Dit weekend, heb daarvoor sowieso geen tijd om dingen te versturen (werk etc).quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:43 schreef GioStyle het volgende:
Wanneer laat je weten of je akkoord gaat met mijn bod?
PCIe, liefst x8 of x16. En er zit geen HDMI-aansluiting op, maar ik zal zoeken of ik de toendertijd bijgeleverde DVI-HDMI converter nog kan vinden, dan stop ik die erbij. De nieuwere ATI/AMD kaarten hebben allemaal built-in audio, waardoor je via DVI-HDMI alsnog directe audio hebt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef Renn het volgende:
Nog even een vraagje, heeft je kaartje een HDMI aansluiting? Verschilt nogal per type van de 4770 series.
Die 45 euro inc kan wel in orde komen, maar moet alleen nog even weten of het kaartje 100% zeker past. Wat voor type PCI-aansluiting heeft de kaart? Zijn moederbord is namelijk niet al te nieuw..
Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:08 schreef Life2.0 het volgende:
Kaart ontvangen, complimenten voor het verpakken
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:51 schreef t-i-m het volgende:
¤ 60 voor de hd ( nr 3 )
kom ik hem halen
hmmmquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:39 schreef BigSmurf het volgende:
Hoogste bod is dus 60 euro inclusief verzenden van GioStyle. Richtprijs was 75 euro, maar een leuk bod mag ook.
No problemo.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:24 schreef jochemdejongen het volgende:
Sorry maar ik zie er toch vanaf, succes met de verkoop!
quote:Op maandag 9 januari 2012 13:14 schreef BigSmurf het volgende:
Schopje voor de printer, harde schijf, Powerline adapters en Wireless-G USB, doe een leuk bod!
quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:20 schreef Renn het volgende:
De videokaart is op z'n bestemming.
Erg netjes ingepakt, toppie!
Goede service en een gratis schopje
Verkocht.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:31 schreef BigSmurf het volgende:
15. Trendnet Wireless-G USB adapter. Ooit gekocht in Frankrijk uit nood, daarna in de kast verdwenen. Werkt prima. ¤5.
Dagje vertraging bij PostNL, gelukkig goed aangekomen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:14 schreef GioStyle het volgende:
Schopje.
SSD binnen, goed verpakt en werkt prima.
Schopje voor de printer, harde schijf, Powerline adapters en Wireless-G USB, doe een leuk bod!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |