Och dat komt wel weer goed hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:25 schreef Lindytje het volgende:
Hahahahaha!
Puckzzz, wat kut dat je nu weer ruzie hebt met de belg....
Wat SQ zegt: poolse mokkels
Precies! Ik had niks terug verwacht eigenlijk, want ik heb daar geen verstand can enzo...quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:26 schreef princess-a het volgende:
Maar Lin het was een uitgave die je sowieso gedaan had, betaald met geld dat je (misschien) niet verwachtte. Een rasechte besparing
Ik moest lachen maar dat is heul niet grappigquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:27 schreef Lindytje het volgende:
En dan nu door naar de verjaardag van oma, die me niet meer herkent, maar ach, ze vindt het vast leuk om een bloemetje te krijgen van een vreemde
Kom op, nu weten we het wel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]je kijkt ook echt vol liefde naar de baby
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Mss het volgende:
Ik mag zaterdag EINDELIJK een nieuwe telefoon falen
Lekkerrrrrrrquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
twee hertenbiefstukken, twee varkenshazen en een gourmetschotel voor 11 euro. De dag na kerst, gotta love it
Ik rij NU aan!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
ja dat wordt het vanavond, varkenshaas met peulen en pommes duchessekan de andere varkenshaas nog ff de vriezer in
en nu nog je lush lijstje makenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Eindelijk een zwarte blazer gekocht, en een lekker warm en zacht vest (ook zwart) en een onwijs gave kettingEn allemaal voor 60 euries bij de Miss Etam
Gotta love sale!
Mama ook flink gefaald voor zo'n 240 euro geloof ik
maar dat mocht ook wel, die heeft 2 jaar amper kleren gekocht
Allemaal happy hier, en moe
Jajajajajaquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en nu nog je lush lijstje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |