Fuuuuuuu!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
Goddomme...is de muur een beetje aan het 'prepareren' om morgen te verven.... en de halve muur komt naar beneden
Echt bagger zeg linquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker ja...
Zal even foto uploaden...
WOAH!!!!! IJs!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Douchemeuk, dus gels, zeepjes, jellies enzovoorts. Met de big assflessen.(En een paar verstekelingen.
)
[ afbeelding ]
En uiteraard badmeuk.
[ afbeelding ]
En nog wat meer badmeuk
[ afbeelding ]
Edit: En dan zwerft er her en der nog wat gezichtsmeuk, maar ik ben lui en het stond wel hendig bij elkaar zo.
Ja... we gaan het zelf maar proberen wat egaal te maken... hebben nu echt geen tijd om de muur helemaal te laten stucken...quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Douchemeuk, dus gels, zeepjes, jellies enzovoorts. Met de big assflessen.(En een paar verstekelingen.
)
[ afbeelding ]
En uiteraard badmeuk.
[ afbeelding ]
En nog wat meer badmeuk
[ afbeelding ]
Edit: En dan zwerft er her en der nog wat gezichtsmeuk, maar ik ben lui en het stond wel hendig bij elkaar zo.
Fuuuuuuquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Die donkere plekken zijn echte gaten... Cement dus![]()
Goeden oplossing.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef Lindytje het volgende:
Zoals ik al zei... de bank heeft een nieuwe plaats in de woonkamer bij dezeEn de dvd-kasten ook
Ik lollerde.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:05 schreef Lindytje het volgende:
Alabastine FTW!!!! Gaten dicht smeren!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker! Gewoon dingen er voor zetten, zie niemand
Ik zelf ookquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zelf ookstaat al een emmertje aan te maken
![]()
Smeren maar!!!
Klinkt eng.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Lindytje het volgende:
En binnen niet al te lange tijd laten stucen... ik vrees dat de muur tot op de stenen kaal moet dan.. Ik wil niet weten wat dat geintje kost
Klinkt duur vooral...quote:
vergeet deze niet erbij ->quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehehhe, ik stondaan te moedigen:
'Boooooob de Bouwer, kunnen wij het maken?? Boooob de bouwer, NOU EN OF!!'
Ze deed zo:
En daarom zijn wijven zo tofquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef Lindytje het volgende:
Bwhehehehehhe, ik stondaan te moedigen:
'Boooooob de Bouwer, kunnen wij het maken?? Boooob de bouwer, NOU EN OF!!'
Ze deed zo:
Nee, dat was bijna 2 vierkante meter muur die naar beneden kwam...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
Holy... Lin !!!!!!!! Dat is geen klein beetje ook niet![]()
![]()
![]()
Is het een huurhuis? Woningbouw bellenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat was bijna 2 vierkante meter muur die naar beneden kwam...
Voor de rest van de muur ( de helft van de muur klinkt tot een meter hoogte 'hol') gaan we maar heeeeeeeeel voorzichtig schilderen en hopen dat dat niet ook naar beneden komt
maar straks ben je klaar en komt het alsnog naar beneden, is da nie zonde?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dat was bijna 2 vierkante meter muur die naar beneden kwam...
Voor de rest van de muur ( de helft van de muur klinkt tot een meter hoogte 'hol') gaan we maar heeeeeeeeel voorzichtig schilderen en hopen dat dat niet ook naar beneden komt
Nope, zelluf gekoopt doorquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is het een huurhuis? Woningbouw bellen
Wij lachen er omquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En daarom zijn wijven zo tofMijn vriend zou flippen joh
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA NIET TE HARD KLAPPEN JONGE STRAKS KOMT ER NOG MEER NAAR BENEDEN DOOR DE TRILLING!
Nah.... bank er voor, en dan blijft het vast zittenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar straks ben je klaar en komt het alsnog naar beneden, is da nie zonde?
Ur screwedquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, zelluf gekoopt door, zo'n 14 jaar geleden
Ja... ach... gatenvuller FTW!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga slapen maisjes![]()
Lin, die muur....
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA NIET TE HARD KLAPPEN JONGE STRAKS KOMT ER NOG MEER NAAR BENEDEN DOOR DE TRILLING!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Diconnected het volgende:
Die gozer waar ik mee zou daten enzeu, heeft nu een vriendin
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Diconnected het volgende:
Die gozer waar ik mee zou daten enzeu, heeft nu een vriendin
Mooien professionelen paint.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef Lindytje het volgende:
Zo, deel 1 van de kamerindeling hoef ik me al niet meer druk om te maken
[ afbeelding ]
Benno x4 (dvd-kasten), Helmer x3 en dan de bank
+1quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehhe.
Maar nu wil ik ook liefdewaar zijn alle leuke mannen?!
DUDE JE HEBT AL ZOVEEL ZOOI IK NEEM EEN BAKSTEEN MEE IN MIJN TAS EN SLA JE MORGENquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef Sharana_LV het volgende:
beautybay heeft 15% korting op book of shadows?
Laat het me weten als je het weet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef Diconnected het volgende:
Mwehehhe.
Maar nu wil ik ook liefdewaar zijn alle leuke mannen?!
JA MAAR KOPENquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DUDE JE HEBT AL ZOVEEL ZOOI IK NEEM EEN BAKSTEEN MEE IN MIJN TAS EN SLA JE MORGEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit typte ik met mijn shift ingehoudenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DUDE JE HEBT AL ZOVEEL ZOOI IK NEEM EEN BAKSTEEN MEE IN MIJN TAS EN SLA JE MORGEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
15% korting!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankuquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooien professionelen paint.
Mels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:28 schreef Sharana_LV het volgende:
beautybay heeft 15% korting op book of shadows?
quote:
IK WIL HET NIET WEEEHEEEETEN.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
VIJFTIEN PROCENT KORTIIHIIINGGGG
pindakaasstucquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:26 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, ik zou zeker even terug kijken naar het begin van het topic voor de foto's van onze muur
Goeden redenatiequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAMAAR JONGE IK WILLEM!
en ik wil vanaf januari wat minder kopen dus moet nu nog evne los gaan!!!!
Maar je hebt er een cc voor nodigquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAMAAR JONGE IK WILLEM!
en ik wil vanaf januari wat minder kopen dus moet nu nog evne los gaan!!!!
SPEEEES LIEVERDquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je hebt er een cc voor nodig
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga 5 ekkies per transactie vragen, dan word ik rijk
Ja, da's echt een beetje jammer...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pindakaasstuc
hadden wij hier ook voor we opnieuw lieten stuccen, erg lollig
Ja maar ja maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ga aan de vrouw!!eze tip werd u gratis aangeboden door de topique-pot*
10 euros alquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees ik heb ook een CC nodig voor mijn muizen schoenen
Ah, kijk, ik kan al niet meer falenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je hebt er een cc voor nodig
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef Sharana_LV het volgende:
misschien moet ik toch maar een CC aanschaffen
jij hebt em toch al?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, kijk, ik kan al niet meer falen
Thanx spees!
NOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
Als ik het land met de leuke mannen heb gevonden laat ik het weten![]()
Zullen we ons opgeven voor een datingsite? En dan kijken welke mannen op ons allemaal reageerd?
Da's die vorige toch? Niet de nieuwe?quote:
Die bederfdatum is dikke bullshit. True story.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
en die kansloze lushdingen zag ik ook nog, jullie weten dat het na een jaar bederft?![]()
ik bestel wel eens tien dingen tegelijk en dan vind ik al dat ik gek doe, maar meer dan 300 euro aan badzeep gaat zelfs mij te ver
euh okay!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's die vorige toch? Niet de nieuwe?
Zitten ook dingen voor collega bijquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
en die kansloze lushdingen zag ik ook nog, jullie weten dat het na een jaar bederft?![]()
ik bestel wel eens tien dingen tegelijk en dan vind ik al dat ik gek doe, maar meer dan 300 euro aan badzeep gaat zelfs mij te ver
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die bederfdatum is dikke bullshit. True story.
Afgezien van maskers.
Dit ook, alleen die verse maskers, de rest gaat echt wel redelijk lang meequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die bederfdatum is dikke bullshit. True story.
Afgezien van maskers.
5 EURO TELT NIETquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zitten ook dingen voor collega bij
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef Lindytje het volgende:
:
"Euj, ik wil niet veel zeggen, maar bob de bouwert die fixt het![]()
Ik ben een eindbaas"
![]()
GO LIESquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef Lindytje het volgende:
:
Ik ben een eindbaas"
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef Lindytje het volgende:
:
Ik ben een eindbaas"
![]()
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet binnen een jaar bedorven is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
drie! Honderd! Euro! Aan! Zeep!
Komop! Doe niet net of het normaal is!!!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat het niet binnen een jaar bedorven is.
Doe ik iig niet. Ik vind 40 euro aan nagellak al veel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoef voorlopig niet meer te bestellenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dat was ook gezamelijk!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
en ook voor een collega ja, dat was twee maanden terug ook al met die giga bestelling sjaan. Tel maar op
Die collega had 5 bruisballen en een lipscrub ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:37 schreef Stormqueen het volgende:
en ook voor een collega ja, dat was twee maanden terug ook al met die giga bestelling sjaan. Tel maar op
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die collega had 5 bruisballen en een lipscrub ofzo
Heul nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die collega had 5 bruisballen en een lipscrub ofzo
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
- Ze moedigen je aan lies!!
'Ja.... hufters....'
- Loller![]()
![]()
'Ja toch? '
Dat klinkt eng.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Urban Decay Stardust Sparkling Lip Gloss
SPARKLES,STARDUST
Da's wel veul ja...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
We doen zelfs dansjequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
'Ja.... hufters....'
- Loller![]()
![]()
'Ja toch? '
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
'Ja.... hufters....'
- Loller![]()
![]()
'Ja toch? '
nieeetquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
dus heeft sjaan in twee maanden vierhonderd euro aan zeep voor zichzelf gekocht als ik ff reken
En ze heeft ook nog in de winkels dingen gekochtquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef Stormqueen het volgende:
dus heeft sjaan in twee maanden vierhonderd euro aan zeep voor zichzelf gekocht als ik ff reken
Mwehehehehe.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog in de winkels dingen gekocht![]()
![]()
gonna kill u tomorrow!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog in de winkels dingen gekocht![]()
![]()
ik douche met palmolive amandel en met andrelon glanzig. Ik heb ook iets van tien lush zeep/baddingen voor in het weekend en dan vind ik mezelf al overdrevenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's wel veul ja...
Ik douche standaard met rituals foam-douche-spul
Staan er standaard 3 van in de douche, en that's it
Speedy?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U know u love me.
JE HAD EEN SPEEDY VOOR ME KUNNEN KOPEN VAN DAT LUSHGELD![]()
![]()
speedyquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
U know u love me.
JE HAD EEN SPEEDY VOOR ME KUNNEN KOPEN VAN DAT LUSHGELD![]()
![]()
Je collega besteld voor 150 euro mee? Maak dat je twee mongolkatten wijsquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
errrrrrrr.... nu iets van 160 euro ofzeuuuu, en vorige keer geen idee
Ach, voor mijn badduur is zo'n ding prima te beargumenteren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik douche met palmolive amandel en met andrelon glanzig. Ik heb ook iets van tien lush zeep/baddingen voor in het weekend en dan vind ik mezelf al overdreven
Mijn nieuwsgierige geest is gesust.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok ok je had een LV sleutelhanger kunnen kopen van 600ekkies. Met gratis tasshawl
alstublieftquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn nieuwsgierige geest is gesust.
Ik betaal het zelf, maar m'n moeder besluit meestal ergens in het jaar dat ze een deel wil vergoeden. Dus ik kon dure schoenen kopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn mama betaalt mijn douchespullen.
Gebruik Andrelon shampoo + conditioner, Nivea gezichtspul + douchegel, Etos scrub en mijn moeders scheerschuim.
300 ekkies??quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet wel dat jullie mij een spender vinden, en ik geef met mijn driehonderd euro per maand best veel aan mezelf uit, maar ik denk dat ik toch niet zo hoog op de ranking sta al met al
en da's inclusief kleren en schoenen ja
Ik vind jou geen spender, niet extreem iig. En als ik het had zou ik het ook uitgeven, maar ik heb het gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet wel dat jullie mij een spender vinden, en ik geef met mijn driehonderd euro per maand best veel aan mezelf uit, maar ik denk dat ik toch niet zo hoog op de ranking sta al met al
Doe je goed, lekker ook jezelf verwennenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Doe je goed, lekker ook jezelf verwennen
Ik doe dat elke maand met 1364134 miljoen euro
Nu vertel je er niet bij dat je donderdag een chanel gaat falenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:46 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb al een jaar geen LV tas meer gekocht
Da's geen LVquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu vertel je er niet bij dat je donderdag een chanel gaat falen
Zij gebruikt dezelfde shampoo + conditioner, en douchegel pak ik gewoon uit het kastje wat er staat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik betaal het zelf, maar m'n moeder besluit meestal ergens in het jaar dat ze een deel wil vergoeden. Dus ik kon dure schoenen kopen.![]()
Zal ik morgen een foto maken van m'n moeder d'r Lushstash?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zij gebruikt dezelfde shampoo + conditioner, en douchegel pak ik gewoon uit het kastje wat er staat.Als ik luxe spullen zou willen zou ik het ook zelf moeten kopen, maar nu kan ik een beetje meeliften. Alleen dat gezichtspul is relatief duur, en heeft ze de vorige keer al voor me gekocht, dus dat zal nu wel zelf moeten...
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef Lindytje het volgende:
Kijk ze gaan met d'r alabastine![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet per definitie, I can tell you!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
13e maand jonge, dat hebben jullie straks ook als je vaste baan hebt
M'n duurste schoenen zijn ¤200, maar aangezien die 4 jaar meegaan, zijn ze per jaar ineens niet zo duur meer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, na een aantal keer werkloos enzo en zuunig opgevoed is dat ook niet zo gek
mijn duurste kledingstuk is mijn suede winterjas van 100 euro uit de opruiming
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Lindytje het volgende:
En nee, ik help niet...
'Nee joh, laat me maar effe zo klaar!!
Doe jij maar lekker even kletsen met de nagelmeisjes'
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb een hangertje om mijn nek dat een maandsalaris kost, weet ik sinds drie dagen
Naja redelijk veel banen hebben 13 maand of iets van bonus of weet ik hetquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet per definitie, I can tell you!
Ik ben voor! Mijn oppasgezin had trouwens wel Lush. Ik was jaloers.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zal ik morgen een foto maken van m'n moeder d'r Lushstash?(Vader slaapt al, dus nu kan niet meer.
)
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef Lindytje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn duurste kledingstuk is de zomerjas die m'n moeder voor me betaalde. En misschien de laarzen die ze voor me kocht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
maar ja, na een aantal keer werkloos enzo en zuunig opgevoed is dat ook niet zo gek
mijn duurste kledingstuk is mijn suede winterjas van 100 euro uit de opruiming
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
oh en ik heb een hangertje om mijn nek dat een maandsalaris kost, weet ik sinds drie dagen
Ik heb denk ik als ik al m'n pandora's omdoe hetzelfdequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
Vertel!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
Goed plan! Ik kan eigenlijk ook wel weer iets nieuws gebruiken, maar faal liever nagellak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:49 schreef Mss het volgende:
Ik heb wel nieuwe kleren nodig, Binnenkort maar eens de uitverkoop checken.
ja da's pas kansloos duurquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb denk ik als ik al m'n pandora's omdoe hetzelfde
Die gasten hebben echt dik verdiend met die hype iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja da's pas kansloos duurproductiekosten van een kraal: 2 euro. En het dan toch kunnen verkopen voor 50. Ik wou dat ik het had uitgevonden
hij heeft me het echtheidscertificaat van mijn diamant gegeven. Daar staat helaas ook de prijs opquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vertel!
[..]
Goed plan! Ik kan eigenlijk ook wel weer iets nieuws gebruiken, maar faal liever nagellak.Ik wil gewoon één van m'n erfenissen hebben, dan ga ik lekker een dagje shoppen, en de rest op m'n spaarrekening!
dan moet je er een paar afhalenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb ook nog een pandora armband, super mooie bedels eraan maar hij is echt te zwaar voor mijn verrotte reuma armenecht zo zonde ligt nou in een lade
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft me het echtheidscertificaat van mijn diamant gegeven. Daar staat helaas ook de prijs op
Als ie maar mooi is tochquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft me het echtheidscertificaat van mijn diamant gegeven. Daar staat helaas ook de prijs op
Ja zat ik ook al aan te denken om het te spreiden over 2 armbanden ofzo, ding ligt nu al twee jaar ongebruikt ..quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je er een paar afhalen
Dat!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die gasten hebben echt dik verdiend met die hype idd
dat was kerst 2010, als je dan ergens een SC vindt staat er vast wel een foto vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Is lief! Kan me heel die diamant niet heugen, foto?
ik wil gewoon niet weten wat het ding heeft gekost, daar word ik alleen maar panisch vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ie maar mooi is tochgoedkoop of duur, je moet het mooi vinden das het belangrijkste
[..]
Ja zat ik ook al aan te denken om het te spreiden over 2 armbanden ofzo, ding ligt nu al twee jaar ongebruikt ..
Wekker eerder zettenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Morgen geen tijd om laptop aan te slingeren om het erop te zetten
Ja das wel waar, bang om kwijt te raken enzo, lol!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet weten wat het ding heeft gekost, daar word ik alleen maar panisch van
Das wel een idee, dat ik een ketting koop en dan gedeelte om armband en gedeelte om ketting!quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef Diconnected het volgende:
Oh das wel zonde van die armband sjaan! Je kan ook kettingen kopen he, is dat mss een idee?![]()
Maar ik hou echt van m'n armbanden, weet van iedere bedel van wie ie is en wanneer ik hem gehad heb
Gewoon lekker dragen zoals je altijd gedaan hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet weten wat het ding heeft gekost, daar word ik alleen maar panisch van
Ja precies, mijn leren pandora kan ik ook als ketting gebruiken als ik wil! Morgen stappen we wel een juwelier inquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Das wel een idee, dat ik een ketting koop en dan gedeelte om armband en gedeelte om ketting!
quote:Op maandag 27 december 2010 22:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha volgens mij kan jij beter geen CC.
Dus space, cc alleen voor Lush?quote:
Ja en niet lang daarna mocht lush opeens met paypalquote:Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkom op zoek naar SQ's ketting!
[..]
[..]
Dus space, cc alleen voor Lush?
Bwehehehehe.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Dat was mooi inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja en niet lang daarna mocht lush opeens met paypal
Ik heb er meer andere mensen mee laten falen dan mezelf. En bestel nog steeds lush met ccquote:Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
paypal is stom, elke keer als ik net vergeten ben dat ze nog moeten afschrijven halen ze het opeens van rekening afquote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb er meer andere mensen mee laten falen dan mezelf. En bestel nog steeds lush met cc![]()
Oh ja. Mwehehehe.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jullie hebben (of hadden een jaar geleden
) Tamagotchi's!!
![]()
![]()
Ik voel me met de dag meer op m'n plaats hier.
1 muur laten stucen is niet zo enorm duur hoor, valt mee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Lindytje het volgende:
En binnen niet al te lange tijd laten stucen... ik vrees dat de muur tot op de stenen kaal moet dan.. Ik wil niet weten wat dat geintje kost
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
1 muur laten stucen is niet zo enorm duur hoor, valt mee.
Zeker als je een of andere Tilburgse Pool op de kop kunt tikken (of die nieuwe vriendin van Puckzzz ex?)
Je kunt zelf prima de loszittende stukken eraf halen/steken en dan in de primer zetten.
Niet vergeten morgen even een schuurpapiertje eroverheen te halen, anders zie je na het verven allemaal dingen zitten en is het vaak erg ongelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef Lindytje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik dan weer niet precies, wij doen het meeste zelfquote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]Thanx babe!!!
Weet jij wat ongeveer de kosten zouden zijn voor een muur van 8m lang en +/- 3 meter hoog?
Ben zo blij dat m'n zus een feestje doet, ander had ik ook echt geen idee gehad. Hoop dat je nog iets leuks kan vinden!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef Mss het volgende:
Mehhh Oud & Nieuw dilemma's. We weten nog steeds niet wat we gaan doen.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet vergeten morgen even een schuurpapiertje eroverheen te halen, anders zie je na het verven allemaal dingen zitten en is het vaak erg ongelijk
Zal ik eens doen, goeden idee!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet precies, wij doen het meeste zelf![]()
Je zou het in K&W eens kunnen vragen? Krijg je misschien nog goeie adressen ook
Oh en reactie hierop.... niet in de gezondheidszorg gaan werken mensen, want dat kun je echt wel vergetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:47 schreef Sharana_LV het volgende:
13e maand jonge, dat hebben jullie straks ook als je vaste baan hebt
Zo fijn datquote:Op woensdag 28 december 2011 00:19 schreef Mss het volgende:
Mehhh Oud & Nieuw dilemma's. We weten nog steeds niet wat we gaan doen.
Mja, ik heb plannen met mijn vriend, maar we weten niet wat. Onze vrienden hebben allemaal al andere plannen. In zijn huis geeft zijn huisgenoot een feestje en nu willen we eigenlijk een weekendje weg, maar hotels zijn achterlijk duur in de nieuwjaarsnacht.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben zo blij dat m'n zus een feestje doet, ander had ik ook echt geen idee gehad. Hoop dat je nog iets leuks kan vinden!
Weekendjeweg.nl eens proberen!! Wij zitten voor 120 euro 3 dagen in een 4* hotelquote:Op woensdag 28 december 2011 00:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik heb plannen met mijn vriend, maar we weten niet wat. Onze vrienden hebben allemaal al andere plannen. In zijn huis geeft zijn huisgenoot een feestje en nu willen we eigenlijk een weekendje weg, maar hotels zijn achterlijk duur in de nieuwjaarsnacht.
Als je vannacht ineens "grrrrrrrrrrrrrrrrummmmmmbbbbbbbbbbbbbblllllllllllllllllBAM" hoortquote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef Lindytje het volgende:
Quote vand'r taalgebruik:
'Ik ben zo ban dat morgen de hele tyfusse muur uit elkaar sodeflikkert'
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Body Shop heeft trouwens leuke (online) sale, die smokey eyes kitjes zijn leuk (vooral de bruin, want die heb ik al een tijdje in huis) en nu 50% off
En de megagrote douchegels (750 ml) voor maar 5 euroquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je vannacht ineens "grrrrrrrrrrrrrrrrummmmmmbbbbbbbbbbbbbblllllllllllllllllBAM" hoort![]()
Zal wel meevallen toch? Dit zat immers ook al 14 jaar vast
welke kleuren worden de muren en de vloer?
Sommige gristenen zouden ze echt heel hard moeten slaanquote:Op woensdag 28 december 2011 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
OMG, die retard Gristenen uit de VS op RTL5....
Homeschoolen, zodat ze niet met vreselijke heidenen in aanraking komen... Bij abortusklinieken protesteren/demonstreren met een kind van 7 ofzo.....
En maar hun kinderen meppen, "want dat staat in de bijbel"
IQ van max 65![]()
Damn....
Ok, ben benieuwd! Hoop dat het niet te kil grijs is (koele kleur bedoel ik).quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]dat zal idd wel meevallen!
De vloer wordt grijs (middenkleur)
De muren worden heeeeeel licht grijs, bijna wit, maar het witte er af, zegmaar
En 1 muur wordt wat donkerder grijs.
Onze meubels zijn gebroken wit, zwart en grijs met hier en daar een rode touch
ik denk dat ze als kinderen juist hard geslagen zijn, waardoor hun retard niveau nog harder gedaald isquote:Op woensdag 28 december 2011 00:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sommige gristenen zouden ze echt heel hard moeten slaan![]()
Dat komt wel goed denk ikquote:Op woensdag 28 december 2011 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ok, ben benieuwd! Hoop dat het niet te kil grijs is (koele kleur bedoel ik).
Huis moet natuurlijk gezellig zijn
Maar goed, met jullie en de beestjes, is die gezelligheid er sowieso wel natuurlijk
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 28 december 2011 00:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik denk dat ze als kinderen juist hard geslagen zijn, waardoor hun retard niveau nog harder gedaald is
Successement!quote:Op woensdag 28 december 2011 00:33 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga morgen eens even goed kijken naar die sale!!
Nu gaan we eens even een lekker tuksie maken, en morgen: Verven maar!!!![]()
Tot morgen chick(s)!!
Aaaww, SQ, toen rammelde je nog niet!quote:Op zondag 2 januari 2011 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja weet ik ook wel. Het gaat er ook niet om dat ik me onder druk gezet voel of vind dat ik dat ook moet doen. Ik zoek alleen tips om alle babytalk te overleven
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je wilt. Superstrak, behangklaar of spacen ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:39 schreef Stormqueen het volgende:
zwart ben je voor stuccen een euro of 300 kwijt denk ik
Tuurlijk wel manquote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaww, SQ, toen rammelde je nog niet!
je weet dat ze wss wat anders bedoelen he?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Tukse Dico! (en andere slapen-gaanders)
Ik heb van allemaal mensen kaarten gekregen met daarop 'en een gelukkig en vruchtbaar 2012 gewenst"
What the hell man?Dat zou ik er persoonlijk nooit op zetten, maar goed... blijkbaar mag ej dat bij anderen doen als ze getrouwd zijn
![]()
Ook van mensen dus die niet eens op de hoogte zijn dat we kinderen zouden willen![]()
Ik vind het maar weird!
oh, daar ben ik nog steeds allergisch voor hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 00:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aaaww, SQ, toen rammelde je nog niet!
Jaa, als dat alles is waar je over kan praten is het ook irritant.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, daar ben ik nog steeds allergisch voor hoormensen die alleen maar over babies praten
ik ga af op mijn eigen supergoede ervaringen met zwarte stucadoors uiteraardquote:Op woensdag 28 december 2011 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je wilt. Superstrak, behangklaar of spacen ofzo.
Ok ik klus teveel geloof ik....
Net als dat ik mijn zwager verbeterde over leidingwerk en toen hij het had over OZB-platen (OSB)
Whehehehe
Wat dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat ze wss wat anders bedoelen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |