Ik heb m'n ritme compleet verneukt, wil nog helemaal niet gaan slapen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:35 schreef cafca het volgende:
Hm, hierna Ruth Jacott, Alicia Keys en Extreme...... ik ga maar slapen denk ik
Kaiser Chiefs is Franz Ferdinand maar dan slechter.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:36 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
De kaiser chiefs hebben veel meezingers, dat is de prijs die je betaalt voor commercie. Bij de The Smiths heb ik niet gevoel dat ik lekker kan meebleren, maar ik geniet er wel van
Tainted Love straksquote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb m'n ritme compleet verneukt, wil nog helemaal niet gaan slapen.
Dat wordt wanhopig uitkijken naar aardige nummers dus.
Terug naar het wijnjaar 0quote:Op woensdag 28 december 2011 00:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Ouwe lullen moeten weg, ouwelullen staan alleen maar in de weg.....
Smaken verschillen. Had in beide interesse, maar ik vind er helemaal niks meer aan.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kaiser Chiefs is Franz Ferdinand maar dan slechter.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:38 schreef Fallen het volgende:
Ik zo ook maar eens klaar maken om te gaan slapen. De komende nummers geloof ik niet heel boeiend, maar stiekem toch de radio aanhouden...
Trusten allemaal!![]()
Truste!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef King_Merc het volgende:
slaapverwekkend liedje nu, ik ga slapen
Nouja, ik kom meer mensen tegen die dezelfde mening erop nahouden... dusja.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Had in beide interesse, maar ik vind er helemaal niks meer aan.
Argumentum ad populum, maar goedquote:Op woensdag 28 december 2011 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik kom meer mensen tegen die dezelfde mening erop nahouden... dusja.
Ah, daar heb ik op gestemd.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:45 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Argumentum ad populum, maar goed
Ik ga pleite, laters
Maar ik ga me verheugen op de massale rickroll aankomende ochtend
Truste!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:45 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Argumentum ad populum, maar goed
Ik ga pleite, laters
Maar ik ga me verheugen op de massale rickroll aankomende ochtend
Da's wel een hele ingrijpende herinnering dan. Die associatie raak je ook niet meer kwijt, denk ik?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik op gestemd.
Dit vind ik toch wel een mooi liedje. Al is het maar omdat het een herinnering is aan een vriendin die zelfmoord heeft gepleegd.
Nee, lijkt me niet nee.. maar ik wil hem ook wel graag behouden.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Da's wel een hele ingrijpende herinnering dan. Die associatie raak je ook niet meer kwijt, denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |