Mijn ervaringen zijn anders heel anders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Wat op 40 graden kan dat kan je ook gewoon op 60 doen zonder problemen.
...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef hugsy33 het volgende:
Wat voor verschrikkelijke bacteriƫn zouden er nu ineens in je kleren zitten die de mensheid de eerste x aantal jaar heeft overleefd?
Handdoeken, ondergoed, sokken en beddengoed gaan hier toch echt de kookwas in...quote:Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef CrashO het volgende:
wat iedereen boven mij ook al zegt![]()
Ik was kleding op 30 graden.
Handdoeken, ondergoed en sokken (zijn altijd zeer ranzig, iets met studentenhuis vloer enzo) op 60 graden
En dat is nog goed voor de machine ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Handdoeken, ondergoed, sokken en beddengoed gaan hier toch echt de kookwas in...
Jezus dan blijft er niks over van m'n ondergoedquote:Op woensdag 28 december 2011 00:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Handdoeken, ondergoed, sokken en beddengoed gaan hier toch echt de kookwas in...
Ja maar dan zijn ze vast niet van katoenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn anders heel anders.Poppentruitjes die je voor het wassen toch echt pasten.
60 graden is ook goed.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus dan blijft er niks over van m'n ondergoed
Katoen kan anders ook uitstekend krimpen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze vast niet van katoen
Dat ligt nogal aan de kleding, dingen die gekleurd zijn zouden zomaar eens kunnen afgeven op 60 graden terwijl ze dat op 40 graden niet doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:25 schreef Stokstaart het volgende:
Wat op 40 graden kan dat kan je ook gewoon op 60 doen zonder problemen.
Nee hoor, katoen kun je zelfs op kookwas doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Katoen kan anders ook uitstekend krimpen hoor.
Kan ja...alles kan.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, katoen kun je zelfs op kookwas doen.
Volgens mij is dat juist een uitgesproken kenmerk van die stof, handdoeken en beddengoed zijn daarom ook vaak van katoen.
Maar goed, voor ik straks boze mensen over me heen krijg.....Als je twijfelt natuurlijk 40 pakken. Of zelfs 30 als het wol is.....
Dan moet de stof toch echt voor het maken van de kleding gekleurd en daarna op die temperatuur gewassen zijn, anders krimpt het, en met beddengoed zal dat vaak wel gebeuren (hoewel ik alleen de witte katoenen hoeslakens op 90 graden doe) en met handdoeken maakt het niet zoveel uit, maar met kleding maakt die krimp wel uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hoor, katoen kun je zelfs op kookwas doen.
Volgens mij is dat juist een uitgesproken kenmerk van die stof, handdoeken en beddengoed zijn daarom ook vaak van katoen.
Maar goed, voor ik straks boze mensen over me heen krijg.....Als je twijfelt natuurlijk 40 pakken. Of zelfs 30 als het wol is.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |