GMTAquote:Op woensdag 28 december 2011 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Dankje voor deze info Yashecht toppertje
GMDTAATNGTSEOAM?quote:
Haha, inderdaad. Thanksquote:Op woensdag 28 december 2011 11:17 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)animal-pictures.html
Zitten een paar pareltjes tussen hoor
quote:Op woensdag 28 december 2011 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit topic ruikt een beetje zurig. Een beetje zoals de plee van Van Buren tijdens een stap-avondje.
Ik kom zo door die test heen. Dokters voorschrift en alles.quote:
Nee, want brownies ben ik geen liefhebber van!quote:Op woensdag 28 december 2011 12:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ha, dus jij bent die persoon die altijd de brownies opeet
Crash-diet!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo een kop thee en een droog beschuit op. Hopen dat t binnen blijft.
De choco-boontjes nog steeds apart en dan zelf mengen?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is warme choco bij de Blaauwe Hand toch lekker![]()
Mja, ik zag jullie uiteindelijk lopen op de Grote Markt toen ik in de bus terug zat, was wel gezellig dus?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is warme choco bij de Blaauwe Hand toch lekker![]()
Die is best lekker ja!quote:
Even naar de stad geweest voor loperamide en ORS-poeder?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, ik zag jullie uiteindelijk lopen op de Grote Markt toen ik in de bus terug zat, was wel gezellig dus?
Mja, volgende keer is het handig als je vantevoren communiceert wat de plannen zijn, stuur even een mailtje ofzoquote:Op woensdag 28 december 2011 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, hebben even gelunched bij de Hemel en daarna naar de Blaauwe Hand. Daar wilden we eerst direct heen, maar hij ging pas om 2 uur open en we waren er al om 1 uurEn toen rond half 4 weer richting boot..
Nee, was even naar de stad voor een gitaarsnaar en om de ING te spammen met het feit dat ze nog niets verstuurd hadden over de rekening die we geopend hebben. Ze zouden de voorwaarden etc. nog opsturen, maar dat hebben we nooit gehadquote:Op woensdag 28 december 2011 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even naar de stad geweest voor loperamide en ORS-poeder?
Je heb één keer gepost dat jullie de stad in gingen, twee weken terug ofzo. Daarna geen duidelijke boodschap meer gezien, los van een 'waarschijnlijk zo en zo laat' een week van tevorenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had hier al een paar keer geroepen dat we naar de Blaauwe Hand gingen om 1 uur! En daar had je niets meer op geantwoord, dus ik dacht dat je niet kon/niet wilde!
Een gitaarsnaar? IBI Hendrix?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, was even naar de stad voor een gitaarsnaar en om de ING te spammen met het feit dat ze nog niets verstuurd hadden over de rekening die we geopend hebben. Ze zouden de voorwaarden etc. nog opsturen, maar dat hebben we nooit gehadNu kreeg ik zo alles mee in een tas
Had kennelijk bij openen gemoeten
En uiteindelijk nog twee broeken gekocht, want had er nu eigenlijk maar twee en het was twee voor de prijs van één bij State of Art
Hehe, ik wil al best een poos gitaar leren spelen, of piano of trompet ofzoquote:Op woensdag 28 december 2011 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een gitaarsnaar? IBI Hendrix?
Primaquote:Op woensdag 28 december 2011 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ok!sorry! omdat je er vlak na nog postte en niet reageerde dacht ik dat je nog ergens bij (schoon)ouders zou zitten ofzo
Wat is 't voor 1?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, ik wil al best een poos gitaar leren spelen, of piano of trompet ofzoEen piano is alleen niet handig qua formaat, trompet is niet handig want die zijn kei-duur (maar sluit wel aan bij wat ik ooit geleerd heb) en een gitaar had m'n stiefvader nog liggen, dus die kon ik zo lenen. Enige punt was dat de a-snaar kapoet was, dus die moest ik even bijhalen
Ik had ook graag leren piano spelen, maar dan had ik op mijn derde moeten beginnen om het nu goed te kunnen. Nu kom ik niet verder dan het aanslaan van drie valse noten. Een trompet moet toch wel te doen zijn? Ik neem aan dat je toch ergens op moet beginnen om te zien of je het leuk vindt.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, ik wil al best een poos gitaar leren spelen, of piano of trompet ofzoEen piano is alleen niet handig qua formaat, trompet is niet handig want die zijn kei-duur (maar sluit wel aan bij wat ik ooit geleerd heb) en een gitaar had m'n stiefvader nog liggen, dus die kon ik zo lenen. Enige punt was dat de a-snaar kapoet was, dus die moest ik even bijhalen
Haha, ja.quote:
Ah, ok. Waar ga je straks mee beginnen?quote:Op woensdag 28 december 2011 13:51 schreef IrishBastard het volgende:
Yamaha vintage uit de jaren '70. Klassiek acoustisch, een G50-A.
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ja.
[..]
Ah, ok. Waar ga je straks mee beginnen?
Je schat IB wel hoog inquote:
Ik zal ook geheid geen top-gitarist worden, maar je kunt alsnog best wat leren tochquote:Op woensdag 28 december 2011 13:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had ook graag leren piano spelen, maar dan had ik op mijn derde moeten beginnen om het nu goed te kunnen. Nu kom ik niet verder dan het aanslaan van drie valse noten. Een trompet moet toch wel te doen zijn? Ik neem aan dat je toch ergens op moet beginnen om te zien of je het leuk vindt.
Stemmen.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Ah, ok. Waar ga je straks mee beginnen?
Haha, is altijd zo in 't begin. Herkenbaar.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Stemmen.
Nee, dat heb ik gister gedaan, en de C, G en E akkoorden geloof ik. Verder komt er nog niet zo veel uit en valt het me nog best tegen om niet andere snaren in te drukken en toch alles een beetje te kunnen spreiden, qua vingerbezetting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |