quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Ook al verwijdert de NS toiletten uit de treinen, vaagjuniors topicdiarree gaat toch niet weg.
hihi vertel?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:47 schreef ilovelamp het volgende:
Het is geel en als je het in je kont krijgt zit er poep aan de trein
I lol'dquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
Je moet gewoon als bejaarde in de trein gaan zitten met een tienterkaartje, laat je kaartje zien aan de conducteur, die ziet dat je ouder bent dan een tienerkaartje, je zegt dan gewoon:
kun je zien hoelang ik al wacht..(wel eerder gelezen, maar toch wel goei vind)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha goeiequote:Op dinsdag 27 december 2011 01:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Ook al verwijdert de NS toiletten uit de treinen, vaagjuniors topicdiarree gaat toch niet weg.
quote:Conducteur: "Zit je thuis ook met je schoenen op de bank?"
Student: "Controleert u thuis ook kaartjes?"
N.B.: Ik kende deze uitspraak alleen als mop. Degene die deze uitspraak opgestuurd heeft, Tommy Hoekstra, heeft het ook in de praktijk uitgeprobeerd. Hij werd bij station Zuidhorn de trein uitgezet.
Dit grapje is mede mogelijk gemaakt door Jorgen Raymann.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:42 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |