Ik vind het wel wat liefs hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje thuis proberen wat aan school te doen.
Stiekem was dit gewoon weer een van de vele dingen die ik kan doen om niet aan school te hoeven beginnen.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 06:56 schreef Ace1 het volgende:
De outfit die ik toch eigenlijk het meest draag
[ afbeelding ]
Nice. Waar is de trui van?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:09 schreef nexusje het volgende:
foto:[ afbeelding ]
en veel te weinig slaap
ja vind het moeilijk te matchen, twijfel ook telkens.. Maar boven een beige broek ben ik zo bleek en op een lichte of donkere denim voel ik hem ook niet zo, hahaquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:14 schreef J-Style. het volgende:
leuke trui nexusje alleen vind hem niet zo goed passen bij die riem en die broek
had hem pas gekocht bij de river islandquote:
Staat je goed!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:37 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dagje thuis proberen wat aan school te doen.
Stiekem was dit gewoon weer een van de vele dingen die ik kan doen om niet aan school te hoeven beginnen.
Ik vind het wel tof zoquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:36 schreef nexusje het volgende:
[..]
ja vind het moeilijk te matchen, twijfel ook telkens.. Maar boven een beige broek ben ik zo bleek en op een lichte of donkere denim voel ik hem ook niet zo, haha
[..]
had hem pas gekocht bij de river island
Tof!quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:09 schreef nexusje het volgende:
en veel te weinig slaap
Trui.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:09 schreef nexusje het volgende:
en veel te weinig slaap
Kekke truiquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:09 schreef nexusje het volgende:
en veel te weinig slaap
Mooie trui. Heb hier in Enschede vorige week nog een paar van deze truien proberen te scoren, echter hebben ze overal nog xl en xxl in overvloed,maar M overal uitverkocht -_-quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:09 schreef nexusje het volgende:
en veel te weinig slaap
quote:
quote:
Bij welke winkels probeerde je zo'n trui te scoren? Heb namelijk wel L en ben ook op zoek naar zo eentje.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Mooie trui. Heb hier in Enschede vorige week nog een paar van deze truien proberen te scoren, echter hebben ze overal nog xl en xxl in overvloed,maar M overal uitverkocht -_-
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Tof! Vind het ook erg tof staan bij die donkere broek.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:09 schreef nexusje het volgende:
en veel te weinig slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |