abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106387075
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:38 schreef Cooki het volgende:
MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoeder
http://www.brandwonden.nl/page/841
plak t plaatje anders ff op de waterkoker
echt..
:Y
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:40:45 #252
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_106387083
Ja precies haar thee zetten met lekker veel koud water. Of wat Pvoesss zegt... Of Cooki...
Komop genoeg opties :D.
pi_106387164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:38 schreef Cooki het volgende:

[..]

MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoeder
http://www.brandwonden.nl/page/841
plak t plaatje anders ff op de waterkoker
echt..
Ik heb meteen even zo'n waaier besteld van daar. Die hang ik naast de waterkoker. Misschen dat ze er dan elke keer bij nadenkt.

Ik begrijp van Leander dat ie van de bank viel en dat toen de thee viel. Dat had ze de beker weer op de krant staan. Kon de krant ook al niet vinden dus die heeft ze natuurlijk weg gedaan.....
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 4 januari 2012 @ 13:18:26 #254
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106392653
ik zeg antilekbeker/ tuitbeker voor schoonmoeder kopen ;) en dan dr naam dr op plakken met een etiket ;)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106392980
Is dat tijdelijk, je schoonmoeder in huis Menicole?
Ik moet er niet aan denken :@ Maar er zijn vast ook hele leuke schoonmoeders ;)

Antilekbeker is wel een goed avies :D
pi_106393817
antilekbekers lekken met warme dranken erin

hoe weet ze dat dan? nouhou.....
:@
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106394425
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef simmu het volgende:
antilekbekers lekken met warme dranken erin

hoe weet ze dat dan? nouhou.....
:@
Dan heb je geen goeie. Leander drinkt zijn thee ook uit een antilek. Gebeurd niks mee.

@ Meimeltje. Nee ze woont hier gewoon bij in. Ze is verder echt heel aardig hoor. Maar soms gewoon een beetje euh.. dom zeg maar ;)
pi_106396364
Als R. zn anitlek goed dicht zit lekt ie ook niet.

Ik vind het echt knap stom van je schoonmoeder MeNicole :X Bij zo'n volgende keer is het misschien wel te laat om van te leren omdat het dan te slecht is afgelopen :X

Van Koekem sliep vannacht om 23:45 nog niet -O- Geen gebrul of gepiep hoor. Gewoon niet slapen. Toen wij om 23:30 eens omhoog gingen stond zn slaapkamerlamp vol aan (hij heeft een dimmer) en lag meneer op de grond naar het plafond te staren :')
Heeft even boven rond gekeutelt en is daarna wel zonder problemen gaan slapen.
Tot 09:30 en nu houd ik hem maar wakker. Vanavond gewoon vroeg op bed en morgen zien we wel weer :)
Vlieg met me mee
pi_106398123
Jeetje dat heeft die van Koekem lang volgehouden! :D
Dyon ging ook pas om 22.30 uur slapen... Jeetje wat een avond (klaar wakker en steeds naar beneden komen).
pi_106398632
Wij hebben traphekjes. Ik vind het doodeng, hem op de trap sinds hij er van de zomer af is gelazerd :X :@
Vlieg met me mee
pi_106398858
Wij hebben de klink omhoog. Maar Seb vraagt zelf 's avonds of hij mag gaan slapen :D Gisteravond ging hij naar bed en toen kwamen net onze nieuwe buren kennismaken. Dus nog even mee naar beneden dan. Na een half uur: 'mama wil jij mij naar bedje brengen?' :o Mijn slaapkoppie :z
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:54:54 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_106399408
En wij hebben beide... haha, traphekjes en klinken omhoog...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_106399845
Wij hebben geen van beiden... Kind ligt nog in ledikantje en doet geen pogingen te ontsnappen... En als ze wel uit bed is, kan ze wel over de overloop lopen, maar dat gaat eigenlijk nooit richting trap!
pi_106399943
wij hebben wel traphekjes, maar die kan ze zelluf open maken (mag niet ivm ravi). aangezien ze deurklink omhoog ook kan, hadden we dat afgeschaft, maar ivmravi sinds een weekje of wat weer ingeveord :P

ze blijft maar zeuren om een luier }:|
en ik weiger gewoon. als ik wacht tot zij bereid is vrees ik dat zindelijkheid pas zo rond 2015 ofzo komt :X
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106399977
Oh ik zou gillend gek worden hoor MeNicole. Hoe aardig mijn schoonmoeder ook kan zijn, no way dat ik met haar in huis ga wonen...

Pff het slaapdrama is al weer een tijdje aan de gang en ik ben het echt meer dan zat... Inslapen is een drama, doorslapen is een drama en uitslapen?? 5.45/6/00 uur is mevrouw weer wakker.

Ze moet morgen weer naar het KDV maar begint op maandag al: IK WIL NIET NAAR DE KINDJES!! En als ik dan vraag waarom niet: IK WIL BIJ JOU BLIJVEN!!
Toen ze ging wennen ging het echt supergoed, maar de laatste weken is het echt een DRAMA.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_106400107
Hier hebben we het traphekje weggehaald omdat ik dus bang ben dat hij ook daar gewoon overheen gaat klimmen. Meestal gaat hij goed de trap af, maar gisteravnd ging het dus ook ene keer fout (hij komt met slaapzak nog aan de trap af). Misschien dus ook maar geen slaapzak meer aan doen....

Heb net kaartjes 'gewonnen' (via vakantieveilingen) voor Thomas de Trein musical :) Wij gaan dus ook Lente :D (maar wel in Amsterdam)
pi_106400220
Agos Vicky, moeilijk he...
Dyon heeft nu vakantie van het kdv en kan ook best zijn dat het afscheid maandag dan wat moeilijker gaat worden.
pi_106401547
Sneu hoor Vicky, en als je weg bent, blijft ze dan ook lang verdrietig? En hoe reageert ze als je haar weer ophaalt?

MeNicole, jouw schoonmoeder spoort niet zeg.
Daar zou ik echt pis maar dan ook pislink van worden!

Van Koekempje toch! Das toch geen peuterbedtijd meer!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106401627
Karin, afgelopen week ging het redelijk maar de week ervoor heeft ze alleen maar gehuild en tegen half 5 zijn ze maar met Tess naar de keuken gegaan omdat ze, elke keer als er een kindje opgehaald werd, helemaal in de stress schoot en alleen maar kon huilen.
Als ik d'r ophaal rent ze keihard op me af en krijgen we een klaagzang dat ze ons gemist heeft en niet naar de kindjes wil.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:52:28 #270
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_106401970
MeNicole, zal ik even een lotus-showtje geven? Even een brandwond opzetten en dan thee morsen en gaan gillen en dergelijke. Kijken of ze voldoende schrikt... :P

Ik zou trouwens wel een theeverbod uitvaardigen, het is immers jouw kind en jouw huis. Als ze het er dan niet mee eens is, moet ze maar wat anders zoeken...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_106402033
Oke, als het maar langzaamaan steeds wat beter gaat....komt vast goed.
Maar wel heel vervelend!
En dat ze in de stress raken als de deur opengaat is heel bekend hoor. Daar hebben meer kindjes last van, gaat ook weer over.
Ze moeten even vertrouwen krijgen dat mama/papa echt echt weer terug komt.
Zeg je dat ook tegen haar? Mama gaat nu werken, Tess gaat bij de kindjes spelen, en vanmiddag kom ik je weer ophalen.... Sterkte....
Hoe vaak per week gaat ze?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106402606
ja dat zeg ik steeds.
ze gaat maar 1 dag in de week.
voor de continuiteit zou ze eigenlijk 2x moeten.. maar ja, als het niet nodig is...

[ Bericht 43% gewijzigd door Vicky op 04-01-2012 17:16:15 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_106403598
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
MeNicole, zal ik even een lotus-showtje geven? Even een brandwond opzetten en dan thee morsen en gaan gillen en dergelijke. Kijken of ze voldoende schrikt... :P

Ik zou trouwens wel een theeverbod uitvaardigen, het is immers jouw kind en jouw huis. Als ze het er dan niet mee eens is, moet ze maar wat anders zoeken...
Het is wel mijn kind maar niet mijn huis. Zij betaald net zo goed mee aan de huur dan wij dat doen. Maar mijn lief gaat het er vanavond even met haar over hebben in de hoop dat ze dan wel luistert. Want ik ben als de dood dat over een paar maand Matthias ook mobieler word en dat dat dan ook een keer zo gigantisch mis gaat!!!
pi_106407208
Vick, ik heb vanmiddag 'Ik zou wel een kindje lusten' gekocht en het is nu al een hit!
pi_106407243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:07 schreef Ssserpente het volgende:
Vick, ik heb vanmiddag 'Ik zou wel een kindje lusten' gekocht en het is nu al een hit!
hij is leuk he!?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')