abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106109196
Ik heb met behulp van de tekst van mister, nog eens mijn standpunt benadrukt en ik heb beet. Krijg net aanbod binnen tot helft terugbetalen en de andere helft bij toewijzing claim door PostNL.

:')
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:30:27 #177
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_106109234
Hij is dus niet zeker van zijn zaak :'). Maar ik zou er geen genoegen meenemen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_106109292
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:21 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Ik heb voor de grap even de foto's door TinEye gegooid. Vond ze onder andere in een advertentie van 2010: http://www.irelandad.com/7895.html

Absoluut geen originele foto's van hem dus.
Pagina terug staat een Google link. Internet staat vol met die 2 foto's. Kwam aan het licht toe ik zag dat er Vodafone ES' in beeld stond.
pi_106109390
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij is dus niet zeker van zijn zaak :'). Maar ik zou er geen genoegen meenemen.
Nu is het kwestie van doorpakken inderdaad. Hij is ook niet meer zo agressief in zijn verdediging. Dit is het eerste piepje van meneer. :)
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:33:52 #180
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106109416
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

I know, maar had het ook over dat "bellen met". Lijkt mij duidelijk dat de boel gewoon getraineerd wordt.
Gewat :') ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:35:04 #181
165633 eriksd
The grand facade...
pi_106109482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Gewat :') ?
trai·ne·ren [trenneere(n)] -neerde, h getraineerd op de lange baan schuiven; vertragen

http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=traineren&lang=nn
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 27 december 2011 @ 23:37:37 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106109611
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:35 schreef eriksd het volgende:

[..]

trai·ne·ren [trenneere(n)] -neerde, h getraineerd op de lange baan schuiven; vertragen

http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=traineren&lang=nn
Oh zeg dat dan gewoon ipv van die kakwoorden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_106109976
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:31 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Pagina terug staat een Google link. Internet staat vol met die 2 foto's. Kwam aan het licht toe ik zag dat er Vodafone ES' in beeld stond.
Zie het nu inderdaad, had de link gemist.

Deze 'tegemoetkoming' in de hoop je af te kopen, geeft wel aan dat hij beseft dat hij je met zijn verhalen niet af kan wimpelen. Je hebt hem wel, denk ik.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_106110302
Niet aangetekend, welk resultaat verwacht de verkoper dan van het onderzoek van Postnl? Ze keren toch niks uit. Zelfs bij aangetekend moet je van goede huize komen wil een claim worden toegewezen, een claim voor een normaal pakket gooien ze gelijk op de stapel afgewezen.
  woensdag 28 december 2011 @ 00:15:43 #185
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_106111215
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb met behulp van de tekst van mister, nog eens mijn standpunt benadrukt en ik heb beet. Krijg net aanbod binnen tot helft terugbetalen en de andere helft bij toewijzing claim door PostNL.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De meesten schrikken daar niet van, tot ze een dagvaarding ontvangen. Meestal komt men dan over de brug met een schikking.
Dat is inderdaad mijn punt. De pest is dat er een deurwaarder aan te pas moet komen helaas en dat dat hoge kosten met zich meebrengt. Gevolg: veel oplichters komen er mee weg want de kosten wegen niet op tegen de schade. Als je voor 5 tientjes opgelicht bent, ga je er niet uren aan tijd instoppen, en... en...

Echter, met dit verhaal lijkt het erop dat verkoper zijn fout (met dus de nodige financiele gevolgen) aan topicstarter toe wilt schrijven. Zo werkt het niet; hij heeft niet geleverd zoals afgesproken.

Ik ben sinterklaas niet en heb ook geen geldboom in mn tuin, maar 30 euro is de prijs van een oudejaarslot. Vanmiddag dus 30 euro weggeflikkerd waarschijnlijk ( loten FG018362 en CT051843 ), dan kan er ook wel 30 euro bovenop om een (vermeende) oplichter eens een koekje van eigen deeg te geven. Een paar euro willen verdienen op een smerige manier, kan dan opeens een duur geintje worden.

Het is vervelend, maar als het echt gejat is dan is dit het risico van verkoper. Dat had ie in kunnen dekken door het verzekerd te versturen en dat heeft ie nagelaten ondanks dat het afgesproken was/is. Als de klacht gegrond is, zal er nu hooguit een vergoeding van een paar euro richting verkoper gaan namens TNT. Als... want ik denk niet dat TNTpost over de brug zal komen.

Normaal zou ik zeggen: risico delen, maar voor dit soort bedragen zou ik daar niet eens over peinzen.

Dr zou maar een oplossing moeten zijn: of een schikking, of een volledige terugbetaling van ts. En de reden daarvan: onverzekerde zending. Dan moet verkoper maar zn hand in eigen boezem steken. Hij maakt de fout, niet de ander.
Ook hoi !
pi_106112317
TVP, zelf ooit opgelicht voor 100 euro met Lego voor mijn Zoon. Zeer Triest.
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_106113376
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:33 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Nu is het kwestie van doorpakken inderdaad. Hij is ook niet meer zo agressief in zijn verdediging. Dit is het eerste piepje van meneer. :)
Sue the bastard :9
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  woensdag 28 december 2011 @ 01:26:01 #188
310900 Doutzen
winnen is voor winnaars
pi_106113431
Heb je het rekeningnummer van de vermeende oplichter al door google gehaald? Soms kom je dan uit op sites zoals opgelicht.nl.

Melding doen bij politie kan geen kwaad trouwens! In eerste instantie kunnen ze niets totdat zekere rekeningnummers/namem/telefoonnummers/adressen vaker in het systeem opduiken. Als dit gebeurt dan vragen ze je op later tijdstip om alsnog aangifte te doen.

Heb dit ooit gedaan en kreeg later te horen dat er iemand was veroordeeld en kreeg een paar maanden daarop 35 euro op mijn rekening bijgeschreven. Het hele proces duurde wel 2 jaar.
pi_106113729
Hoezo wil je een iphone alleen aangetekend laten verzenden en niet verzekerd?
  woensdag 28 december 2011 @ 01:47:48 #190
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_106113892
Bij een aangetekende zending is het al verzekerd tot een bedrag van 500 euro.
Ook hoi !
  woensdag 28 december 2011 @ 02:02:07 #191
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_106114135
Bel even met de politie in Veendam en geef hem aan.
  † In Memoriam † woensdag 28 december 2011 @ 06:47:15 #192
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_106115958
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 23:29 schreef jpjedi het volgende:

Doe hem een tegenaanbod, het hele bedrag terug en jij ziet er op jouw beurt vanaf hem het energy drink blikje overdwars de strot in te rammen. :7

Ik ben eens via marktplaats opgelicht. Ging om 100 euro maar toch. Dat ik aangifte zou doen was hij niet van onder de indruk. "Dan ga je toch fijn aangifte doen" :W Daarna reageerde hij nergens meer op. Ik op internet speurtocht. Uiteindelijk een hele lading gegevens gevonden, zelfs foto's. Heb alles in ene naar hem gestuurd met een dikke 'verkapte' bedreiging erbij. Het was een gok want met bedreigingen moet je mee oppassen maar ik rekende erop dat hij zelf nooit naar de politie zou gaan. Goed gerekend. Kreeg een mail terug dat hij het wilde oplossen en even later stond het geld terug op mijn rekening. :)

Ik raad niet aan hem -al dan niet verkapt- te bedreigen maar een aggressieve aanpak is noodzakelijk bij dit soort lui. Het hele bedrag terug of je spant een zaak tegen hem aan.
pi_106116171
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:26 schreef Doutzen het volgende:
Heb je het rekeningnummer van de vermeende oplichter al door google gehaald? Soms kom je dan uit op sites zoals opgelicht.nl.

Melding doen bij politie kan geen kwaad trouwens! In eerste instantie kunnen ze niets totdat zekere rekeningnummers/namem/telefoonnummers/adressen vaker in het systeem opduiken. Als dit gebeurt dan vragen ze je op later tijdstip om alsnog aangifte te doen.

Heb dit ooit gedaan en kreeg later te horen dat er iemand was veroordeeld en kreeg een paar maanden daarop 35 euro op mijn rekening bijgeschreven. Het hele proces duurde wel 2 jaar.
Lees je even in ;)

Aangifte is zaterdag gedaan en verkoper was gescreend. Rekening nr kun je op een politiewebsite checken en dat was allemaal ok.
pi_106116183
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:24 schreef FJD het volgende:

[..]

Sue the bastard :9
Ik ga de druk wat opvoeren en het hele bedrag terugvorderen. Anders ga ik echt een zaak aanspannen.

Korte post voor jouw.doen zeg! :P

:)
pi_106116342
Hier het bericht van gisteravond:
quote:
Ik heb vaker aangegeven het te willen oplossen, maar niet als jij mij blijft beschuldigen van iets wat ik niet heb gedaan! Het is mijn fout dat hij niet aangetekend is verzonden, daar heb je helemaal gelijk in en zal ik nooit ontkennen, ( heb ik ook nooit gedaan ).

Om een rechtzaak te voorkomen, ( ik neem aan dat we daar beiden geen zin in hebben ) ik begrijp dat je in je recht staat omtrent mijn gebreke ( qua type verzending ), wil ik je componseren, maar ik ga niet de volle mep terug betalen, want ik ben zelf ook de dupe hiervan. Mijn vriendin heeft hem immers verkeerd verzonden, en Post-NL is in gebreke gebleven gezien ze niet geleverd hebben wat ik verzonden heb.

Ik stel voor om een oplossing te vinden, waar we beiden mee kunnen leven. Ik kan niet zien of jij ooit een iPhone gekregen hebt, los van het feit of hij aangetekend is verzonden, danwel niet of wel.

Ik stel het volgende voor, ik maak je de helft van de kosten over ( a 175 euro ) om te compenseren, dan neem ik 175 verlies voor lief, gezien ik dan in principe een iPhone 4 de deur uit heb gedaan voor maar 175 euro, en jij voor het feit dat Post-NL niet geleverd heeft wat ik verzonden heb. Mocht Post-NL dan alsnog tot een conclusie komen, of de iPhone vinden, maak ik alsnog 175,00 euro over naar je bankrekening. Dan heb ik de iPhone terug en jij je geld. Tot die tijd wachten we het onderzoek af.
  woensdag 28 december 2011 @ 08:27:02 #196
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_106116375
Als ik die iPhone wèl had opgestuurd zou ik het tot op de bodem uitzoeken en never nooit die 175 euro betalen. Het lijkt alsof hij het een beetje benauwd krijgt, niet opgeven TS!
pi_106116409
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 08:19 schreef jpjedi het volgende:
Hier het bericht van gisteravond:

[..]

Hij heeft last van z'n geweten en voelt zich kwetsbaar. Nu is het tijd om keihard terug te slaan. Finish the job.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_106116430
ik heb hem meegedeeld dat ik niet akkoord ga met zijn voorstel en dat ik om 10:00 bij de politie zit om het dossier toe te lichten. Daarna ga ik om 13:00 langs een advocaten kantoor in Breda om de dagvaarding op te laten maken. Hij mag nog buigen en anders barsten, dan mag hij het uitleggen aan de rechter. ^O^
pi_106116554
toch lang geduurd die lemming.

ps:
epic topique
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: