Noop mijn broertje was er vroeg bij en is trouwens 9 jaar ouder dan ik benquote:
was ie zeker danquote:Op [url=h :P ttp://forum.fok.nl/topic/1756796/1/100#106071356]maandag 26 december 2011 23:07[/url] schreef superkokje het volgende:
is je broer behoorkijk ouder dus
de quote laad soms langzaam in. ben dan al aan het tikken, en komt het gewoon ergens tussen te staanquote:Op maandag 26 december 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje je loopt weer een beetje te prutten met quoten
Sorry dat ik je uit je slaap hou
quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het jagen, had een pracht TT in mijn hoofd, en toen weigerde mijn laptop..
quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het jagen, had een pracht TT in mijn hoofd, en toen weigerde mijn laptop..
Nee, zo makkelijk wil ik het niet. Ik vind nog steeds dat je die dingen moet verdienen!quote:
doe je bestquote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, zo makkelijk wil ik het niet. Ik vind nog steeds dat je die dingen moet verdienen!
Ik heb er geen in huisquote:
en nu wordt ik nog uitgelachen ookquote:
quote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wordt ik nog uitgelachen ook
Kokje lacht graag vandaag.. Ligt niet aan jou, maar is een beetje stoned omdat de kerstdagen voorbij zijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wordt ik nog uitgelachen ook
quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokje lacht graag vandaag.. Ligt niet aan jou, maar is een beetje stoned omdat de kerstdagen voorbij zijn
quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kokje lacht graag vandaag.. Ligt niet aan jou, maar is een beetje stoned omdat de kerstdagen voorbij zijn
moet je maar geen hondjes plagenquote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kokje is helemaal niet lief vandaag tegen me
![]()
Noemt mij een dierenbeul, vervelend én lacht mij nu nog uit ook
Die is voor jou toch niet zo vervelendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |