooit gestemd hebben maar wel 'kapitalist tot in de kist' zijn terwijl je vader alles voor je koopt
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Onnozele hals, kom maar terug als je een biertje kunt bestellen zonder weggelachen te worden
Kan je nagaan. Zelfs iemand die geen belasting betaald pist over dit soort mensen heen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die gast betaald noig geeneens belasting man![]()
en maar zeiken. Wat een marginale![]()
Je hebt volledig geen spreekrecht in dit topic gast.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Zelfs iemand die geen belasting betaald pist over dit soort mensen heen.
Het zal de leeftijd wel zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Zelfs iemand die geen belasting betaald pist over dit soort mensen heen.
Ja, stel je voor dat er mensen zijn die niet alleen ad hominem kunnen doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:42 schreef Posucice het volgende:
Protip 1: nooit persoonlijke info op een forum zetten.
Jammer Robin, jammer jongen.
Of de drugs die ie geslikt of gespoten heeft..quote:
Gast, beter flikker je op met je Julius Ceasar quotes en kom je terug wanneer je 18 bent en het leven wat beter snapt met je "kapitalist tot in de kist".quote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er mensen zijn die niet alleen ad hominem kunnen doen.
Krijg jij je hormonenhuishouding nou eerst maar eens op orde knulquote:Op woensdag 28 december 2011 23:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat er mensen zijn die niet alleen ad hominem kunnen doen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Gast, beter flikker je op met je Julius Ceasar quotes en kom je terug wanneer je 18 bent en het leven wat beter snapt met je "kapitalist tot in de kist".![]()
Arbeidsethos... HAHHAHAAHAquote:Op woensdag 28 december 2011 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gezien je posts en je gebrek aan arbeidsethos durf ik te betwijfelen of jij meer recht van spreken hebt.
De intelligentie straalt ook van je posts af.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Arbeidsethos... HAHHAHAAHA![]()
![]()
Mongool
Zo heel stoer de namen erbij noemenquote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De intelligentie straalt ook van je posts af.
Quotes van Adam Smith verwarren met Julius Ceasar
Waarschijnlijk weet je geen eens wie die twee zijn.
lkkr boeiend als je uit 1995 komt mag je geen mening hebben met je krantenwijk en nu naar bedquote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De intelligentie straalt ook van je posts af.
Quotes van Adam Smith verwarren met Julius Ceasar
Waarschijnlijk weet je geen eens wie die twee zijn.
Wil net zeggen.. Iemand met zo een arbeidsethos moet toch om 7:00 op staan?? o nee wacht.. hijs pas 15quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lkkr boeiend als je uit 1995 komt mag je geen mening hebben met je krantenwijk en nu naar bed
Zo wil ik me ook niet voordoen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:48 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zo heel stoer de namen erbij noemenWat ben je toch slim en bovenal.. een kapitalist tot in je kist..
...
Gast... are you for real???quote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo wil ik me ook niet voordoen.
Maar goed, dit is KLB. Ben van andere subfora gewend dat er minder op de man gespeeld wordt en meer inhoudelijk wordt gereageerd.
Daarnaast zijn die namen een stukje algemene kennis. Als je Adam Smith niet kent, of nooit van hem hebt gehoord, dan kan ik je met zekerheid zeggen dat je niet bij het slimmere deel van de bevolking hoort.
nooit van gehoord en tog pak ik meer knaken dan jijquote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo wil ik me ook niet voordoen.
Maar goed, dit is KLB. Ben van andere subfora gewend dat er minder op de man gespeeld wordt en meer inhoudelijk wordt gereageerd.
Daarnaast zijn die namen een stukje algemene kennis. Als je Adam Smith niet kent, of nooit van hem hebt gehoord, dan kan ik je met zekerheid zeggen dat je niet bij het slimmere deel van de bevolking hoort.
Met alle respect, want jij werkt tenminstequote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
nooit van gehoord en tog pak ik meer knaken dan jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |