Call me stupid, maar ik durf dat niet zelf te doen; ik ben bang dat ik op verkeerde onderdelen spuit of dat ik iets anders kapot maakquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:24 schreef RacerDKB het volgende:
Wat contact-spray bij het mechanisme achter de volumeknop (als je hem open hebt geschroefd dus) en 10 keer heen en weer draaien en hij doet het waarschijnlijk weer.
Kost een paar euro zo'n busje.
Enig idee? Ik zit in de buurt van Roermond/Weertquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:15 schreef The_Dean het volgende:
Jawel. En ben soms in Limburg. Weet alleen niet precies wanneer weer.
Ja deze kan je er 9 van de 10 keer gewoon aftrekken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:32 schreef vosss het volgende:
Kan ik de volumeknop gewoon eraf trekken dan of wat?
Als ik je plaatje zo zie dan is het misschien makkelijker om toch vanaf de voorkant een beetje spray erin te krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:37 schreef vosss het volgende:
Kan iemand misschien even een cirkeltje en/of een pijltje zetten in die foto waar ik dan moet spuiten?
en dan /Ligt je potmeter los .quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:02 schreef vosss het volgende:
Ik krijg hem met de hand niet losgedraaid in elk geval en gereedschap heb ik in de kelder liggen en dus even niet bij de hand.
Ik zal morgen eens kijken of ik die los kan draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |