Wat wat? Ik wil het ook niet eens weten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
Cosmo? Wat vind jij van een ultra strakke in/uitgang van Computerfluisteraar?
Je mag dan wel moderator zijn, maar dat wilt niet zeggen dat je je als een lul mag gedragen, trouwens. Ik irriteer me namelijk een beetje aan je bijdehante opmerkingen die je soms maakt tegen me.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik heb ooit een filmpje gezien van een papegaai die Der hölle Rache uit die Zauberflöte na kon zingen, betekent niet dat die papegaai een operazangeres is, he.
Nah, jij en computerfluisteraar. In zijn al jonge jaren heeft-ie het gevoel nergens te passen! Ik vind het nogal wat! En jij... Jij!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat wat? Ik wil het ook niet eens weten.
*popcorntopic*quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je mag dan wel moderator zijn, maar dat wilt niet zeggen dat je je als een lul mag gedragen, trouwens. Ik irriteer me namelijk een beetje aan je bijdehante opmerkingen die je soms maakt tegen me.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, jij en computerfluisteraar. In zijn al jonge jaren heeft-ie het gevoel nergens te passen! Ik vind het nogal wat! En jij... Jij!
Als Erik slim is gaat hij beginnen over het feit dat irriteren aan fout is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Je mag dan wel moderator zijn, maar dat wilt niet zeggen dat je je als een lul mag gedragen, trouwens. Ik irriteer me namelijk een beetje aan je bijdehante opmerkingen die je soms maakt tegen me.
Zoek op Facebook dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe eens niet zo ontwijkend zijn
Jij bent nog jong en strak van achteren. Nou. Ik wist het wel meissie!quote:
Dat was ik inderdaad aan het typenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Als Erik slim is gaat hij beginnen over het feit dat irriteren aan fout is..
Doe toch maar, kan niet genoeg gezegd worden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was ik inderdaad aan het typen. Maar laat nu maar.
Och jemig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
't Is nogal wat he.quote:
Heb je iemand van hier op FB?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik weet toch niet hoe je heet joh homo
Ik wel. Ik ben bevriend met hem. Of zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik weet toch niet hoe je heet joh homo
Jij ook lief doen anders note ik jou.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
't Is nogal wat he.
Nu lief doen anders ga ik je noten
Wat ga je doen met mijn notenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
't Is nogal wat he.
Nu lief doen anders ga ik je noten
maar jou ken ik ook niet dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ben bevriend met hem. Of zo.
alleen stroekiequote:
Krakenquote:
Ik heb een notenkraker. Toevallig op zak voor andere opstandige homofielen die mij aanbidden.quote:
Kut, die heeft 400+ vrienden, daar vind ik je nooit tussenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jou ken ik ook niet dus
[..]
alleen stroekie
Zoek maar tussen zijn vrienden, begint met Ru.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jou ken ik ook niet dus
[..]
alleen stroekie
quote:
Rot nou eens op man.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:53 schreef Renesite het volgende:
Net als een kinderarmpje. Al vult dat niet....
hier is kerst anders al voorbij hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Mensen het is kertst... vrede op aard
Ik ben Erik niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
[..]
Rot nou eens op man.
Zelfs de mijne is dan vullendquote:
Vast wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kwam er vanavond nog wat op televisie?
Scherp. Jij bent mij inderdaad niet. Ik begon al in de war te raken, dus bedankt dat je nog even zegt dat jij mij niet bent.quote:
Hij heb ze alle zeve nie op unne rijtje!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Scherp. Jij bent mij inderdaad niet. Ik begon al in de war te raken, dus bedankt dat je nog even zegt dat jij mij niet bent.
Uit de kast kwam op tv vanavond.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Kwam er vanavond nog wat op televisie?
Ow god, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Uit de kast kwam op tv vanavond.
Crotchless pants?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
Ah. Weet ook wat ik morgen aandoe naar mijn intake bij een detacheerder.
Uit de kast te komen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ow god, helemaal vergeten
Uitzending gemist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ow god, helemaal vergeten
Oh kut ja, dat moest ik vanavond nog even snel tussendoor doen.quote:
Een jasje zonder iets eronder. En daaronder slechts een jockstrap.quote:
Daar vind ik dus echt niets aan he. Vind het rare, onflatteuze dingen.quote:
Ik ga hem nu kijken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar die jongen van Uit de kast heeft een gaystem.
En die ouders zagen het écht niet!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar die jongen van Uit de kast heeft een gaystem.
De trailer belooft nogal wat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die ouders zagen het écht niet!
Dat snap ik dan echt niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die ouders zagen het écht niet!
Ik vind ze wel handig om te dragen, en sommige modellen zijn mooi op mannen met het juiste figuurquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar vind ik dus echt niets aan he. Vind het rare, onflatteuze dingen.
Z'n looks doen het ook niet bij mij, maar zijn innerlijk is wel enormquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Arie Boomsma is trouwens een gedrocht dat van de televisie geweerd moet worden. Gatver..
Moraalridder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Z'n looks doen het ook niet bij mij, maar zijn innerlijk is wel enorm
Ik denk dat ze het ergens wel zagen, maar niet toegaven op hun bedenkingen. Gereformeerd enzo... Ik heb trouwens een jongen gekend die homo was met zwaar gereformeerde ouders, geloof dat hij ze al 3 jaar niet gesproken heeft.quote:
gevindquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zoek maar tussen zijn vrienden, begint met Ru.
Nee man. Ik was vals aan het doen en toen moest Computerfluisteraar huilen. En toen moest ik een beetje lachenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef Vlarp het volgende:
Zo zo... 1 heel topic in een dag!? Iedereen is vrij zeker?
I know, maar ik vind zijn karakter echt heel aantrekkelijkquote:
ik heb jou een keer gezien maar toen liep je me straal voorbijquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:00 schreef MisterO het volgende:
Ik heb Yuri zo vaak in het echt gezien
Hihiquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee man. Ik was vals aan het doen en toen moest Computerfluisteraar huilen. En toen moest ik een beetje lachen.
Niks nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee man. Ik was vals aan het doen en toen moest Computerfluisteraar huilen. En toen moest ik een beetje lachen.
Ik ook, hierna ga ik wel naar bed, nog een fijne avond verder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef Renesite het volgende:
ff uit de kast kijken. TV koekeloeren
Jezus man rot nou op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan zeg je niet eens even hoiquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb jou ene keer gezien maar toen liep je me straal voorbij
Jezus was een man ja, en hij is ook opgerotquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:02 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jezus man rot nou op.
Nee, MisterO is gewoon hartstikke arrogantquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jij herkent schijnbaar toch niemand als je ze voorbijloopt.
wat een homo die fransquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:56 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Jup, zie hem staan http://uitdekast.kro.nl/
Stil maar. Komt goed, schatje. Ik doe het met niets dan liefde in mijn hart.quote:
Ik zou je ook straal voorbij lopenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb jou een keer gezien maar toen liep je me straal voorbij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou je ook straal voorbij lopenheb ik helemaal voor niks een foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet iedereen is een bitch.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
De nieuwelingen van tegenwoordig zijn niets meer gewend. Zacht als voos fruit.
"Better save then sorry"quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wist eerst niet zeker of jij het wel wasen bij mij is het meestal better save then sorry
Neeheeeeee, dat lijkt maar zo, ik ben hartstikke liefquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, MisterO is gewoon hartstikke arrogant.
OMGquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik helemaal voor niks een fobo
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Better save then sorry"?
Eerst opslaan en dan pas spijt krijgen? Het leven is geen computerspel.
Checkquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ja, ik ontdekte het ook netquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
OMG
Je gewoon ineens meer foto's staan dan 3 jaar terug.
better safe then sorry* nu beter?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Better save then sorry"?
Eerst opslaan en dan pas spijt krijgen? Het leven is geen computerspel.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij is schattigquote:
Oeh. Ik heb sexy foto'squote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef MisterO het volgende:
Gaan we nu allemaal sexy foto's van onszelf posten???
Als jij begint.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef MisterO het volgende:
Than.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
better safe then sorry* nu beter?
Thanks! ik kan me nog herinneren dat ik je lange haren leuk vond staanquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Mr.O Is wel lievig ja. Als ik het me goed herinner.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef MisterO het volgende:
Als jij begint, ga ik als tweede, Ik sweer het je mansurinaams accentquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh. Ik heb sexy foto's. Ja heus
.
Laatst mijn fobo nog geupadtequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:11 schreef MisterO het volgende:
Sinds je een vriend hebt ben je een stuk assertiever gewordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben mensen echt tegen me in het harnas aan het jagen.
Ik denk sinds ik een weekend met nonstop familie heb doorgebrachtquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds je een vriend hebt ben je een stuk assertiever geworden
Nice! je begint flink gespierd te wordenquote:
Inderdaad, wat doen die moeilijk...quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De reactie van de ouders begint goed, daarna opeens.. Mijn hemel.
Nu hoeft ie niet meer lief te doen tegen iedereen omdat ie weet dat ie niet meer alleen overblijftquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds je een vriend hebt ben je een stuk assertiever geworden
Oh foutje, daar moet hij nog langs.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De reactie van de ouders begint goed, daarna opeens.. Mijn hemel.
nog krengerigerquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu hoeft ie niet meer lief te doen tegen iedereen omdat ie weet dat ie niet meer alleen overblijft
Ik zal ook eens wat krengeriger worden.
Dat zal eens tijd worden jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal ook eens wat krengeriger worden.
Thanksquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nice! je begint flink gespierd te worden
Op mijn sexy foto'squote:
partypooperquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op mijn sexy foto's? Die komen niet hier
.
Nee we zijn nog maar bij het houden van.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Peter het volgende:
Is er ondertussen alweer iemand verliefd geworden? Tis al bijna een topic verder...
je hebt toch mn fobo bekeken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je foto's. Wel een beetje mij begluren maar niet andersom..
Het kan. Want net als wonderer houd ik me nog vaak inquote:
Die foto's lijken me niet recent.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt toch mn fobo bekeken?
Ja. Ik. Iedere dag opnieuwquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:22 schreef Peter het volgende:
Is er ondertussen alweer iemand verliefd geworden? Tis al bijna een topic verder...
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben mensen echt tegen me in het harnas aan het jagen.
deceptiequote:Op dinsdag 27 december 2011 23:24 schreef MisterO het volgende:
Ow shit, ze staan nog op mijn oude computer, hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |