Daar heb je helemaal gelijk in, afgelopen kerst ook weer een paar keer aan schoonouders gevraagd wanneer ze hun poes gaan laten helpen. (dat gaat gewoon zeker deze zomer weer een nestje worden).quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja het is ook een beetje zielig, maar de mensheid doe je er een plezier mee. Er zijn katten/poezen en kittens genoeg in het land. Overigens de plantenspuit heeft haar werk gedaan na en dat werkte prima qua kerstboom
Ow wat leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:33 schreef MaximusTG het volgende:
Woehoe, gehaktmolen gekregen voor Kerst! RVS, handmatig. Morgen uitproberen! Alleen nog ff een makkelijk plekje vinden om em op te stellen.
Hoelang mag je dat houden dan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:44 schreef borisz het volgende:
Ik heb uit de bieb S2 van de Killing meegenomen. Scheelt weer downloaden.
![]()
Dus nu eigenlijk 3 feestdagen achter elkaar.quote:
Weekje. Heb een alles in 1 abo. Waardoor je alles kan lenen zonder bijbetalen.quote:
Goed nieuws en niet zo goed nieuws.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:57 schreef flying-dutchman het volgende:
opdracht binnengehaald![]()
nu ziek
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef krakkemieke het volgende:
Goedkope pastrami en dure oliebollen gehaald.
Misschien juist leuk, lekker relaxed met elkaar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk cadeau Maximus! En Sarabi; ik vind oefenen zonder trainster geen reet aan, zou t lekker een keer overslaan
ik stuiter de dag door. Vanavond weer een flesje bubbelsquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus nu eigenlijk 3 feestdagen achter elkaar.
tevens wat oesters erbij?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik stuiter de dag door. Vanavond weer een flesje bubbels
of christmas 2012 came earlyquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dus nu eigenlijk 3 feestdagen achter elkaar.
zou kunnen maar bubbels is het belangrijkstequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
tevens wat oesters erbij?
Precies! Regeren is vooruitzien, dus ik heb een fles bubbels uit de reclame gekocht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zou kunnen maar bubbels is het belangrijkste
ik heb er altijd een koud liggen, naast de wodka en de ginquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Precies! Regeren is vooruitzien, dus ik heb een fles bubbels uit de reclame gekocht.
Na *lang verhaal* doe ik als de fransen en heb iig een fles in huis. Ik wil vaker kleine dingen vieren en het bevalt heel goed!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:41 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik heb er altijd een koud liggen, naast de wodka en de gin
je weet nooit wanneer je bezoek krijgt waarmee je een flesje kan drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |