Leuk winkelen in Maastrichtquote:Op woensdag 28 december 2011 15:55 schreef Jagärtrut het volgende:
leuke jurk, mar. Ik vind alleen die panty's niet zo mooi geloof ik. En spannend, die piercing, coco...Ik ben er nog niet over uit of ik het mooi vind of niet.
Oh, en in Maastricht ga ik winkelen. Heb ik al zo lang niet meer gedaan, en heb ik zin in. Alleen, zonder de duutser. Dat gaat veel beter..
Hela Curry natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel mooi Mar.
Heel mooi Coco.
Na het werk naar de Lidl alles voor macaroni halen enzo, vergeet ik de saus.. ja uit pot want vers vinden ze toch niet lekker (stiefzoon is er t/m oudjaar) dus why bother.. vergeet ik het
Dus nu zijn ze op de fiets naar de C1000, zoeken ze zelf maar saus uit, ben benieuwd waar ze mee thuis komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Hela Curry natuurlijk![]()
Zolang jij maar lekker kunt ontspannen Jagar!Jij zou toch nog eens met slankies gaan winkelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan mocht je met mij en de andere geeky slankies naar de nerdwinkels en biertjes nuttigen met ons uniekje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik dacht even dat die post van Viz van jou was en dachtquote:Op woensdag 28 december 2011 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zou toch nog eens met slankies gaan winkelen?![]()
Dan mocht je met mij en de andere geeky slankies naar de nerdwinkels en biertjes nuttigen met ons uniekje
Ik zie het steeds op facebook voorbij komen, ben er nog niet achter of het serieus bedoelt is of dat ze gewoon een beetje vroeg aan carnaval begonnen zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Even iets heel anders: ik zie de laatste tijd veel jonge meisjes met dikke, erg lange wimpers. Is dat mascara of dragen 15-jarigen tegenwoordig nep-wimpers?
O ja!quote:Op woensdag 28 december 2011 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zou toch nog eens met slankies gaan winkelen?![]()
Geen idee! Ben wel bekend met de photoshopmanie annex plamuurlaag van hedendaagse pubertjesquote:Op woensdag 28 december 2011 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Even iets heel anders: ik zie de laatste tijd veel jonge meisjes met dikke, erg lange wimpers. Is dat mascara of dragen 15-jarigen tegenwoordig nep-wimpers?
Überhaupt, speelgoedwinkelsquote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
O ja!
Maar in ruil voor 4 biertjes en 2 frikandellen ben ik wel een paar uurtjes koest te houden hoor
En nerdwinkels ben ik altijd wel voor te porrenVoordeelbak bij de Intertoys!
Via Kiala bedoel je.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jeetje, ik bestel nooit weer bij Kiala.
Vorige week warmgerookte zalm voor onszelf.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
JaIk! Ziet er goed uit. Zeker het overwegen waard. Hoe is je rookoven eigenlijk? Hebt je al gerookt?
Te veel houtspaander en een te hoge temperatuur.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom was jouw kip(filet?) laatst mislukt?
Oh ja, ik heb geen levenslang abonnement. Ik zal even geld overmaken, moment.quote:
Dat had ik laatst ook. Was m'n inbox ineens voor 296% vol, of iets in die geest.quote:Op woensdag 28 december 2011 17:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb geen levenslang abonnement. Ik zal even geld overmaken, moment.
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 28 december 2011 17:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb geen levenslang abonnement. Ik zal even geld overmaken, moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |