Ja dat heb ik er niet voor over voor een zooi opgefokte paardemeisjes, HAHAHA opgefokt en paard HAHAquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef Superslechterik het volgende:
In elk topic posten
"ik heb gehoord dat groentensoep goed is"
Nou degenen die altijd zo happig reageren zijn wel raar en lelijk meestal. Degenen met de meeste posts zijn het lelijkst.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:18 schreef Superslechterik het volgende:
Je weet dat bokt het grootste paardenforum van de benelux is met grofweg een stuk of 100.000 meisjes die niets liever willen dan iets tussen hun benen hebben?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef Dribbel_ het volgende:
"JE ZIET ER WEL ERG ZWART UIT HE ZO MET DIE KLEREN"
In m'n gedachte zou ik zeggen "dat komt omdat ik naar een begrafenis ga" en zij zou dan zeggen, oh wie is er dood, waarop ik quasi sarcastisch zou schreeuwen, JIJ ALS JE GODVERDOMME NU JE BEK NIET DICHT HOUDT.
Maarnee dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen.
Ja, maar hebben wel de knapste paarden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou degenen die altijd zo happig reageren zijn wel raar en lelijk meestal. Degenen met de meeste posts zijn het lelijkst.
Weet niet of je ook in de HK lurkt maar je wordt gequotequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou degenen die altijd zo happig reageren zijn wel raar en lelijk meestal. Degenen met de meeste posts zijn het lelijkst.
quote:Nee al die WOW spelers op fok zijn adonissen...
quote:Beetje jammer he...
Zullen we ons massaal aanmelden op Fok en dat forum terroriseren?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef Chai het volgende:
[quote="lieveli"]
Nee al die WOW spelers op fok zijn adonissen...
[/quote]quote:Beetje jammer he...
Zullen we ons massaal aanmelden op Fok en dat forum terroriseren?
Lekker raiden met de clan...quote:
Inderdaad, kom maar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik vind het ech tniet kunnen dat die meisjes op die shetlanders gaan zitten is gewoon dierenmishandeling
maarja fok terroriseren
ja kan echt niet XD die shetlander gaat dan kkveel pijn hebben ofswo :S ohshit mag geen kksegguh grapje XDquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik vind het ech tniet kunnen dat die meisjes op die shetlanders gaan zitten is gewoon dierenmishandeling
maarja fok terroriseren
pics?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef krokdown het volgende:
die roosch is best van bokt is best lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |