Geef die van Loka maar een kusje. Die van haar is geblesseerdquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kusje erop? of is je tong niet verband?
Moest sleutel wegbrengen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He kerel, waar ben je geweest?
Mag niet en dan krijg ik ruzie met Newbiquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geef die van Loka maar een kusje. Die van haar is geblesseerd
Met zijn allen loka der tong likken. Lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geef die van Loka maar een kusje. Die van haar is geblesseerd
Uiteraard. Lange blonde haren, zacht maar toch enigszins gespierd lichaam waar je hand op haar buik ligt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moest sleutel wegbrengen.
Kan zo me nest in.
Maar dan het liefst met een schone jonkvrouw in mijn armen uiteraard.
Doe mij maar zwart haar, en hoeft helemaal niet gespierd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zijn allen loka der tong likken. Lekker.
[..]
Uiteraard. Lange blonde haren, zacht maar toch enigszins gespierd lichaam waar je hand op haar buik ligt.
Ik heb het over knuffelen schat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
Kaneel, zit niet zo van die seksverhaaltjes te verzinnen, daar hebben ze een apart topic voor.
Is goed, jij krijgt alle meisjes met zwart haar en ik alle blondines.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Doe mij maar zwart haar, en hoeft helemaal niet gespierd.
Voornamelijk lief, en gul met lachen en kusjes uitdelen.
Blond vind ik trouwens ook prima hoor, maar op een of andere manier eindig ik bijna nooit met een blondine.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het over knuffelen schat.
[..]
Is goed, jij krijgt alle meisjes met zwart haar en ik alle blondines.Loefje wil alle roodharigen.
En inderdaad moet ze lachen en kusjes geven.
O ik vond het wel opwindendquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het over knuffelen schat.
Ik eindig altijd met blond terwijl ik juist van brunettes houd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blond vind ik trouwens ook prima hoor, maar op een of andere manier eindig ik bijna nooit met een blondine.
Ik eindig inderdaad ook altijd met bruin.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Blond vind ik trouwens ook prima hoor, maar op een of andere manier eindig ik bijna nooit met een blondine.
Knuffelen kan ook opwindend zijn.quote:
PDA op loka's tongquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:39 schreef Capstan het volgende:
Daar ben ik weer. Wat is er momenteel gaande?
Hele zijkant open gebeten omdat je wss hebt zitten knarsentandenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat? Ik was douchen, wie praat me bij over mijn tong?
Ja, maar PDA op mijn tong, wtf?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hele zijkant open gebeten omdat je wss hebt zitten knarsentanden![]()
![]()
Dat doe je vrij snel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh sorry moest PDA en Loka's tong zijn my badquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gezoend toch? Hoe kun je er dan van houden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou wel van PDA eerlijk gezegd
Moet alleen niet te klef worden
Ben je met nat haar lelijker? Of vind je dat zelf?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, misschien doe ik hem nog wel aan als mijn haar weer droog is.
Ik vroeg het al twee keer. Engelse term voor iets.quote:
lolquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit gezoend toch? Hoe kun je er dan van houden?
Ze willen ons in het duister houden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik vroeg het al twee keer. Engelse term voor iets.
Dat verzin ik ter plekke, wilde even checken of je ooit had gezoend. Ik vind je preuts overkomen.quote:
nee daar zit ik niet is het gezellig daar?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat verzin ik ter plekke, wilde even checken of je ooit had gezoend. Ik vind je preuts overkomen.
Ja, een beetje wel. En ik heb nu een rood gezicht omdat mijn huid enigszins verbrand was en onder de douche brandde het nogal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ben je met nat haar lelijker? Of vind je dat zelf?
De eerste kledingstukken gaan al uit.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee daar zit ik niet is het gezellig daar?
Ik weet toch niet waar dat isquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De eerste kledingstukken gaan al uit.
Oh bah, hopen dat het snel overgaat. Ik ben met nat haar ook lelijker, vind ik. Krijg je zo'n platte kop van. Waar is mylifeisgrey gebleven?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, een beetje wel. En ik heb nu een rood gezicht omdat mijn huid enigszins verbrand was en onder de douche brandde het nogal.
Ik had m'n pantoffels anders al uitquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
http://de.tinychat.com/nachtbrakerss
Hier. Maar hij liegt hoor.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had m'n pantoffels anders al uit
Maar je had je haar nog aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik zat al bijna in enkel mijn sokjes.
En dat je zwaaide met je haar, moest ik denken aan zo'n vechtfilm waar een vent mesjes aan het uiteinde had waar ie je mee kon open halenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik zat al bijna in enkel mijn sokjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |