Mijn vriendin dacht dat het origineel dat jij hier post de photoshop was van die Amerikaanse redsox-shopquote:Op woensdag 28 december 2011 02:24 schreef Jmsls het volgende:
Na wat internetwebsite's te bekijken kwam ik deze foto tegen:
http://www.moonbattery.com/Red-Sox_fan.jpg
Ik was natuurlijk verontwaardigd en vol onheil want dit is een echte Feyenoord-fanaticus
[ afbeelding ]
Ik kan dit niet ontkennen noch bevestigenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:25 schreef ViezeFur het volgende:
wat zie ik nou, je vader is niet thuis, dus Kos die neukt je moeder met zyn paardenpielemuis, in haar aars tot ze bloed, dan haalt hij hem eruit, Tommy, Kos en Gele Haas hier in je huis
Alsof die Amerikaanse wankers hooligans hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 02:28 schreef HAL9000S het volgende:
Terechte klacht. Get your own hooligan kid ffs.
Sterker nog, TS is dat kind.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:28 schreef Juminelle het volgende:
Dat kind is ondertussen al volwassen.
Moet jij niet slapen?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sterker nog, TS is dat kind.
Ik ben geen narcistquote:Op woensdag 28 december 2011 02:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sterker nog, TS is dat kind.
Waar heb ik deze sneer aan verdiend?quote:Op woensdag 28 december 2011 02:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet jij niet zielige meisjes op internet helpen?
Canadezen welquote:Op woensdag 28 december 2011 02:28 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Alsof die Amerikaanse wankers hooligans hebben
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:32 schreef DrDentz het volgende:
Terechte klacht, zijn doopnaam is ook 'Feyenoord'.
ben je jaloers dat hij jou niet komt helpen omdat je lelijk bent kurwaquote:Op woensdag 28 december 2011 02:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet jij niet zielige meisjes op internet helpen?
Sowieso Canada > USAquote:
Aan je voorafgaande opmerking.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:32 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Waar heb ik deze sneer aan verdiend?
Ik ben lekker.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:34 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
ben je jaloers dat hij jou niet komt helpen omdat je lelijk bent kurwa
Welke? Ik snap je echt niet!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aan je voorafgaande opmerking.
wrom staan er allemaal homos in je fobo?quote:
Heb ik gezienquote:Op woensdag 28 december 2011 02:35 schreef DrDentz het volgende:
http://puberruil.kro.nl/seizoenen/2010xl/afleveringen/05-10-2010
Hier krijgt hij een jood in huis.
Not sure if serious or just trolling.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:36 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een versierpoging??
Serious!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:38 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Not sure if serious or just trolling.
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:39 schreef Jmsls het volgende:
Kap eens fucking autisten met versierpogingen en shit niemand weet waar het over gaat en sowieso op internet flirten
WAT LUL JE MAN!!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:39 schreef Jmsls het volgende:
Kap eens fucking autisten met versierpogingen en shit niemand weet waar het over gaat en sowieso op internet flirten
Foto's van je vriendin dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
WAT LUL JE MAN!!
ik heb vriendin man! wat denk je wel niet! Als zij dit leest het ik problemen man!
Geinig, nou opkankeren.quote:Op woensdag 28 december 2011 02:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
WAT LUL JE MAN!!
ik heb vriendin man! wat denk je wel niet! Als zij dit leest het ik problemen man!
quote:Op woensdag 28 december 2011 02:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
WAT LUL JE MAN!!
TR gemacht!!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kanker zelf op met je kankertopics kankerautist.
dankje!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
je vriendin zegt dat je fanta-stick mag hebben zij heeft tog liever myn paardenpielemuis dan jouw kleine hoerenpenisquote:Op woensdag 28 december 2011 02:40 schreef Dartanion het volgende:
[..]
WAT LUL JE MAN!!
Ordinair taalgebruikquote:Op woensdag 28 december 2011 02:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oei pijnlijke woorden!quote:Op woensdag 28 december 2011 02:42 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
je vriendin zegt dat je fanta-stick mag hebben zij heeft tog liever myn paardenpielemuis dan jouw kleine hoerenpenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |