Lintworm zal zich vasthaken aan mijn dunne darm. Don't worry.quote:Op woensdag 28 december 2011 03:46 schreef Dartanion het volgende:
[..]
niet te hard persen hoor! Anders komt die lintworm mee!
Ik denk ook altijd aan tieten als ik aan moeders denkquote:Op woensdag 28 december 2011 03:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het is papa en mama anders staat er iets raars en bij mamma moet ik aan tieten denken.
Wat heb je toch weer veel kennis over parasietenquote:Op woensdag 28 december 2011 03:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lintworm zal zich vasthaken aan mijn dunne darm. Don't worry.
Ik ben een dokter.quote:Op woensdag 28 december 2011 03:48 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wat heb je toch weer veel kennis over parasieten
Ben je er zelf een? JIj hebt toch veel zelfkennis?
hou je bek ik ben helemaal doorheen zit al 5 dagen te snuivequote:Op woensdag 28 december 2011 03:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jongen stop gewoon, zet je zelf niet voor schut. Ik zeg je 1 ding. Zet je zelf niet voor schut.
Spring van een flatquote:Op woensdag 28 december 2011 03:49 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
hou je bek ik ben helemaal doorheen zit al 5 dagen te snuive
Moet jij mij niet zuigenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet jij niet zielige meisjes op internet helpen?
ONE MIND.quote:Op woensdag 28 december 2011 03:52 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder
harde diss mang dese komt egt hard aanquote:
Nee jou moeder ligt bij mij onder de lakens lekker heerlijk saampjesquote:Op woensdag 28 december 2011 03:52 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je moeder
Pijpen slet verder ben je nergens goed voorquote:Op woensdag 28 december 2011 03:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik dacht dat je moeder dat al deed. Dus in plaats daarvan ben ik hier.
Mama-jokesquote:Op woensdag 28 december 2011 03:54 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Nee jou moeder ligt bij mij onder de lakens lekker heerlijk saampjes
Ik denk dat je je vergist...quote:Op woensdag 28 december 2011 03:54 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Nee jou moeder ligt bij mij onder de lakens lekker heerlijk saampjes
Je zusje ookquote:Op woensdag 28 december 2011 03:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |