Och dat komt wel weer goed hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
Hahahahaha!
Puckzzz, wat kut dat je nu weer ruzie hebt met de belg....
Wat SQ zegt: poolse mokkels
Precies! Ik had niks terug verwacht eigenlijk, want ik heb daar geen verstand can enzo...quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:26 schreef princess-a het volgende:
Maar Lin het was een uitgave die je sowieso gedaan had, betaald met geld dat je (misschien) niet verwachtte. Een rasechte besparing
Ik moest lachen maar dat is heul niet grappigquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
En dan nu door naar de verjaardag van oma, die me niet meer herkent, maar ach, ze vindt het vast leuk om een bloemetje te krijgen van een vreemde
Kom op, nu weten we het wel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]je kijkt ook echt vol liefde naar de baby
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Mss het volgende:
Ik mag zaterdag EINDELIJK een nieuwe telefoon falen
Lekkerrrrrrrquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
twee hertenbiefstukken, twee varkenshazen en een gourmetschotel voor 11 euro. De dag na kerst, gotta love it
Ik rij NU aan!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat wordt het vanavond, varkenshaas met peulen en pommes duchessekan de andere varkenshaas nog ff de vriezer in
en nu nog je lush lijstje makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Eindelijk een zwarte blazer gekocht, en een lekker warm en zacht vest (ook zwart) en een onwijs gave kettingEn allemaal voor 60 euries bij de Miss Etam
Gotta love sale!
Mama ook flink gefaald voor zo'n 240 euro geloof ik
maar dat mocht ook wel, die heeft 2 jaar amper kleren gekocht
Allemaal happy hier, en moe
Jajajajajaquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en nu nog je lush lijstje maken
Ik ga nu naar huis dus je hebt nog 3 kwartierquote:
Mwehehequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga nu naar huis dus je hebt nog 3 kwartier![]()
Als ik thuis kom en mijn winkelmandje is weer leeg ga ik janken, alles weer opnieuw toevoegen
I hates vuurwerk too.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vuurwerk, i hates it.
Soberso veel te duur en ik heb een x een wondertol tegen mn kop aan gehad dus vandaar de haat
Boer je dan zeepbellen?:9quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is wle makkelijk als je thuis komt en geen zin hebt om te koken
Eenschquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat mooie vuurwerk ok, dat is het geld wel waard (naja eigenlijk niet). Maar die knallers..... Dan denk ik echt wtf waarom zou je al je geld wegknallen?en heel de godganse dag ook. En al maanden zijn ze bezig..
Oeh wel eeuwig lekker geurende ademquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zul je wel merken morgenavond bij het avondeten
Oja nagels lakken, WAT?!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG als ik nu mijn nagels terug kijk op fotos hoe lang ze waren ... *bibber*
Denk bij alles dat ik ziequote:
Nou dat hele dag de stad rondlopen zal wel meevallenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen lakje ophalen bij unf en heel de dag door de stad rondlopen met twee gekken![]()
![]()
ik heb anders nog wel een gegarandeerde faalshop voor je hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denk bij alles dat ik zie
"meh zo bijzonder is het niet"
"meh zoiets heb ik al" of
"meh te duur"
En ik mag nog wel mooie kleding falen van mezelf nav het vestje-fiasco. Maar ben niet goed in online kleding falen
Kom maar doorquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb anders nog wel een gegarandeerde faalshop voor je hoor
LIJSTJE MAKEN!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou dat hele dag de stad rondlopen zal wel meevallen
Nooooooeeeezzz die wou ik zo lang mogelijk niet wetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
http://www.speciallita.com.br/loja?colecao=99&cor=&tipo=&nome=
Whyyyquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
IK KLIK NIETquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Waar wedden we om?quote:
openen in chrome, die vertaalt 't meeste welquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh ik kan niks in mijn winkelmandje gooien en de foutmelding is in het Spaans dus weet ook niet waarom
Hier met chrome doet ie ook moeilijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
openen in chrome, die vertaalt 't meeste wel
en ja, ze shippen to the netherlands
Openen in Chrome?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
openen in chrome, die vertaalt 't meeste wel
en ja, ze shippen to the netherlands
oh, ik zal ff kieken, ik had geen problermen met bestellen (quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier met chrome doet ie ook moeilijk
ik had er, euh, een boel besteld, en was incl. shipping 70 euro kwiet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:35 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeveel is shipping en hoeveel lakjes mogen we daarvoor bestellen?![]()
![]()
Bwhehehe.quote:Het heeft nog veel meer! Vind wat u filteren op kleur, collectie, type of de naam van het glazuur
Ben benieuwd eerst shipten ze nog niet naar hierquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had er, euh, een boel besteld, en was incl. shipping 70 euro kwiet.
ff kijken hoeveel
I did not knowzquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
zt een scriptfout op de site idd
LEKKER BLIJ MAKEN MET DOOIE MUS MIR!
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
lakken ze goed? ik zie er veel die ik wiiiil!
kijk swatchesquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
lakken ze goed? ik zie er veel die ik wiiiil!
zou dat het zijn?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Is die shop niet dicht tot 4 januari?
Maar die doosjes zijn al 30¤ p.s. of waren die van jou goedkoper?quote:
Dat is waar idd had zoiets gelezenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Is die shop niet dicht tot 4 januari?
dat zijn geen dollars joooooohquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar die doosjes zijn al 30¤ p.s. of waren die van jou goedkoper?Anders is het wel heeel weinig shipping!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zijn geen dollars jooooooh
dat zijn braziliaanse weetikhetwattes, bijna niks dus
Oe die mooie duochrome lakjes kwamen daar vandaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat zijn geen dollars jooooooh
dat zijn braziliaanse weetikhetwattes, bijna niks dus
belachelijk al dat je besteld hebt en niet vertelde dat ze dit verkochten dan had ik al lang al gefaald kunnen hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ook, maar vooralsnog niks geshipped
ja maar ik had het toch op den facebook gepost?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
belachelijk al dat je besteld hebt en niet vertelde dat ze dit verkochten dan had ik al lang al gefaald kunnen hebben
EEN PLAATJE ... niet de wie wat waar en hoeveelquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar ik had het toch op den facebook gepost?
ik heb al 2 weken geleden besteld ofzo
quote:Melz: YAAAY falenWie wat en waar!
22 december om 9:07 ˇ Vind ik leuk
en daarna negeerde mir mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Reactie van Melz op den feestboek:
[..]
geen topcoat!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
opi ds extravagance sandwichen of gewoon geen topcoat?
Wat is sandwichen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
opi ds extravagance sandwichen of gewoon geen topcoat?
ja, maar iemand moet het toch uitproberenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!! JE WEET TOCH DAT IK MEE WIL FALEN
Ik vind 2 weken wel lang trouwens!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar iemand moet het toch uitproberen
Ik bestel ook wel als niemand het uitgeprobeerd heeftquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar iemand moet het toch uitproberen
ik vermoed dat de kerst er zeker wat mee te maken heeftquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind 2 weken wel lang trouwens!
ja ze zijn dus dicht tot zoveel januari? gok dat het daar aan ligt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind 2 weken wel lang trouwens!
EN KARMA!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vermoed dat de kerst er zeker wat mee te maken heeft
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ze zijn dus dicht tot zoveel januari? gok dat het daar aan ligt?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vermoed dat de kerst er zeker wat mee te maken heeft
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG KAT SPRINGT IN BORD MET ETEN OMDAT IE GEEN WORTEL MEER KREEG
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG KAT SPRINGT IN BORD MET ETEN OMDAT IE GEEN WORTEL MEER KREEG
rekening sturenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:54 schreef Debsterr het volgende:
Wie heeft er ervaring met ongevraagd foto's gebruiken in een webshop/wel linkjes plaatsen maar ook foto's?
Ik vind hem wel leuk hoorquote:
ligt eraan wat jij op jouw website hebt staan? als er op staat dat jouw fotos niet gebruikt mogen worden hebben ze een probleemquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wat is wel en wat is niet toegestaan?
Hmm.. niet specifiek geloof ik. Er lijkt 1 swatch foto van mij gebruikt te zijn in een webshop zonder link/doorklik mogelijkheid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ligt eraan wat jij op jouw website hebt staan? als er op staat dat jouw fotos niet gebruikt mogen worden hebben ze een probleem
Haha have fun!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben de komende tijd hier minder te vinden
als jij er niet bij vermeldt dat de foto vrij te gebruiken is, is hij dat niet,quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar wat is wel en wat is niet toegestaan?
Thanksquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als jij er niet bij vermeldt dat de foto vrij te gebruiken is, is hij dat niet,
naamsvermelding moet dan, doe je dat niet, kun je een rekening verwachten
zelfdce als met filmpjes, stefan had laatst zoiets.
een omroep had een stukje film van hem gebruikt, maar geen bronvermelding, niks laten weten.
rekening gestuurd voor heel veel.
en die is betaald.
nu zal dat bij jou iets anders lopen, maar je kunt sowieso mailen en eisen dat die foto eraf gehaald wordt, aangezien jij het eigendomsrecht erover hebt.
lees anders ff http://www.nikon-club-ned(...)=38&t=32320&start=30 door voor wat meer info
tof boek!!! .. en niet persoonlijk bedoel maar ..quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Thanksga ik me morgenavond ff in verdiepen! Had al heel snelle reactie terug dat er geen foto's gebruikt worden en alleen linkjes (= traffic) maar dat is niet waar. Ik kreeg wel nagellak aangeboden
.
hipsters, ik zeg het je.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tof boek!!! .. en niet persoonlijk bedoel maar ..
wat de fak is er tegenwoordig dat iedereen maar van die gare onduidelijke fotos plaatst? ik zie ze non stop langskomen op facebook enzo
sorry ik hou gewoon niet van die tassenquote:
Foto's met iPad op instagram, ipad maakt een fantastische foto's lolquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat de fak is er tegenwoordig dat iedereen maar van die gare onduidelijke fotos plaatst? ik zie ze non stop langskomen op facebook enzo
die gewone zwarte polyesterzooi vind ik ook niet zo mooiquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry ik hou gewoon niet van die tassen
maar ik vind die jij hebt wel leuker dan die standaard 1 kleur dingen ..
Het is wel Brazilliaanse nagellak... HITSquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
lekker goedkoop
90% komt er natuurlijk niet achter, dus die 10% die er wel achter komt gratis lakkers aanbieden is lekker goedkoop
IK WIL OOK!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is wel Brazilliaanse nagellak... HITS!
ik zit op lauren te wachten, die wou ook ietsquote:
Ik heb toch geen instagram op mijn foonquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
we hebben tegenwoordig camera's die debiel mooie fotos kunnen maken en iedreen gaat weer hip terug de tijd in met die gammele foto dinges
Jonge ik ben een hipsterquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waar is de UK sale pagina?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zit op lauren te wachten, die wou ook iets
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is wel Brazilliaanse nagellak... HITS!
ik kon bij jou vandaag op facebook anders ook echt niet zien hoe je tas er nou uit zag hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb toch geen instagram op mijn foon
gotta love ipadfoto'squote:Op dinsdag 27 december 2011 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kon bij jou vandaag op facebook anders ook echt niet zien hoe je tas er nou uit zag hoor
[ afbeelding ]
dit lijkt niet eens op de foto die je net gepost had!
Het is een beest.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kon bij jou vandaag op facebook anders ook echt niet zien hoe je tas er nou uit zag hoor
[ afbeelding ]
dit lijkt niet eens op de foto die je net gepost had!
dinsdag 27 december 2011 @ 20:06:07 faalquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Welkom in 27-12-2011 20:05 waar de sale pagina al 5 uur weg is
ja ik zag het net ook al, wou nog editen maar dacht nee das lamequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
dinsdag 27 december 2011 @ 20:06:07 faal
*kuch* 250pond *kuch*quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik zag het net ook al, wou nog editen maar dacht nee das lame
trage yank is traagquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb anderes nog niet betaald! lauren is traag ...
Bwhehe ik op een collegaquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zit op lauren te wachten, die wou ook iets
dit is wat ik weet, ik hield me er vroeger nooit mee bezigquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm is dat dan gewijzigd? Toen ik nog naar school ging; leerden wij in it-recht dat een foto niet door ander gebruikt mag worden zonder toestemming.
Er hoeft helemaal geen vermelding bij te staan. Als jij eigenaar bent van de foto en de ander gebruikt hem zonder dit met jou te overleggen; kun je eisen dat ze de foto weg halen of hun 'voor de rechter slepen/laten betalen'.
Maar ik praat dus over 4 a 5 jaar terug dus... Toen was dat namelijk zo geregeld.
@mir: jij bent vaak met fotografie bezig toch? Is dit veranderd de afgelopen jaren?
It's a signquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:21 schreef Sharana_LV het volgende:
aargh
op wekr mandje gevuld, moet wachten op lauren dus naar huis mandje weer leeg
thuis mandje vullen klap internet eruit, mandje weer leeg
nu voor 3e keer vullen
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Bwheheheh, de 500 ekkies zijn al weer wegen ik hebben nieuwe ski-outfit (ik paste mijn oude niet meer, ik ben te vet
), we hebben 200 afgetikt bij de bouwmarkt en 200 bij de ikea
![]()
Straks de hele huiskamer in dozen proppen en de meubels er uit halen en dan morgen aan de schilder
Enquote:
Maar het eindresultaatquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Engaat waarschijnlijk een stuk meer schilderen dan ik
Wel kut dat we boven moeten gaan leven drie dagen... en dan moeten we buiten om lopen om naar de wc te kunnen...Dat alles omdat we de vloer ook opnieuw gaan verven en lakken
laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lindy kan tenminste goed falen
Was zeker niet rustig bij Ikea?
Wheeee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaa!!!!!![]()
Ik zal zo nog even voor-foto's maken
Hoe, wat, waar??quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wheeee.
Ik ga morgen gefrustreerde mensen pesten.
Rondje Akersloot ofzo. (Ik heb niet echt iets om heen te rijden momenteel, maar ik wil rijden.quote:
Oe, ben benieuwd hoe je de boeken vindt!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Rondje Akersloot ofzo. (Ik heb niet echt iets om heen te rijden momenteel, maar ik wil rijden.) Maar ik heb ontdekt dat m'n koekblik een rode vlag is voor gefrustreerde rijders. Enorm kleven en heel hard zuchten enzo.
Vermaeck.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh niiiiice Lin ! Klinkt als een goed planAlles opknappen is ook wel eens zo fijn... Wij... blijven het maar uitstellen
We gaan al 3jaar lang buiten schilderen...Meh....
Lekker filmpje kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Wij gaan morgen verder met het toilet, heb ik wel zin in!
Lin, ben benieuwd naar de voor en over een paar dagen de "na" foto
Nu lekker filmpje kijken en prosecco drinken met mijn vent, prrrrrrrrrrrrrrrr
Laatste is dhlquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:08 schreef princess-a het volgende:
Welke shipping optie raden jullie aan bij Engelse Lush site? Ik kan kiezen tussen Royal Mail (9,95) of Euro Zone (10.95)
DHL zuigt toch? Gaat hier altijd wel goed met DHL, maar herinner me dat iemand hier een keer problemen had met Lush bezorgingquote:
Heel vaak dingen kapot en ik vind het een mongolenbedrijfquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
DHL zuigt toch? Gaat hier altijd wel goed met DHL, maar herinner me dat iemand hier een keer problemen had met Lush bezorging
Maak er een slinger van aubquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
DHLDHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
DHL
Welkomquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef Loqi het volgende:
Oh is dit de DHL haatbaak? Dan wil ik me melden
Ik lollerdequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had niks meer te snakken... Dus heb de chocopasta pot open gemaakt...
Hij is half op![]()
![]()
Studentenflatflashback.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had niks meer te snakken... Dus heb de chocopasta pot open gemaakt...
Hij is half op![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had niks meer te snacken... Dus heb de chocopasta pot open gemaakt...
Hij is half op![]()
![]()
Ja das lekker !quote:
Nooeeezzz !! Series kijken op computer/laptopquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Zo, huiskamer bijna leeg
Vier dagen geen tv meer kijken
Ja!! Laptop mee naar bedquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nooeeezzz !! Series kijken op computer/laptop
Whaooo ruften in bed en dan wapperen... Stinkkamerquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja!! Laptop mee naar bed
De enige kamer waar we vanaf morgen nog kunnen vertoeven
Goeden idee!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaooo ruften in bed en dan wapperen... Stinkkamer![]()
Bwhehehehhe, wat een sukk0lquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij heeft de kat net haar neus gebrand aan de kachel
Ik heb haar snoepjos gegeven en nu is ze weer blijquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb haar snoepjos gegeven en nu is ze weer blij(en weer onderweg naar de kachel
)
die hoort bij de meterkast!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
En echt, alles mocht van mij de kamer uit:
'Als de KPN box maar blijft staan, want ik moet wel internetten!!!!!!'
Heul niet!!! Bij ons komt het deel waar dat ding aan aangesloten moet worden (die kabel) in de huiskamer ergens naar bovenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Lindytje het volgende:
In een bijna-lege huiskamer galmen je scheten extra goed
Opnemen!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Lindytje het volgende:
In een bijna-lege huiskamer galmen je scheten extra goed
NIET!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Onze kat is misschien beschoten met een luchtbuks.
Als ik er zo nog eentje moet, neem ik hem opquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Opnemen!!!
Ik heb foto van Denley maar kan op de aaipet niet linken
Wat? Wie wat waar wanneerquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hoezo misschien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Nou, zondag wou m'n broer hem optillen, en toen ging hij zielig miauwen. En dat is hij blijven doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NIET!!!!
Wat heeft ie? Of is ie helemaal niet thuis?
En WIE heeft dat gedaan????![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoezo misschien?
Heb je hem/haar al water laten drinken en komt dat dan door de gaatjes naar buiten?
OK, OK flauw garpje....maar hoezo misschien??
Nee!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
I'm snorryquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]Puckzzz!
Maar verhaal staat hierboven.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, zondag wou m'n broer hem optillen, en toen ging hij zielig miauwen. En dat is hij blijven doen.
Toen was mijn mama hem vandaag aan het aaien, voelde ze een bobbel naast zijn ruggegraat en toen ze daar aan kwam ging hij weer zielig miauwen en sprong hij weg.
Dus zij erachteraan, kijken en er kwam pus uit. Dus dierenarts gebeld, vanavond langs geweest. Die heeft het haar weggeknipt en er zit dus een heel rond gaatje. Heel raar. Dus ze zei dat het misschien wel door een luchtbuks zou kunnen komen.
Nu heeft hij antibiotica in een prik gehad, en een prik met pijnstiller en hebben we pijnstiller meegekregen. En als het met ongeveer een week niet goed is dan moeten we terug en moeten er foto's gemaakt om te kijken of er dus een kogeltje oid in z'n huid zit.
Geen ideeeee wie het gedaan zou kunnen hebben, maar ik vind het echt zo zielig!
Ja, vind het zo raar! En zielig voor kattebeest.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I'm snorry![]()
Maar zieligStupide lui lopen er rond
Hij functioneert verder prima, dus het zal wel loslopen gelukkig. Maar thanks.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed komt met de poezel!!!![]()
Bij mijn broer in de buurt worden ook katten beschoten... door duivenmelkers, waarbij de katten soms in de tuin zitten, en die zouden de duiven dan van streek maken ofzo
Klerelijers
+1quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ah gos, wat sneu! En wat een assholes die dat doen
Nog steeds een schijterdquote:
* Puckzzz zwaait terug naar Liesquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed als lege huiskamer
Tafel en kastje moeten nog naar de bijkeuken en dan is alles ver weg!
Ohja, en de bank waar ik nu nog op zit moet nog naar de keuken
Nietus, die staat te zwaaien!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, bwhehehehhe, die stond de trap te vegen
Docenten hebben toch ogen in hun achterhoofd?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, met d'r achterkant naar de foto
Puckz's aandacht, wat doe je!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, met d'r achterkant naar de foto
Dat welquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Docenten hebben toch ogen in hun achterhoofd?
Pfew, wereldbeeld gered.quote:
Dat....quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Docenten hebben toch ogen in hun achterhoofd?
Goeden achtergrondruiszendert.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat....![]()
En ik ben blij dat ik dit weekend mijn zenderpakket heb uitgebreid. Travel&Living
Wat is de schade?quote:
Was het niet sneller geweest om het in Engeland te gaan halen?quote:
Dat!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil een foto van Sjaan d'r Lushstash.
The fuck! Ik vond mijn 80 al veelquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik ook eens een plaatje skieten van de mijne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |