quote:Op woensdag 28 december 2011 14:42 schreef indaha het volgende:
Ha Maes, alles goed bij jou en met de beestjes ook?
Ja heerlijk rustig met weinig verplichtingen en gisteren zijn Tommie en Ollie geholpen, maar die rennen weer als gekken dus helemaal prima hier.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:45 schreef Maes het volgende:
[..]![]()
Bij ons is alles prima, Fiep had een ontsteking aan haar bipsebaps maar na een bezoekje aan de DA en een paar pillen is het alweer bijna over. En bij jou? Leuke kerst gehad??
Dat lijkt mij ookquote:Op woensdag 28 december 2011 14:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is bluf, want ze kan niet zonder ons
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja heerlijk rustig met weinig verplichtingen en gisteren zijn Tommie en Ollie geholpen, maar die rennen weer als gekken dus helemaal prima hier.
Story of our lifequote:Op woensdag 28 december 2011 15:01 schreef indaha het volgende:
Ja toen de narcose uitgewerkt was begonnen ze te jammeren om eten en daarna was alles weer normaal, de enige die zich druk heeft gemaakt was ik
Ik zag dat je ook weer met vlaggetjes gaat zwaaienquote:Op woensdag 28 december 2011 15:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Story of our lifeIk maak me ook altijd overal druk om.....................
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[centraal] Honden met foto's #55
Hij kan goed koekjes vangenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
hapquote:Op woensdag 28 december 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 15:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zag dat je ook weer met vlaggetjes gaat zwaaien, leuk dan zien we elkaar nog eens en kunnen we ons druk maken over wat er daar allemaal mis gaat
Ganzenpoep?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Qwea het volgende:
Zien jullie dat groene in zijn mondhoekharen?
Bah ganzenpoep, dan wil je echt niet meer een lieve lik van je hond krijgen!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Qwea het volgende:
Zien jullie dat groene in zijn mondhoekharen?
Ja , ik ben benieuwd of de organisatie dit jaar beter is, maar veel slechter kan nietquote:Op woensdag 28 december 2011 15:15 schreef Maes het volgende:
[..]
JaWas dat vorig jaar met die lichtmasten, dat ze vantevoren waarschuwden dat je er niet tegenaan mocht leunen en ik allemaal mensen zag die er wel tegenaan leunden? Ik zag ze al vallen met de 3j'S eronder
quote:
Als je fiep in 1 stuk wilt houdenquote:Op woensdag 28 december 2011 15:31 schreef Maes het volgende:
[..]Ik vraag me altijd af hoe Baloe met Fiep zou zijn. Niet goed idee ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |