Ik heb in december/januari ongeveer 20 muggen doodgeslagen in de slaapkamer en de verwarming staat daar bijna nooit aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Of misschien wel de laatste mug. Ik heb er in november ook nog een paar doodgeslagen, tot mijn grote verbazing.
Misschien dat er wat muggen binnen in huizen zijn blijven zitten die weer actief worden zogauw de verwarming goed hoog wordt gezet?
Uit alle insecten gekozen zijn het wel nog een van de beste vind ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:48 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik vind lieveheersbeestjes ook kut
spinnen lopen juist over mensen heen hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 01:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat schijnt dus onzin te zijn... Voordat ze in je mond kunnen moeten ze eerst over je hoofd lopen, en dat schijnt dus veel te warm voor spinnen te zijn, onze lichaamstemperatuur.
Gelukkig maar. Spinnen
Wij mensen hebben pusquote:Op woensdag 28 december 2011 01:51 schreef JApieman het volgende:
Lieveheersbeestjes hebben ook van die vieze gele shit als je ze aanraakt. Voor de rest zijn ze wel lief.
Mieren in een tictac doosje.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Meloewa het volgende:
Deden jullie vroeger hoe jullie klein waren nooit zoveel mogelijk lieveheersbeestje in een potje?
Jeugdsentimenten
nee dat is zielig dierenbeulquote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Meloewa het volgende:
Deden jullie vroeger hoe jullie klein waren nooit zoveel mogelijk lieveheersbeestje in een potje?
Jeugdsentimenten
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Mieren in een tictac doosje.
ze neukt toch met die ONZ mod jongenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke keer weer moet meloewa topics kapen door over haar sex avontuurtjes met haar zwager moet beginnen
Ja, en ook met spinnen, toen vond ik ze nog niet eng. Die beesten gaan dan stinken man.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Meloewa het volgende:
Jeugdsentimenten
Ja maar ze vinden het niet fijn. Ze gaan dus ook nooit uit zichzelf in je mond kruipen.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
spinnen lopen juist over mensen heen hoor
Dat niet... Wel de bekende vergrootglas/mieren combinatiequote:Op woensdag 28 december 2011 01:52 schreef Meloewa het volgende:
Jeugdsentimenten
Waarom zouden ze dat niet fijn vinden dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja maar ze vinden het niet fijn. Ze gaan dus ook nooit uit zichzelf in je mond kruipen.
Het gaat over lieverheersbeestje Steven!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Elke keer weer moet meloewa topics kapen door over haar sex avontuurtjes met haar zwager moet beginnen
Slangenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja maar ze vinden het niet fijn. Ze gaan dus ook nooit uit zichzelf in je mond kruipen.
[..]
Dat niet... Wel de bekende vergrootglas/mieren combinatieEn had ook een keertje in het bos toen een slang gevonden en gevangen. Die een paar uur later door iemand anders werd vrijgelaten omdat ze het zielig vond
Was er toen helemaal op verheugd om me er mijn huisdier van te maken enzo
Heeft ze haar zwager al geneukt?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:53 schreef stevenmac26 het volgende:
Te warm.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet fijn vinden dan?
Mensen/ insectenquote:
Vast welquote:Op woensdag 28 december 2011 01:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heeft ze haar zwager al geneukt?
Dan gaat ze vreemdquote:Op woensdag 28 december 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ze neukt toch met die ONZ mod jongen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |