Het gaat altijd hard als er gebitcht wordtquote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alweer een topic vol. Eindsprint op het einde van het jaar..
Het gaat snelquote:Op woensdag 28 december 2011 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Alweer een topic vol. Eindsprint op het einde van het jaar..
Op school of voor een groep?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:51 schreef wonderer het volgende:
Hee, ik had de laatste!
Nou ja.
Ik hield afgelopen vrijdag een spreekbeurt over transgender voor een groep middelbare homo's. Doodeng maar het viel goed
Voor een groep. Ik ga elke week naar een bijeenkomst van homomannen hier, wel gezellig. Niet echt een support group maar ook niet puur sociaal.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:52 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Op school of voor een groep?
Waar zijn die bijeenkomsten voor bedoeld dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor een groep. Ik ga elke week naar een bijeenkomst van homomannen hier, wel gezellig. Niet echt een support group maar ook niet puur sociaal.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij het kerstdiner kwam (bij mijn tante en grootouders) ook opeens transgender op als gespreksonderwerp. Heel gedoe over dat mijn tante een collega heeft die de transitie van man naar vrouw heeft gemaakt en dat ze niet wist hoe ze "hem" moest noemen. Ik zei maar gewoon "als ze een vrouw wil zijn, dan heb je 'r maar zo te noemen.".
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij het kerstdiner kwam (bij mijn tante en grootouders) ook opeens transgender op als gespreksonderwerp. Heel gedoe over dat mijn tante een collega heeft die de transitie van man naar vrouw heeft gemaakt en dat ze niet wist hoe ze "hem" moest noemen. Ik zei maar gewoon "als ze een vrouw wil zijn, dan heb je 'r maar zo te noemen.".
Sociaal netwerk, voornamelijk. Het is hier zo "afgelegen" dat veel mannen niet de mogelijkheid hebben om andere homo's te ontmoeten IRL, alleen online. Er zijn maar vier barren in de hele staat en dan heb je niet veel verschillende plekken voor oudere mannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Waar zijn die bijeenkomsten voor bedoeld dan?
Ik moest zelf ook wennen bij mijn beste vriend. Het zit zo in je systeem, je moet echt omschakelen. Maar als je je best maar doet, is wel okee, dan kan de persoon in kwestie het zeker waarderen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik mezelf ook nog wel betrap op vergissinkjes soms. Maar de intentie is wel goed.
Heb ik ook gehad bij een collega van mijn vader een keerquote:Op woensdag 28 december 2011 00:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik mezelf ook nog wel betrap op vergissinkjes soms. Maar de intentie is wel goed.
Precies, ik ga echt niet moedwillig een verkeerd voornaamwoord zeggen, maar het zit zó ingebakken soms dat je je brein te laat pas een nieuw padje kan insturen en dan heb je het verkeerde woord al uitgesprokenquote:Op woensdag 28 december 2011 00:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moest zelf ook wennen bij mijn beste vriend. Het zit zo in je systeem, je moet echt omschakelen. Maar als je je best maar doet, is wel okee, dan kan de persoon in kwestie het zeker waarderen.
Ja, als je er echt zo mee bezig gaat zijn, kun je er inderdaad op wachtenquote:Op woensdag 28 december 2011 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, ik ga echt niet moedwillig een verkeerd voornaamwoord zeggen, maar het zit zó ingebakken soms dat je je brein te laat pas een nieuw padje kan insturen en dan heb je het verkeerde woord al uitgesproken.
En ik vind het soms ook extra verwarrend worden als je heel erg bezig bent met "niet het verkeerde zeggen, niet het verkeerde zeggen, niet het verkeerde zeggen" dat je dan in die verwarring jezelf gaan second guessen (excusez le mot) en bij het goede nog juist het snel omwissels omdat je zo erg niet het verkeerde wil zeggen
.
Niet? Kutquote:Op woensdag 28 december 2011 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet dat ik het constant over je heb wonderer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |