Het gaat altijd hard als er gebitcht wordtquote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alweer een topic vol. Eindsprint op het einde van het jaar..
Het gaat snelquote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alweer een topic vol. Eindsprint op het einde van het jaar..
Op school of voor een groep?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:51 schreef wonderer het volgende:
Hee, ik had de laatste!
Nou ja.
Ik hield afgelopen vrijdag een spreekbeurt over transgender voor een groep middelbare homo's. Doodeng maar het viel goed
Voor een groep. Ik ga elke week naar een bijeenkomst van homomannen hier, wel gezellig. Niet echt een support group maar ook niet puur sociaal.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Op school of voor een groep?
Waar zijn die bijeenkomsten voor bedoeld dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor een groep. Ik ga elke week naar een bijeenkomst van homomannen hier, wel gezellig. Niet echt een support group maar ook niet puur sociaal.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij het kerstdiner kwam (bij mijn tante en grootouders) ook opeens transgender op als gespreksonderwerp. Heel gedoe over dat mijn tante een collega heeft die de transitie van man naar vrouw heeft gemaakt en dat ze niet wist hoe ze "hem" moest noemen. Ik zei maar gewoon "als ze een vrouw wil zijn, dan heb je 'r maar zo te noemen.".
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij het kerstdiner kwam (bij mijn tante en grootouders) ook opeens transgender op als gespreksonderwerp. Heel gedoe over dat mijn tante een collega heeft die de transitie van man naar vrouw heeft gemaakt en dat ze niet wist hoe ze "hem" moest noemen. Ik zei maar gewoon "als ze een vrouw wil zijn, dan heb je 'r maar zo te noemen.".
Sociaal netwerk, voornamelijk. Het is hier zo "afgelegen" dat veel mannen niet de mogelijkheid hebben om andere homo's te ontmoeten IRL, alleen online. Er zijn maar vier barren in de hele staat en dan heb je niet veel verschillende plekken voor oudere mannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waar zijn die bijeenkomsten voor bedoeld dan?
Ik moest zelf ook wennen bij mijn beste vriend. Het zit zo in je systeem, je moet echt omschakelen. Maar als je je best maar doet, is wel okee, dan kan de persoon in kwestie het zeker waarderen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik mezelf ook nog wel betrap op vergissinkjes soms. Maar de intentie is wel goed.
Heb ik ook gehad bij een collega van mijn vader een keerquote:Op woensdag 28 december 2011 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik mezelf ook nog wel betrap op vergissinkjes soms. Maar de intentie is wel goed.
Precies, ik ga echt niet moedwillig een verkeerd voornaamwoord zeggen, maar het zit zó ingebakken soms dat je je brein te laat pas een nieuw padje kan insturen en dan heb je het verkeerde woord al uitgesprokenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook wennen bij mijn beste vriend. Het zit zo in je systeem, je moet echt omschakelen. Maar als je je best maar doet, is wel okee, dan kan de persoon in kwestie het zeker waarderen.
Ja, als je er echt zo mee bezig gaat zijn, kun je er inderdaad op wachtenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, ik ga echt niet moedwillig een verkeerd voornaamwoord zeggen, maar het zit zó ingebakken soms dat je je brein te laat pas een nieuw padje kan insturen en dan heb je het verkeerde woord al uitgesproken.
En ik vind het soms ook extra verwarrend worden als je heel erg bezig bent met "niet het verkeerde zeggen, niet het verkeerde zeggen, niet het verkeerde zeggen" dat je dan in die verwarring jezelf gaan second guessen (excusez le mot) en bij het goede nog juist het snel omwissels omdat je zo erg niet het verkeerde wil zeggen
.
Niet? Kutquote:Op woensdag 28 december 2011 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet dat ik het constant over je heb wonderer.
quote:
nieuw topic tochquote:Op woensdag 28 december 2011 01:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Heb niet eens gemerkt dat je weg was
Wel fijn dat je dat kunt gebruiken om wat duidelijkheid te scheppen.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik kan niet ontkennen dat als het in een gesprek opeens gaat over transgenders of dat hele verschijnsel met transities enzo, dat ik dan wel eens zeg "Nou, ik ken toevallig iemand die dat hele traject aan het doorlopen is."![]()
. Een soort namedropping
.
Kut! Moet ik in het nieuwe jaar nog actief worden ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet als je thuis op je luie reet blijft zitten. Enige moeite is toch wel vereist
Yep. Met de tepels die worden losgesneden en allesquote:
Niet als je tevreden bent zoals je het nu hebtquote:Op woensdag 28 december 2011 01:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kut! Moet ik in het nieuwe jaar nog actief worden ook.
Ja dat is wel cool.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Met de tepels die worden losgesneden en allesVond het voor mijzelf wel een leuke bevestiging, dat zelfs op het moment dat ik er duidelijk over praat, mensen het niet aan mij linken.
*check*quote:Op woensdag 28 december 2011 01:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet als je tevreden bent zoals je het nu hebt.
Je hebt te veel om over na te denken.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga in bed liggen met een film aan en hopen dat ik moe genoeg word zodat ik fatsoenlijk kan slapen. Ben een beetje klaar met die korte nachten steeds.
Trusten.
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga in bed liggen met een film aan en hopen dat ik moe genoeg word zodat ik fatsoenlijk kan slapen. Ben een beetje klaar met die korte nachten steeds.
Trusten.
Dat is altijd zo geweest.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hebt te veel om over na te denken.
slaapsequote:Op woensdag 28 december 2011 01:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Trusten.
Dat werkt niet altijd.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Schrijf het van je af, of neem een besluit..
Hier blijf ik even voor wakker.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:26 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij heb ik een date binnenkort![]()
Jij ook al?quote:Op woensdag 28 december 2011 01:26 schreef Bartjebart het volgende:
Details!quote:Op woensdag 28 december 2011 01:26 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind het echt doodengquote:Op woensdag 28 december 2011 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij ook al?![]()
Hoe wat waar wie en waarom?
quote:Op woensdag 28 december 2011 01:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het echt doodeng![]()
Het is iemand die ik al een hele tijd spreek via gay.nl en hij heeft me al eens aan het werk gezien bij IKEA, dus dat scheelt ook al een beetje
Het wordt vast leukquote:Op woensdag 28 december 2011 01:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het echt doodeng![]()
Het is iemand die ik al een hele tijd spreek via gay.nl en hij heeft me al eens aan het werk gezien bij IKEA, dus dat scheelt ook al een beetje
Volgens mij ga ik zo verkrampt zijn dat het niet leuk gaat wordenquote:
Niet zo er over nadenken.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik zo verkrampt zijn dat het niet leuk gaat wordenof naja daar ben ik in ieder geval nu al bang voor... zucht
Haha ja misschien is dat wel beter inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 01:48 schreef wonderer het volgende:
Misschien moet je proberen om het niet als een Date te zien, maar gewoon een leuk avondje uit met iemand die je nog niet zo goed kent.
Welnee. Daar moet je je niet zo druk om maken. Hij kent je al een beetje, hij heeft je al gezien, en hij wil nog steeds met je afspreken, dan is de ergste hindernis al overwonnen. In plaats van alleen de mogelijkheid tot mislukken zien, realiseer je dat de kans op succes er ook gewoon is, en de kans dat je een leuke avond hebt best reëel is.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij ga ik zo verkrampt zijn dat het niet leuk gaat wordenof naja daar ben ik in ieder geval nu al bang voor... zucht
Dus tegen types als jij moet er aardig gedaan worden?quote:
Kom ik over als een hetero dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 10:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus tegen types als jij moet er aardig gedaan worden?
Ja!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Kom ik over als een hetero dan?
Je fobo liegtquote:Op woensdag 28 december 2011 10:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Kom ik over als een hetero dan?
Ik zit dan ook nog in de kastquote:
Come out come out whereever you arequote:Op woensdag 28 december 2011 11:15 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Ik zit dan ook nog in de kast
Ach, op zich wel. Ik vermaak me er vaak wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
Vlarpje, is de Regenboog nog gezellig? Dennis en ik willen er in april weer eens heen, aangezien we elkaar daar 5 jaar geleden hebben ontmoet.. wel een champagne momentje dacht ik zo
Is het al weer 5 jaar? Ach en wee waar blijft de tijd?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
Vlarpje, is de Regenboog nog gezellig? Dennis en ik willen er in april weer eens heen, aangezien we elkaar daar 5 jaar geleden hebben ontmoet.. wel een champagne momentje dacht ik zo
Gaat idd zo snel, 5 jaar... dat is 40 jaar in homojaren..quote:Op woensdag 28 december 2011 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het al weer 5 jaar? Ach en wee waar blijft de tijd?
O maar dan heb ik ook al 4 jaar en 8 maandenquote:Op woensdag 28 december 2011 11:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Gaat idd zo snel, 5 jaar... dat is 40 jaar in homojaren..
Vlarp is niet echt een onpartijdige derdequote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
Tja de laatste keer dat ik er was hadden ze ineens zo'n gaar rookhok achterin geplaatst wat gigantisch veel ruimte innam, echt niet handig. Ik hoorde trouwens ook dat Lef op een nieuwe locatie is geopend? Is dat wat?quote:Op woensdag 28 december 2011 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vlarp is niet echt een onpartijdige derde. Zijn mening is niet te vertrouwen
. Wij van wc-eend enzo.
De Regenboog is echt niet heel leuk meer als je er te vaak komtquote:Op woensdag 28 december 2011 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vlarp is niet echt een onpartijdige derde. Zijn mening is niet te vertrouwen
. Wij van wc-eend enzo.
Lef zit op het Westelijk Handelsterrein. Mooie locatie, maar ligt erg ver van alle andere (homo)horeca. Dus of ze het gaan redden weet ik niet. Ben er wel geweest met de opening, maar toen zat de tent lang niet vol.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Tja de laatste keer dat ik er was hadden ze ineens zo'n gaar rookhok achterin geplaatst wat gigantisch veel ruimte innam, echt niet handig. Ik hoorde trouwens ook dat Lef op een nieuwe locatie is geopend? Is dat wat?
Ik ook vaakquote:Op woensdag 28 december 2011 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Stappen in heterotenten vind ik altijd nog leuker dan stappen in homo-tenten
Want dan is je vriend minder snel bang dat je iemand anders leert kennenquote:Op woensdag 28 december 2011 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Daar was het, maar ze zijn verhuisd.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Lef, is dat bij dat plein op de hoek, met de bioscoop en die hijskraanlampen?
Ik vind heterokroegen vaak ook erg leuk stappen.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Niet meer. Is gesloten. Ze zijn verhuisd nu.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Lef, is dat bij dat plein op de hoek, met de bioscoop en die hijskraanlampen?
Ja die heeft net de balkondeur gefixed, de CV ketel een onderhoudsbeurt gegeven en is nu met de centrale afzuiging bezigquote:Op woensdag 28 december 2011 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Ja jij pikt er altijd wel wat leuks op
Mag ik hem ook een dagje lenen?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die heeft net de balkondeur gefixed, de CV ketel een onderhoudsbeurt gegeven en is nu met de centrale afzuiging bezig
O ja, ik ben voorquote:Op woensdag 28 december 2011 16:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
Als het lente is lijkt het me wel een keer leuk een Scheveningen-meet te houden ofzo, is daar iemand voor te porren?
Gaan we iedereen afstoffen?quote:Op woensdag 28 december 2011 16:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, ik ben voor.
Gaan we dan XMN8R ook weer van stal halen voor de planning?.
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Aub geen G_E.
Die vond ik altijd vreselijk
Neuh.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:30 schreef Vlarp het volgende:
Maar ik ben ook zuur! Maar ik mag natuurlijk wel mee van / met jullie.
Tell me bout it!quote:
Nope, beetje uit elkaar gegroeid. Je wordt wat ouder en wijzerquote:Op woensdag 28 december 2011 17:48 schreef Ang3l het volgende:
jaaaaa
Spreek je die nog ooit trouwens?
Ik zou al van hem weggroeien vanwege het gebrek aan deo, maar dat is wellicht vals om te zeggen en typisch zo'n wonderer "Ik wil het zeggen maar moet het gewoon niet doen" uitspraak. En toch deed ik 't.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, beetje uit elkaar gegroeid. Je wordt wat ouder en wijzer
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:54 schreef Steve het volgende:
Ga jij naar Mariah Carey concerten dan?.
Ik ging al bijna twijfelen aan je goeie smaak.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou toch beter moeten weten Steefje, je zou toch beter moeten weten
NeenIk ga NIET naar mariah concerten. het was een garpje.
Juist omdat ik echt kots op Mariah Carey en Samjustme dat erg vervelend vond.
Ik schat Xiance iets hoger in dan Samjustme.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef Steve het volgende:
Zou Xiance het dan ook vervelend vinden dat ik kots op Celine Dion?
is hij nog wel met rourke ?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, beetje uit elkaar gegroeid. Je wordt wat ouder en wijzer
nee daar staat de keizerin wel boven :-)quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef Steve het volgende:
Zou Xiance het dan ook vervelend vinden dat ik kots op Celine Dion?
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou al van hem weggroeien vanwege het gebrek aan deo, maar dat is wellicht vals om te zeggen en typisch zo'n wonderer "Ik wil het zeggen maar moet het gewoon niet doen" uitspraak. En toch deed ik 't.
Ach misschien zie ik hem nog eens op een Mariah Carey concert!
En dan noem je G-E zuur?quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef Ang3l het volgende:
Nou de kans is groot dat hij is neergeknald door het drugskartel van z'n vriendjes ouders ja, dat dan weer wel
quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef Stroekie het volgende:
En is iedereen nu weer aan iedereen gelinkt via mijn fb ?
het halve topic bestaat volgens mij uit zuurpruimenquote:Op woensdag 28 december 2011 18:41 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
[..]
En dan noem je G-E zuur?
Nee. Cosmo is mijn toegangspoort.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef Stroekie het volgende:
En is iedereen nu weer aan iedereen gelinkt via mijn fb ?
die man met de microfoon :-)quote:Op woensdag 28 december 2011 18:56 schreef TheVulture het volgende:
Wie is Rutger? En wie zijn al die anderen
Ik ben TVquote:
wie gaat er computerfluisteraar waarschuwen ?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef De_Directeur het volgende:
Dennis Moore noemt niemand? LuQas, Twoflower, Nuvole, Andyvie, Nathan of Sunjammer?
En ajuu![]()
is er een kans dat jij ergens in de lijst met fb vrienden staat van de homosquote:Op woensdag 28 december 2011 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben TV
Of bedoel je dat niet?
Maybe yes, maybe noquote:Op woensdag 28 december 2011 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is er een kans dat jij ergens in de lijst met fb vrienden staat van de homos
niet in die van mij :-)quote:Op woensdag 28 december 2011 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is er een kans dat jij ergens in de lijst met fb vrienden staat van de homos
maar ik lees dit topic dus ik weet de helft alquote:Op woensdag 28 december 2011 19:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wonderer heeft gelijk je moet de boeken over arthur hartman gaan lezen :-)
ik fok mobielquote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
STROEKIE ik stuurde je net een DM!!!
nee die 'grap' heeft hier nooit gestaanquote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik lees dit topic dus ik weet de helft al
Daar gaat het niet omquote:Op woensdag 28 december 2011 19:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik lees dit topic dus ik weet de helft al
is het erg als ik dat best ranzig vind klinken ?quote:Op woensdag 28 december 2011 18:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Cosmo is mijn toegangspoort.
waar?quote:Op woensdag 28 december 2011 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgende keer bij vrolijk niet meteen naar de dvd hoek rennen
maar ik kan hem ook niet lezenquote:Op woensdag 28 december 2011 19:29 schreef wonderer het volgende:
Je kunt in de bieb ook lezen zonder ze te hoeven lenen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar ik kan hem ook niet lezen
Afgezien van Sunjammer ken ik die mensen allemaal alleen maar van naam. Voel me helemaal newbie weer.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:44 schreef De_Directeur het volgende:
Dennis Moore noemt niemand? LuQas, Twoflower, Nuvole, Andyvie, Nathan of Sunjammer?
En ajuu![]()
En hem ken je ook alleen maar via mij omdat "ex van"quote:Op woensdag 28 december 2011 19:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Afgezien van Sunjammer ken ik die mensen allemaal alleen maar van naam. Voel me helemaal newbie weer..
Ik heb laatst nog een paar avonden met hem zitten facebooken.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:20 schreef Vlarp het volgende:
En hem ken je ook alleen maar via mij omdat "ex van".
Ja?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef MisterO het volgende:
Hoi! Ik zit hier met m'n beste vriend op de bank, moet hij ook een account aanmaken?:p
Houdt 'ie snel van mensen? Heeft 'ie vreemde fetisjes? Draagt 'ie rare hoedjes? Is het een handtasje?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef MisterO het volgende:
Hoi! Ik zit hier met m'n beste vriend op de bank, moet hij ook een account aanmaken?:p
en een foboquote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef MisterO het volgende:
Is ie homo?quote:Op woensdag 28 december 2011 20:42 schreef MisterO het volgende:
Irrelevant. Dat wordt ie toch wel.quote:
Fair enoughquote:Op woensdag 28 december 2011 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Irrelevant. Dat wordt ie toch wel.
Ja, dan moet ie een account maken!quote:
this post is useless without pics!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:24 schreef MisterO het volgende:
Wil een van jullie z'n date zijn met oud en nieuw
Nog niet eens een newbie en nu al eisen? Pffft... Laat dan maar.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:24 schreef MisterO het volgende:
Wil een van jullie z'n date zijn met oud en nieuw
slettenpret?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:29 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Is-ie cute? Foto? Gay.nl, dudesnude of slettenpret profiel?
gay.nlquote:Op woensdag 28 december 2011 21:37 schreef MisterO het volgende:
Hahaha mijn profiel is op gay.nl MisterOLe en die van m'n best friend Sjoerd87. Talk to ushaha
Ben je ook nog single? Misschien toch een accountje aanmaken hahaquote:
Wel een berichtje sturen dan hè !quote:Op woensdag 28 december 2011 21:46 schreef Peter het volgende:
Leraar Engels.. Wat geeft Kug ook alweer?
lijkt wel een of andere foute datingshow zoquote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef MisterO het volgende:
Nou, juryleden, may we have tour points please?
Dat komt omdat ik 1.92 ben en ik op een andere hoogte kijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom je me straal voorbij liep...
Ach, laat de jonkies eerst maar gaan hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 21:56 schreef MisterO het volgende:
Haha we hebben wel lol op de bank, soort digitale take me out :p
Welke hoogte?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik 1.92 ben en ik op een andere hoogte kijk.
De vraag is natuurlijk wie hij van de homo's hier zou willen hebben.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:56 schreef MisterO het volgende:
Haha we hebben wel lol op de bank, soort digitale take me out :p
Ik heb sowieso altijd al hekel gehad aan kleine broertjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:57 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Hij zou jouw jongere broertje kunnen zijn.
Ja!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef De_Directeur het volgende:
De vraag is natuurlijk wie hij van de homo's hier zou willen hebben.
Haha moeten we wel van iedereen een foto zien!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:58 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wie hij van de homo's hier zou willen hebben.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja!
Wie isvindt hij de leukste FOK!er.
Die van mij heeft hij al gezien heb ik uit betrouwbare bronquote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha moeten we wel van iedereen een foto zien!
Behalve ikquote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niet eenzame mensen zijn ook raar.
kijk eens opquote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha moeten we wel van iedereen een foto zien!
Zet even een lijstje neer andersquote:Op woensdag 28 december 2011 22:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kijk eens op
fobo/DN/gayromeo/gay/facebook
en als ik niks leuks weet te zeggen dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef MisterO het volgende:
Zeg ook eens allemaal wat liefs over Omrie
Tegenwoordig de Hoofdstad hè!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:08 schreef Renesite het volgende:
Omrie, wat moet jij zomaar in mijn Groningen!!!!!
Ow, je komt uit Groningen?quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef Steve het volgende:
Ach, welke homo houdt nou wel van vis.
Ik ben wel benieuwd nuquote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef Steve het volgende:
Ik hoor net wie tot nu toe de leukste is..
Ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef Steve het volgende:
Ach, welke homo houdt nou wel van vis.
Alleen in Grunn gestudeerdquote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow, je komt uit Groningen?
Zowaar en waar vandaan dan
jij hebt toch al een vriend dusquote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef Renesite het volgende:
EN Sjoerd vindt bloemkool niet lekker.
Godsamme
Bloemkool met een roomsausje!!!!!
Ja, dat is lekker!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef Renesite het volgende:
EN Sjoerd vindt bloemkool niet lekker.
Godsamme
Bloemkool met een roomsausje!!!!!
Ik kijk alleenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt toch al een vriend dus
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke homo houdt nou niet van een roomsausje.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke homo houdt nou niet van een roomsausje.
Blijft een leuk verhaal voor feestjes en partijtjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Van die vis die jij bedoelt heb ik al een keer rare bultjes gekregen op mijn handen...
WTF?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Van die vis die jij bedoelt heb ik al een keer rare bultjes gekregen op mijn handen...
Wel vanaf een iPad, zal het morgen doenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:13 schreef De_Directeur het volgende:
Maar kom Sjoerd, zo moeilijk is het aanmaken van een Fok! account nou ook weer niet.
Ik heb zo mijn pricipesquote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel vanaf een iPad, zal het morgen doenoverigens net zoveel moeite als een gay.nl account
Bahquote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
maar gay.nl is dan ook een baggersitequote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wel vanaf een iPad, zal het morgen doenoverigens net zoveel moeite als een gay.nl account
Laten we zeggen dat ik bultjes kreeg van haar grot... en dan vinden mensen het vreemd dat je homo wordtquote:
Erm.......quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik bultjes kreeg van haar grot... en dan vinden mensen het vreemd dat je homo wordt
Zoiets jaquote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Erm.......
Homo + flamoes = chemische reactie?
Daarom dragen doktoren ook latex handschoenen als ze in een open wond gaan zitten prutten.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik bultjes kreeg van haar grot... en dan vinden mensen het vreemd dat je homo wordt
Ik vrees het ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op gay.nl Sjoerd aan het versieren denk ik.
Ik heb er 1 keer eerder 1 gehad, hij was best aardigquote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vrees het ja.
Ik gun iedereen een roodharige! Die zijn best leuk!
Spannendquote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De enige roodharige waar ik contact mee heb gehad was op grindr ofzo. Die was het meest trots op zijn roodharige schaamhaar.
handig toch, scheelt je weer vragenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee hoor, hij stuurde vrijwel meteen een foto.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee hoor, hij stuurde vrijwel meteen een foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |