*nevermind, pubertje wilt toch niet luisteren*quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:37 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook een hele andere kledingstijl dan mij denk ik. Ik trek het gewoon aan, mij maakt het niet zoveel uit. Dat hemd zit lekker zo en ik val er niemand mee lastig. En dat die hanger niet overal mooi bij staat maakt me ook eigenlijk niet zo heel veel uit, haha
En tevens ook voor de ketting, ik val er niemand mee lastig toch
Dus je was een metalhead? Niks mis met metalheads overigens, Gothics en Emo's zijn wel kut trouwens. En ik word vaak genoeg serieus genomen, ik ben 14, maar qua gedrag mijn leeftijd vooruit. Ik gedraag me niet zoals zo die chappie's van mijn leeftijd, die zijn kinderachtig. En het kan een fase zijn maar mischien ook niet, we zullen zienquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:50 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Nee maar je post wel in topic waar modegevoel wel gewaardeerd wordt. Jij zegt dat je een hele andere kledingstijl hebt maar ook ik heb jouw leeftijd gehad waar ik met pentagrammen om mijn nek liep, kisten met vlammen, gothic, alto etc etc. Het is een fase en uiteindelijk wil je volwassen overkomen en serieus genomen worden. Tuurlijk kan je je eigen stijl daarin ontwikkelen maar op de leeftijd waarop je het nu doet is het voornamelijk om je tegen iets te willen afzetten en das ook oké. Dit ga je nu ontkennen zoals ik dat ook deed op je leeftijd (oeh wat werd ik pissed als iemand zei dat het een fase was) maar over 10 jaar begrijp je denk ik wel wat ik bedoel
Je valt er niemand mee lastig maar probeert wel bevestiging of waardering te zoeken in topics als dit.
vandaag ziet er wel wat gewoontjes uit, vind het vest met ruitjes leuk (al zou ik zelf zoiets zonder printjes/die letters dragenquote:
Ja het zit er een beetje tussenin. Mijn meest casual outfit is dan wel die zwarte Independent trui met jeans eronder. Maar dit staat wel op een goeie 2e plaats jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:47 schreef Nezhi het volgende:
[..]
vandaag ziet er wel wat gewoontjes uit, vind het vest met ruitjes leuk (al zou ik zelf zoiets zonder printjes/die letters dragen)
Zo fijn af en toequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mooie ketting hangt daarheb toevallig precies hetzelfde aan
Haha ja ik heb de colablikjes in de prullenbak gegooid om plaats te maken voor het vuurwerk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:10 schreef Gemaskerde het volgende:
Nu zie ik opeens al dat vuurwerk op de achtergrond, waar normaal blikjes cola liggen.
Hoe schattigquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:43 schreef ChicaChula het volgende:
Sowieso de beste outfit van de week:
[ afbeelding ]
igor pyamaaaa
Thanksquote:
Gelukkig verschillen we van smaak.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
De jas is wel een beetje leuk alleen jammer van die sjaal.
Haha, de kleine foto is met de camera aan de voorkant op de iPhone gemaaktquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:03 schreef Nezhi het volgende:
Hier komt een domme vraag
Draag je nou een grijze en zwarte sjaal onder elkaar? Wat is dat kleine plaatje?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:43 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
igor pyamaaaa
Thanksquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:16 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice.
Bijna zelfde bril als mij
Mooiquote:
Cutequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:43 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
igor pyamaaaa
Dat kan bestquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef electrocrash het volgende:
MisterJ.LO je outfit is leuk maar misschien komt het omdat ik een hele andere smaak dan jouw heb, zou ik zelf liever ander soort type nette schoen dragen zonder punt. eentje zonder punt en in het zwart. maar ja smaken verschillen zoals ze zeggen
Dankequote:
Thanks Moffel!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:16 schreef Moffol het volgende:
[..]
Mooi. Ziet er erg netjes en toch vlot en losjes uit.
Die knielange jas houd ik zelf niet zo van maar voor de rest gewoon lekker correct, daar hou ik van.quote:
Dit, verder wel een leuke jas. Daar ben ik dan weer wel fan van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Merkie het volgende:
Dat omvouwen van de broekspijpen ben ik geen fan van.
Leuk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit, verder wel een leuke jas. Daar ben ik dan weer wel fan van.
[ afbeelding ]
detail ketting:
[ afbeelding ]
en nog een, omdat het kan:
[ afbeelding ]
Die roze crocs passen beter bij je outfit, dan heb je pas stijl !quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:38 schreef nexusje het volgende:
Recycle pic, Zo lekker werken
[ [url=http://http://farm7.staticflickr(...)86f_z.jpg]afbeelding[/url] ]
Danke!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:44 schreef alexandervdb het volgende:
ondanks dat ik geen fan ben van roze, komt Maghrebijnse er erg goed mee weg!
Sterker nog, vind het gehele plaatje geweldig mooi!
Ik pas heul niet bij zijn outfitquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Die roze crocs passen beter bij je outfit, dan heb je pas stijl !
Het is dat iedereen ineens chino's draagt en niemand de broekspijp omslaat, maar eigenlijk hoor je de broekspijp van chino's om te slaan, zodat ze op de hak vallen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Merkie het volgende:
Dat omvouwen van de broekspijpen ben ik geen fan van.
Dank je Magrebquote:
Kloptquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is dat iedereen ineens chino's draagt en niemand de broekspijp omslaat, maar eigenlijk hoor je de broekspijp van chino's om te slaan, zodat ze op de hak vallen.
Mister J.Lo draagt zijn broek zoals hij gedragen hoort te worden.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:43 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
igor pyamaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |