Pagina terug staat een Google link. Internet staat vol met die 2 foto's. Kwam aan het licht toe ik zag dat er Vodafone ES' in beeld stond.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap even de foto's door TinEye gegooid. Vond ze onder andere in een advertentie van 2010: http://www.irelandad.com/7895.html
Absoluut geen originele foto's van hem dus.
Nu is het kwestie van doorpakken inderdaad. Hij is ook niet meer zo agressief in zijn verdediging. Dit is het eerste piepje van meneer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij is dus niet zeker van zijn zaak. Maar ik zou er geen genoegen meenemen.
Gewatquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know, maar had het ook over dat "bellen met". Lijkt mij duidelijk dat de boel gewoon getraineerd wordt.
trai·ne·ren [trenneere(n)] -neerde, h getraineerd op de lange baan schuiven; vertragenquote:
Oh zeg dat dan gewoon ipv van die kakwoorden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
trai·ne·ren [trenneere(n)] -neerde, h getraineerd op de lange baan schuiven; vertragen
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=traineren&lang=nn
Zie het nu inderdaad, had de link gemist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Pagina terug staat een Google link. Internet staat vol met die 2 foto's. Kwam aan het licht toe ik zag dat er Vodafone ES' in beeld stond.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb met behulp van de tekst van mister, nog eens mijn standpunt benadrukt en ik heb beet. Krijg net aanbod binnen tot helft terugbetalen en de andere helft bij toewijzing claim door PostNL.
Dat is inderdaad mijn punt. De pest is dat er een deurwaarder aan te pas moet komen helaas en dat dat hoge kosten met zich meebrengt. Gevolg: veel oplichters komen er mee weg want de kosten wegen niet op tegen de schade. Als je voor 5 tientjes opgelicht bent, ga je er niet uren aan tijd instoppen, en... en...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De meesten schrikken daar niet van, tot ze een dagvaarding ontvangen. Meestal komt men dan over de brug met een schikking.
Sue the bastardquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nu is het kwestie van doorpakken inderdaad. Hij is ook niet meer zo agressief in zijn verdediging. Dit is het eerste piepje van meneer.
Doe hem een tegenaanbod, het hele bedrag terug en jij ziet er op jouw beurt vanaf hem het energy drink blikje overdwars de strot in te rammen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb met behulp van de tekst van mister, nog eens mijn standpunt benadrukt en ik heb beet. Krijg net aanbod binnen tot helft terugbetalen en de andere helft bij toewijzing claim door PostNL.
Lees je even inquote:Op woensdag 28 december 2011 01:26 schreef Doutzen het volgende:
Heb je het rekeningnummer van de vermeende oplichter al door google gehaald? Soms kom je dan uit op sites zoals opgelicht.nl.
Melding doen bij politie kan geen kwaad trouwens! In eerste instantie kunnen ze niets totdat zekere rekeningnummers/namem/telefoonnummers/adressen vaker in het systeem opduiken. Als dit gebeurt dan vragen ze je op later tijdstip om alsnog aangifte te doen.
Heb dit ooit gedaan en kreeg later te horen dat er iemand was veroordeeld en kreeg een paar maanden daarop 35 euro op mijn rekening bijgeschreven. Het hele proces duurde wel 2 jaar.
Ik ga de druk wat opvoeren en het hele bedrag terugvorderen. Anders ga ik echt een zaak aanspannen.quote:
quote:Ik heb vaker aangegeven het te willen oplossen, maar niet als jij mij blijft beschuldigen van iets wat ik niet heb gedaan! Het is mijn fout dat hij niet aangetekend is verzonden, daar heb je helemaal gelijk in en zal ik nooit ontkennen, ( heb ik ook nooit gedaan ).
Om een rechtzaak te voorkomen, ( ik neem aan dat we daar beiden geen zin in hebben ) ik begrijp dat je in je recht staat omtrent mijn gebreke ( qua type verzending ), wil ik je componseren, maar ik ga niet de volle mep terug betalen, want ik ben zelf ook de dupe hiervan. Mijn vriendin heeft hem immers verkeerd verzonden, en Post-NL is in gebreke gebleven gezien ze niet geleverd hebben wat ik verzonden heb.
Ik stel voor om een oplossing te vinden, waar we beiden mee kunnen leven. Ik kan niet zien of jij ooit een iPhone gekregen hebt, los van het feit of hij aangetekend is verzonden, danwel niet of wel.
Ik stel het volgende voor, ik maak je de helft van de kosten over ( a 175 euro ) om te compenseren, dan neem ik 175 verlies voor lief, gezien ik dan in principe een iPhone 4 de deur uit heb gedaan voor maar 175 euro, en jij voor het feit dat Post-NL niet geleverd heeft wat ik verzonden heb. Mocht Post-NL dan alsnog tot een conclusie komen, of de iPhone vinden, maak ik alsnog 175,00 euro over naar je bankrekening. Dan heb ik de iPhone terug en jij je geld. Tot die tijd wachten we het onderzoek af.
Hij heeft last van z'n geweten en voelt zich kwetsbaar. Nu is het tijd om keihard terug te slaan. Finish the job.quote:Op woensdag 28 december 2011 08:19 schreef jpjedi het volgende:
Hier het bericht van gisteravond:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |