quote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajacieden op het werk helemaal pissed door de uitspraak van de KNVB
Alleen is het onmogelijk die wedstrijd te hervatten met 11 tegen 11, aangezien er rood was gegeven.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ff op nu.nl gekeken wat de uitspraak is, niet eens meer aan gedacht dat dat vandaag was, maar kan me wel vinden in de standpunten van de KNVB
al had uitspelen met 11 tegen 11 (en dan eventueel zonder publiek) ook best gekund lijkt me...
VEEL te goed! Als het FC Den Haag was geweest hadden ze een tienvoudige boete gehad EN zouden ze uit het toernooi zijn geknikkerdquote:Op woensdag 28 december 2011 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat Ajax hier goed mee wegkomt
Mwoah, dat wil ik niet persé zeggenquote:Op woensdag 28 december 2011 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
VEEL te goed! Als het FC Den Haag was geweest hadden ze een tienvoudige boete gehad EN zouden ze uit het toernooi zijn geknikkerd
Ze spelen toch overnieuw, dus vanaf de 1e minuut met 11-11??quote:Op woensdag 28 december 2011 14:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ff op nu.nl gekeken wat de uitspraak is, niet eens meer aan gedacht dat dat vandaag was, maar kan me wel vinden in de standpunten van de KNVB
al had uitspelen met 11 tegen 11 (en dan eventueel zonder publiek) ook best gekund lijkt me...
Dat meen ik ook te hebben gelezen jaquote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze spelen toch overnieuw, dus vanaf de 1e minuut met 11-11??
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
quote:Op woensdag 28 december 2011 15:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ze spelen toch overnieuw, dus vanaf de 1e minuut met 11-11??
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
ik zei dat UITspelen (dus vanaf de 37e minuut verder voetballen) met 11 tegen 11 wat mij betreft ook had gekund, maar zoals David al postte is dat niet mogelijk vanwege de rode kaart...quote:Op woensdag 28 december 2011 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat meen ik ook te hebben gelezen ja
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik zei dat UITspelen (dus vanaf de 37e minuut verder voetballen) met 11 tegen 11 wat mij betreft ook had gekund, maar zoals David al postte is dat niet mogelijk vanwege de rode kaart...
Ah hier verkeerd gelezen dus.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik zei dat UITspelen (dus vanaf de 37e minuut verder voetballen) met 11 tegen 11 wat mij betreft ook had gekund, maar zoals David al postte is dat niet mogelijk vanwege de rode kaart...
quote:
keer doorsmeren?quote:
quote:
;iquote:
en dan weer naar der heimat?quote:
dan weer lekker arbeiten in bocholt jaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan weer naar der heimat?
wat doe je daar voor werk?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef norich het volgende:
[..]
dan weer lekker arbeiten in bocholt ja
bij welk bedrijf/wat voor soort bedrijf?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:21 schreef norich het volgende:
[..]
beetje vertalen en verder wat simpele klusjes
Jeffquote:
kunststofbedrijfquote:Op woensdag 28 december 2011 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bij welk bedrijf/wat voor soort bedrijf?
en wat moet je daar vertalen dan?quote:
technische teksten over kunststoffenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat moet je daar vertalen dan?
is dat niet lastig?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef norich het volgende:
[..]
technische teksten over kunststoffen
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef GimmeGore het volgende:
Als ik technische teksten in het Nederlands zie vind ik het meestal al lastig
het is niet bepaald makkelijk neequote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dat niet lastig?
als ik van die onmeunig technische teksten in het duits zie, dan vind ik dat meestal nog wel lastig.
en veel op google translate kijken?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef norich het volgende:
[..]
het is niet bepaald makkelijk neeben er ook wel lang mee bezig
ik heb wel betere bronnen dan datquote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en veel op google translate kijken?
geen nigeriaanse spamvertalingen van jouw hand dusquote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef norich het volgende:
[..]
ik heb wel betere bronnen dan dat
rudy carrell is er niks bijquote:Op woensdag 28 december 2011 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen nigeriaanse spamvertalingen van jouw hand dus
quote:
Luister eens naar schranz.quote:Op donderdag 29 december 2011 00:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, 'k heb het liever snel en agressief
ik heb nog wel wat klusjesquote:Op donderdag 29 december 2011 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgenvandaag de laatste klusjes, dan is het lijstje helemaal afgestreept en is Remco blij
Kun je 4x naar de film!quote:
www.marktplaats.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2011 15:15:00 ]
Je hebt toch zelf wel een schaar?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond even met Meisje (parkietje dus) naar de dierenarts om haar snaveltje bij te laten knippen
;iquote:Op donderdag 29 december 2011 15:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf wel een schaar?
quote:Op donderdag 29 december 2011 05:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heuj, weer maar 2 uur geslapen
Gaat heerlijk
1 + 1 = 2quote:Op donderdag 29 december 2011 07:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoppa, snee in de hand van ongeveer 5 cm, gelukkig is er ehbo hier.
Bloeden, niet te geloven
preciesquote:Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef GimmeGore het volgende:
Kan je met een beetje meer rust het nieuwe jaar in
ik heb net wat bij de Aldi hier vlak over de grens gehaald, best druk met al die Nederlandersquote:Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een rij bij de vuurwerkverkoper hier achter
whehehe, mannetjes papagaaien meisjesnamen gevenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben net terug van de dierenarts, Meisje had een doorgegroeide snavel, dus die moest ff bijgeknipt worden. Dierenarts had het steeds over "hij" en "hem", dus ik zeg: "ehhh... dit is een meisje hoor". Kijkt ie me aan en zegt: neehoor, paarsblauwe neusdoppen betekenen dat het een mannetje is.
Kan ik wéér nieuwe namen verzinnen voor Meisje en Mara, aangezien de laatste dezelfde kleur neusdop heeft
Hahahaha...quote:Op donderdag 29 december 2011 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben net terug van de dierenarts, Meisje had een doorgegroeide snavel, dus die moest ff bijgeknipt worden. Dierenarts had het steeds over "hij" en "hem", dus ik zeg: "ehhh... dit is een meisje hoor". Kijkt ie me aan en zegt: neehoor, paarsblauwe neusdoppen betekenen dat het een mannetje is.
Kan ik wéér nieuwe namen verzinnen voor Meisje en Mara, aangezien de laatste dezelfde kleur neusdop heeft
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja mooi hequote:
quote:
Maak Henrike niet zo jaloers johquote:Op donderdag 29 december 2011 21:39 schreef Redbaron het volgende:
Kinderbedtijd...
Morgen om 5.30 weer ff naar DEUTSCHLAND!!!
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmmm, het theater waar wij op de basisschool geregeld heen gingen is afgebrand
Now only memories remainquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
toch een oud gebouw. Afbreken,
nieuw theater. klaar
vraag Henrikequote:Op vrijdag 30 december 2011 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weet iemand of ik Jägermeister "veilig" in een vriezer van -23 kan leggen
riep iemand mij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
vraag Henrike
nee maar dat kan, het is juist de bedoeling dat je het in de vriezer bewaard. Heb ik ook
Oké.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
vraag Henrike
nee maar dat kan, het is juist de bedoeling dat je het in de vriezer bewaard. Heb ik ook
Werkse David. Ik heb lekker weekend gelukkigquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tot vanmiddag Bas \m/
En ja, ik moet zo werken
Baajbaaj mannnn, baajbaaj..
Van mij mag het AOW zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:57 schreef rulerofdeath het volgende:
Luitjes
Van mij mag het wel weekend zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:43 schreef GimmeGore het volgende:
Tukkers! Allemaal een hele fijne jaarwisseling toegewenst! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen en tot volgend jaar!
[ afbeelding ]
quote:
jij ook een fijne jaarwisseling toegewenstquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:43 schreef GimmeGore het volgende:
Tukkers! Allemaal een hele fijne jaarwisseling toegewenst! Doe geen dingen die ik ook niet zou doen en tot volgend jaar!
[ afbeelding ]
Rap dan, ik leid Markooo wel afquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens aangezeten...
En kom jij maar met mij mee, skatquote:
Alsof jij wat te bepalen hebtquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En kom jij maar met mij mee, skat
Wee'j wat ie kunt doen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alsof jij wat te bepalen hebt
Thanks, bro!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rap dan, ik leid Markooo wel af
Nou danquote:
Dark Side Of The Moon.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou dan
Oh, en vertel de rest even welk album m'n eerder gepostte gitaarplaatje uitbeeldt
Eindelijkquote:
Ach, iedereen hier wil haar in tweeën rijten op z'n monsterpik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Maar Marko heeft dus een beetje een oogje op Henrike begrijp ik?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, iedereen hier wil haar in tweeën rijten op z'n monsterpik.
Hen knuffelt heel lekker jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer met haar knuffelen...
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hen knuffelt heel lekker ja
Wedden dat het mis kan gaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb een move in d'r FoBo gemaakt. Kan niet misgaan!
Bedankt voor het vertrouwen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wedden dat het mis kan gaan?
quote:
Ze is niet vrijgezellig?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee hoor, dat volgens mij niet
Ongelukkige zou je bedoelen jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kom hier te weinig heb ik in de gaten.Ben jij de gelukkige?
Dus er komt weer een beste lading oost-europese dames deze kant op?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:36 schreef Redbaron het volgende:
Hoi!![]()
500 fuckin dozen moeten laden vanmiddag. ben er klaar mee voor dit jaar!!
Is Oostblokker/ Slavische niet wat voor jou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus er komt weer een beste lading oost-europese dames deze kant op?
Nu breng je me weer in verwarring...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jongens, jullie hebben allemaal pech
Mocht iemand me haten om het feit dat Hen mijn schatje is:
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu breng je me weer in verwarring...
Nee die staan in de fabriek en laat ik volgende keer wel ladenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dus er komt weer een beste lading oost-europese dames deze kant op?
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is Oostblokker/ Slavische niet wat voor jou?
Nog een vaste stek gevonden dus?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee die staan in de fabriek en laat ik volgende keer wel laden
Ik heb zo af en toe wat werk, maar wil zsm weer onder contract buitenland rijden
Dan gebruikt ze GHB, want ik weet van niks...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Volgens mij met allemaal.....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Volgens mij met allemaal.....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan gebruikt ze GHB, want ik weet van niks...
ik ook GTPquote:
dat PSV een keer weer kampioen wordt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rutten weg bij PSV na dit seizoen
Zou m'n droom dan toch uitkomen?
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf? Twente zit achter Farfán aan?
en Duarte van Heraclesquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wtf? Twente zit achter Farfán aan?
Heuquote:
quote:Naar verluidt wil de oud-PSV'er een bedrag van zes miljoen euro per jaar, waar hij nu 2,8 miljoen krijgt bij Schalke.
Bier doe ik aan mee, maar dan wel na de wisseling!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:54 schreef Under_Score het volgende:
iedereen zin in morgen?moet alleen nog een doos dikke sigaren halen en dan ben ik wel klaar denk ik. oude legerjas aan, dikke sigaar op de lip en vuurwerkjes kijken. lekker champagne drinken, daarna bier. komt helemaal goed morgen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Marko, laat die bommen eens liggen tot morgen!
Joa en morgen carbid schietenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef rulerofdeath het volgende:
hebben jullie nog vuurwerk gehaald?
waar ga je carbid schieten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Joa en morgen carbid schieten
joah, een pakket met 4 potten en nog een losse pot.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Redbaron het volgende:
Ik niet..
Morgen als ik op tijd wakker ben miss nog ff.. jij wel?
met melkbussen?quote:
ik dacht al, in almelo is niks te gekquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nee hier in het bosmet wat kameraden
Nederlandsche potten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, een pakket met 4 potten en nog een losse pot.
joah, gewoon nederlands spul.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nederlandsche potten?
Ik heb voor volgend jaar een doosje van omennabij de 40kg besteld
Gewoon bij de LIDL of Aldi bij de buren.. best leuk spul tussen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, gewoon nederlands spul.
geen idee waar ik 't in duitsland moet halen en ik heb er ook helemaal geen tijd voor om naar de moffen toe te rijden.
Ik snap de grap/lol niet...quote:
Uhu, en gedraagt zich als de vrouw van de manquote:Op zaterdag 31 december 2011 03:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik snap de grap/lol niet...
Minnares voelt zich bedrogen door vent die kiest voor zn vrouw.
Is dat het
quote:
Toppie, slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2011 07:52 schreef Under_Score het volgende:
ik heb al oordopjes klaarliggen. net de laatste nachtdienst gedraaid dus ik ga zo slapen. als dat lukt. nu een fles bier drinken, daar slaap ik meestal ook wel goed op
ik heb dondersfijn geslapen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 07:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Man man man, volgens mij dacht half Almelo dat het vannacht al O&N was. Sowieso hier bij mij in de buurt. Sliep pas lekker laat weer... Baggerzooi...
quote:Op zaterdag 31 december 2011 07:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Man man man, volgens mij dacht half Almelo dat het vannacht al O&N was. Sowieso hier bij mij in de buurt. Sliep pas lekker laat weer... Baggerzooi...
ja was lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ik heb dondersfijn geslapen.
Waar woont hij alweer?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Die wijk bij jou achter heeft anders vanavond wel mooi vuurwerk
Hij woont aan de schoolstraat, kan dus over de goossemaat utkijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar woont hij alweer?
Jij zit in de hortensia vanavond bas ?
Klopt! En de wijk tegenover mij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]![]()
Die wijk bij jou achter heeft anders vanavond wel mooi vuurwerk
m.a.w.; 2010 was beter dan 2011?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vorig jaar 16:00 was ik dronken
Dit jaar 16:00 ben ik nuchter
Goedzo jongenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vorig jaar 16:00 was ik dronken
Dit jaar 16:00 ben ik nuchter
Nehh, moet nog naar huis rijden straksquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
m.a.w.; 2010 was beter dan 2011?
dus straks, als je thuis bent, heb je wat in te halenquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, moet nog naar huis rijden straks
Gepakt worden met alcohol kost me m'n rijbewijs
Ben je vanacht ook thuis?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, moet nog naar huis rijden straks
Gepakt worden met alcohol kost me m'n rijbewijs
Hier en naar een kameraad. Dan loop ik denk daar bij jou langs dus wellicht kunnen we handje schudden. Maar weet 't niet zeker hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog geen idee
Waar ben jij dan?
Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef Redbaron het volgende:
Ik ben pleitos..
Goede wisseling menschen!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |