Ik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow..... maar wie zou er eigenlijk na jou draaien? Was toch iets afgesproken?
Ik meende dat ik er iemand iets over zag gillen, maar blijkbaar toch niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ow..... maar wie zou er eigenlijk na jou draaien? Was toch iets afgesproken?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Samzz het volgende:
Het spel van Paul de Leeuw is ook wel tof.
Jij moest zo nodig op vakantie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef SiIk het volgende:
Ik kan ook niet draaien nu.
Mis mijn laptop steeds meer hier
Nouja het staat eronder hequote:
Deze ken ik ook nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
En deze is tofin een soort 80 dagen rond de wereld setting moet je allemaal verbindingen in Europa leggen (zonder dat de ander je opdracht weet) en verdien je dus punten door bvb Moskou met Parijs te verbinden.
Zit echt veel strategie in, elke keer anders, en uitdagend
Het heet a Ticket to Ride
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef Maisnon het volgende:
Wat ook heel gaaf is, maar wat ik je niet zo snel zie doen Meltingis dit:
[ afbeelding ]
Jawel, iemand heeft de briljante insight gehad om Lego en Pictionary te combineren
Het is tof hierquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ToT bedankt voor het draaien
Wie draait nu ?quote:
Voor wat ik gehoord heb, klonk het idd goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ToT bedankt voor het draaien
Thx!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Voor wat ik gehoord heb, klonk het idd goed.
Is het ookquote:
Jaja.... ik zei toch dat ik er van hield mensen te verrassen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Kolere zeg!En dit nummer hoor je echt zelden! Het is normaal altijd Africa enzo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |