Dat is misschien wel een idee.quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je dan toch hard kan stoten haal een bokszak in huis en leef je uit. Kost je ook flink wat calorieën en je kan even alles van je afzetten van school, werk of whatever.
Ik ook ik ga zo'n confrontatie liever uit de wegquote:Op maandag 26 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog steeds ren ik wel weg als ik wordt aangevallen. Moet je iemand beschermen is het anders. Maar als een figuur per se wil vechten of er met een mes staat, ren ik gewoon weg. Geen zin in gezeik.
Jij hebt het wel gedaan jij hoort niet bij de echte bazen.quote:
Nou ik voel m'n buikspieren altijd heel erg na opdrukkenquote:Op maandag 26 december 2011 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe het wel goed, maar core wordt er niet super sterk van omdat het toch wel... Niet statisch is zegmaar.. en er niet super veel kracht op komt te staan..
Schouders.. Die moet ik weer een keer gaan pakken in de sportschool.. thuis werkt niet echt.
Brofist, sisquote:
Ik weet niet of het echt een date was. In dat geval gaat het om één keer in mijn levenquote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt het wel gedaan jij hoort niet bij de echte bazen.
Ik ben toch blij dat ik er tussen kon springen bij een vriend van me.. Soms kan je een confrontatie niet uit de weg gaan omdat het te snel gaat en mensen het met handsussen proberen tegen te gaan.quote:Op maandag 26 december 2011 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook ik ga zo'n confrontatie liever uit de weg
Wat een stoere vent ben je tochquote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik er tussen kon springen bij een vriend van me.. Soms kan je een confrontatie niet uit de weg gaan omdat het te snel gaat en mensen het met handsussen proberen tegen te gaan.
Echt verliefd zijn is leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef kree het volgende:
Ik kan niet wachten om haar weer te zien.
Maar was al vanaf het begin verliefd op haar.
ik zou dat niet kunnenquote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik er tussen kon springen bij een vriend van me.. Soms kan je een confrontatie niet uit de weg gaan omdat het te snel gaat en mensen het met handsussen proberen tegen te gaan.
Het was een afspraak met een jongen, dat telt gewoon.quote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt een date was. In dat geval gaat het om één keer in mijn leven
Nagellakjes, laptop-tas en een cadeaubon.quote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gekregen voor kerst?
En ik maar twijfelen toen ik vrijdag bij haar was of ze me nog wel leuk genoeg vond.quote:
Je boefjequote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
Ik ben wel blij voor Kree, nu kan hij mij het nummer geven van dat 15 jarige meisje.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
Ik ben wel blij voor Kree, nu kan hij mij het nummer geven van dat 15 jarige meisje.
Ik moet ze toch ergens vandaan halen.quote:
Ineens? Of nieuwe schoenen?quote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn voeten doen pijn. Ze zijn te breed voor mijn skischoenen ofzo.
He murdera. Nog gehosseld vandaag?quote:
Leuk. Ga je die ook pimpen op je facebook?quote:Op maandag 26 december 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nagellakjes, laptop-tas en een cadeaubon.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
He murdera. Nog gehosseld vandaag?
Hehe, leuk voor je. Hopen dat het ook echt iets wordt tussen jullie dan.quote:Op maandag 26 december 2011 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
En ik maar twijfelen toen ik vrijdag bij haar was of ze me nog wel leuk genoeg vond.
Nou blijkbaar wel dus, zat ik me voor niks zorgen te maken.
Kijk er echt naar uit haar weer te zien.![]()
Nee, je bent bijna 18.quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
Nah. Hoewel het wel toffe lakjes zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk. Ga je die ook pimpen op je facebook?
Ik heb ze gehuurd. Maar bij langer gebruik blijken ze mijn kleine tenen af te knellen zodat die gevoelloos worden en ik telkens mijn schoenen uit moet doenquote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ineens? Of nieuwe schoenen?
[..]
[..]
Leuk. Ga je die ook pimpen op je facebook?
Ja die van mijn eigen leeftijd willen toch niet.quote:
OJeeee niet weer ditquote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
15 kan best.quote:Op maandag 26 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die van mijn eigen leeftijd willen toch niet.
Ik heb met mijn oma en oudoom gescrabbeld.quote:
Juni dacht ikquote:Op maandag 26 december 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
15 kan best.
Ze is vast nog bijna 16 ook.
Sorry voor het naar bovenhalen.quote:
Of net 14 geweest, natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
15 kan best.
Ze is vast nog bijna 16 ook.
Had me mee genomen, had ik ze gehosselt.quote:Op maandag 26 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb met mijn oma en oudoom gescrabbeld.Ik moest het even afreageren.
Sorry schatkusjekroel NTB.
Nee murdera heeft een nieuwe missie: een lieven mensch wordenquote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, daarvoor is ze al te lang 15 in Kree's verhalen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Of net 14 geweest, natuurlijk.
Niks aan het handje.quote:
Het lukt nog niet helemaal, maar ik schiet al op.quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee murdera heeft een nieuwe missie: een lieven mensch worden
Go for itquote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet ze toch ergens vandaan halen.
Ze valt op oudere jongens, daar heb ik nog hele verhalen overquote:Op maandag 26 december 2011 23:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is ze al te lang 15 in Kree's verhalen.
En:
[..]
Niks aan het handje.
Misschien kan je wat tips krijgen van kingtoppiequote:Op maandag 26 december 2011 23:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het lukt nog niet helemaal, maar ik schiet al op.
Op de helft dus zo ongeveer. Ik vind het niet kunnen: 18 en 15, 20 en 23 weer wel.quote:Op maandag 26 december 2011 23:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is ze al te lang 15 in Kree's verhalen.
En:
[..]
Niks aan het handje.
Kijk ze valt op ouder dit gaat al de goede kant op.quote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Ze valt op oudere jongens, daar heb ik nog hele verhalen over
maar als ik dat ga vertellen dan denken jullie![]()
![]()
ze is niet de enigste vrouw waar dat voor geldtquote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
Heloef is perfect voor haarquote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Oh effe snel edit, dat ging niet over mij maar wel met iemand van over de 20 en dat ging verder al s chatten
Groot gelijk heeft ze. Oudere jongensquote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef kree het volgende:
[..]
![]()
Oh effe snel edit, dat ging niet over mij maar wel met iemand van over de 20 en dat ging verder als chatten
Ach het gebeurt zoveel, kan prima wat jij er ook van mag vinden.quote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Op de helft dus zo ongeveer. Ik vind het niet kunnen: 18 en 15, 20 en 23 weer wel.
Mwah, zo erg is het denk ik niet hoor. 18 en 16 kan ook prima, tenminste, er is geen totaal verschil in levensfase of manier van denken, we zitten best wel op hetzelfde niveau wat dat betreft, want wat is nu twee jaar. Ik denk niet dat 18 en 15 storender is.quote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Op de helft dus zo ongeveer. Ik vind het niet kunnen: 18 en 15, 20 en 23 weer wel.
Nou de meningen verschillen, ik werd al afgeschilderd als pedo door alleen te chatten met haar.quote:Op maandag 26 december 2011 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft ze. Oudere jongens
Hoe oud was jij ook alweer?quote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou de meningen verschillen, ik werd al afgeschilderd als pedo door alleen te chatten met haar.
Als ik dan die verhalen van haar hoor dan wil ik niet weten hoe jullie die gast zouden noemen.
Als het met wederzijds instemming is dan niets.quote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nou de meningen verschillen, ik werd al afgeschilderd als pedo door alleen te chatten met haar.
Als ik dan die verhalen van haar hoor dan wil ik niet weten hoe jullie die gast zouden noemen.
Ook pedo gok ik?quote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Wat heeft hij tegen haar allemaal gezegd dan?quote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Niemand kan mijn opa vervangen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Had me mee genomen, had ik ze gehosselt.![]()
Maar hij is al hartstikke lief.quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee murdera heeft een nieuwe missie: een lieven mensch worden
Dat wil je niet wetenquote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft hij tegen haar allemaal gezegd dan?
28quote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook alweer?
Euhm het ging wat verder als wat zeggen zegmaar..... dacht dat het over die andere gast van over de 20 ging waar ze wat mee had.quote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heeft hij tegen haar allemaal gezegd dan?
Het gebeurt maar ik vind 't niet normaal.quote:Op maandag 26 december 2011 23:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach het gebeurt zoveel, kan prima wat jij er ook van mag vinden.
Mijn zusje is net 14 geweest (nu 15) en zij is vrij volwassen dus dan zou het kunnen maar je hebt ook vriendinnen van haar die gewoon echt nog jong en kinderachtig zijn. Het ligt ook aan het meisje zelf maar over het algemeen vind ik het niet echt normaal.quote:Op maandag 26 december 2011 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, zo erg is het denk ik niet hoor. 18 en 16 kan ook prima, tenminste, er is geen totaal verschil in levensfase of manier van denken, we zitten best wel op hetzelfde niveau wat dat betreft, want wat is nu twee jaar. Ik denk niet dat 18 en 15 storender is.
I know enough.quote:Op maandag 26 december 2011 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm het ging wat verder als wat zeggen zegmaar.....
Oh edit, ging over mij, niks bijzonders
Mja, ik was ook altijd met oudere jongens bezig. Achteraf gezien begrijp ik het van de mannen niet helemaal, maar ik vond oudere jongens veel boeiender.quote:Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon verdergaan waar kree is geblevenquote:
Ga het nou weer niet overdrijven, ik heb nooit een move gemaakt naar haar zij wel naar mij.quote:
"Anja" is trouwens 25 nou dat moet kunnen dacht ik zo.quote:Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik was ook altijd met oudere jongens bezig. Achteraf gezien begrijp ik het van de mannen niet helemaal, maar ik vond oudere jongens veel boeiender.
Nogsteeds eigenlijk wel, maar nu vind ik het ook absoluut niet raar als ik met een oudere jongen ga. Mijn moeder kijkt er ook niet meer van op.
Mijn ouders waren vandaag verbaasd toen ze hoorde dat een meisje met een jongen van 23 ging. Meisje was net zo oud als mij. Ik heb nog nooit iemand van 23 gehad.Zit er altijd boven.
Houd maar gewoon op. Het zijn vaak gewoon trieste kerels die geen normale meid kunnen krijgen en het daarom maar op jonge meisjes proberen.quote:
Ja daar is niets mis meequote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
"Anja" is trouwens 25 nou dat moet kunnen dacht ik zo.
Dat kan prima. Waarom Anja tussen haakjes?quote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
"Anja" is trouwens 25 nou dat moet kunnen dacht ik zo.
Beestje moet een naam hebbenquote:Op maandag 26 december 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan prima. Waarom Anja tussen haakjes?
Omdat former de naam psychosemeisje niet vond kunnen en hij er toen maar een fictieve naam van heeft gemaaktquote:Op maandag 26 december 2011 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan prima. Waarom Anja tussen haakjes?
Ik had het over die andere vent, niet over jou.quote:Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ga het nou weer niet overdrijven, ik heb nooit een move gemaakt naar haar zij wel naar mij.
(en dat via msn dan wel te verstaan)
Dan noem ik haar vanaf nu gewoon psychosemeid.quote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat former de naam psychosemeisje niet vond kunnen en hij er toen maar een fictieve naam van heeft gemaakt
Owquote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het over die andere vent, niet over jou.
Nee post-psychosemeidquote:Op maandag 26 december 2011 23:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dan noem ik haar vanaf nu gewoon psychosemeid.
Het echte werk moet nog komen, ik zit nog in de middencategorie al die meisjes van mijn leeftijd willen een oudere vent. Dus even wachten tot ik een oude vent ben en dan hosselen maar!quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Bartholomeus het volgende:
Als ouwe bok ga ik straks gewoon aan de groene blaadjes
Doe hem de groetjes.quote:Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
Nu even een leuk verhaal schrijven met Newb
lol tja dat kwam als eerste bij me op en aangezien psychosemeid blijkbaar uit den boze was heb ik dat maar verzonnen.quote:
Voor de meiskes die jij bedoelt ben ik way te oudquote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het echte werk moet nog komen, ik zit nog in de middencategorie al die meisjes van mijn leeftijd willen een oudere vent. Dus even wachten tot ik een oude vent ben en dan hosselen maar!
Genoeg andere dingen hadden gekundquote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
lol tja dat kwam als eerste bij me op en aangezien psychosemeid blijkbaar uit den boze was heb ik dat maar verzonnen.
Juist niet man, dat willen ze juist.quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor de meiskes die jij bedoelt ben ik way te oud
Nouja maakt ook geen reet uit ook.quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Genoeg andere dingen hadden gekund
Have funquote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja maakt ook geen reet uit ook.
Ze had het al over samen wandelen in een bos![]()
ze is zooooo leuk
Weet alleen nog niet hoe meid 2 erop gaat reageren dat ik echt met haar verder wil.quote:
Meiskes van 17 willen een vent van 27?quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Juist niet man, dat willen ze juist.
Gewoon normaal uitgaan, hossel wat vrienden. Dat is veel toffer dan zo'n bedrijfsfeest.quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef geenvetzak het volgende:
fucking misgunners op mn werk, inschrijflijst voor bedrijfsfeestje hing er net een week, maar je kon al niet meer vrij vragen. had nog lief aan manager gevraagd of ze me niet wilde inroosteren, maar blijkbaar had dat geen effect... En ik ga al nooit uit :S
baasjequote:Op maandag 26 december 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het echte werk moet nog komen, ik zit nog in de middencategorie al die meisjes van mijn leeftijd willen een oudere vent. Dus even wachten tot ik een oude vent ben en dan hosselen maar!
Geef haar maar aan iemand uit dit topic.quote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet hoe meid 2 erop gaat reageren dat ik echt met haar verder wil.
Die gaat huilen denk![]()
Hoewel ze vanaf het begin wist dat ik niks met haar wil.
Ik hou er niet van om mensen te kwetsen.
Iemand die nog een meid zoekt van 30?
Statsquote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef kree het volgende:
[..]
Weet alleen nog niet hoe meid 2 erop gaat reageren dat ik echt met haar verder wil.
Die gaat huilen denk![]()
Hoewel ze vanaf het begin wist dat ik niks met haar wil.
Ik hou er niet van om mensen te kwetsen.
Iemand die nog een meid zoekt van 30?
Ze willen ouder ja, 17 is misschien wat jong maar catergorietje 20-24 is te doen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Meiskes van 17 willen een vent van 27?
Leuk voor de aandacht maar voor wat constructievers moet je dat toch niet willen denk ik
Dat ben ik natuurlijk.quote:
Pittig kort kapsel, met verleden, schat rond de 80 kilo cupmaat niet zeker lengte rond de 1.80 schat ik.quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Statsleeftijd, gewicht, IQ, lengte, cupmaat, etc
20-21quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze willen ouder ja, 17 is misschien wat jong maar catergorietje 20-24 is te doen.
hosselen moet je wel eerst kunnenquote:Op maandag 26 december 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon normaal uitgaan, hossel wat vrienden. Dat is veel toffer dan zo'n bedrijfsfeest.
Vrienden regelen is toch niet zo lastig, heb je geen vrienden?quote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
hosselen moet je wel eerst kunnenKom hier echt nooit weg XD
Klinkt goedquote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef kree het volgende:
[..]
Pittig kort kapsel, met verleden, schat rond de 80 kilo cupmaat niet zeker lengte rond de 1.80 schat ik.
Gezellig type.
Zie je, nog maar 2 jaar wachten.quote:
vrienden in dit stadje willen alleen maar boardgamenquote:Op maandag 26 december 2011 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrienden regelen is toch niet zo lastig, heb je geen vrienden?
Kom anders naar een FOK!meeting.
20 januariquote:Op maandag 26 december 2011 23:33 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
vrienden in dit stadje willen alleen maar boardgamenWanneer is de volgende?
In januari zijn er meerdere zelfsquote:Op maandag 26 december 2011 23:33 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Oh.quote:Op maandag 26 december 2011 23:33 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Bwhehehequote:Op maandag 26 december 2011 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dan kan je legale chicks hosselen
Goedzo hoor lieverd.quote:Op maandag 26 december 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
Overigens wil ik melden dat ik enkel legale chicks heb gehosseld, tot zover de mededeling.
Heb alleen een fotootje van hyvesquote:
Ohaiquote:
Voor vrouwen van 24 ben ik niet wezenlijk ouder. Voor meiden van 20 wel.quote:Op maandag 26 december 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze willen ouder ja, 17 is misschien wat jong maar catergorietje 20-24 is te doen.
Hot hoorquote:Op maandag 26 december 2011 23:34 schreef heloef het volgende:
Overigens wil ik melden dat ik enkel legale chicks heb gehosseld, tot zover de mededeling.
quote:
Het grappige is ik zit in dit topic.quote:
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 26 december 2011 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
Het grappige is ik zit in dit topic.
Heb nooit een vriendin gehad en nu ben/wordt ik versierd door 2 meiden![]()
Nouja kan raar lopen allemaal.
Jammerquote:Op maandag 26 december 2011 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
Heb alleen een fotootje van hyves
Maar laat ik het maar niet sturen.
Hopen dat dat voor de rest ook zo werkt.quote:Op maandag 26 december 2011 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
Het grappige is ik zit in dit topic.
Heb nooit een vriendin gehad en nu ben/wordt ik versierd door 2 meiden![]()
Nouja kan raar lopen allemaal.
Doe dan privé maar zo openbaar is altijd erg vind ik.quote:Op maandag 26 december 2011 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
Heb alleen een fotootje van hyves
Maar laat ik het maar niet sturen.
Voor mijn stoere mannen imago was het misschien beter geweest om de wet te breken maar goed.quote:
Alles met een kutquote:
fucking vetquote:Op maandag 26 december 2011 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mijn stoere mannen imago was het misschien beter geweest om de wet te breken maar goed.
En wat is voor jou de aandacht op jou vestigen? Tijdens een gesprek met veel mensen en dat jij dan ineens aan het woord bent of zo?quote:Op maandag 26 december 2011 23:38 schreef geenvetzak het volgende:
Maar over het algemeen staat het zweet me al op het voorhoofd zodra iemand de aandacht op me vestigt, dus sociaal gezien nog wel wat werk aan de winkel
Goed ja! En jij?quote:Op maandag 26 december 2011 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinji, baas!
Hoe is het ermee?
Nou dan maar via DM maar hou je het wel effe prive dan?quote:Op maandag 26 december 2011 23:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Doe dan privé maar zo openbaar is altijd erg vind ik.
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op maandag 26 december 2011 23:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hopen dat dat voor de rest ook zo werkt.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
even in een hoekje huilen.
Hoe komt dat dan? Volgens mij gaat dat alleen maar over door gewoon veel met mensen op te trekken.quote:Op maandag 26 december 2011 23:38 schreef geenvetzak het volgende:
Maar over het algemeen staat het zweet me al op het voorhoofd zodra iemand de aandacht op me vestigt, dus sociaal gezien nog wel wat werk aan de winkel
Je had me al eens gestuurd laatst. Ik houd het wel privé, jeweet.quote:Op maandag 26 december 2011 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dan maar via DM maar hou je het wel effe prive dan?
Ik hou van aandacht in het algemeen, van aandacht van meisjes zou ik waarschijnlijk lichtelijk nerveus worden.quote:Op maandag 26 december 2011 23:38 schreef geenvetzak het volgende:
Hey ik was eerstquote:Op maandag 26 december 2011 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dan maar via DM maar hou je het wel effe prive dan?
Ik meen het niet.quote:Op maandag 26 december 2011 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geloof me, die mening herzie je snel genoeg
quote:Op maandag 26 december 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van aandacht in het algemeen, van aandacht van meisjes zou ik waarschijnlijk lichtelijk nerveus worden.
Ik zie palawan wel versierd worden door twee vrouwen.quote:
Prima, net mijn 6 familie leden weer eens gezien.quote:Op maandag 26 december 2011 23:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed ja! En jij?
Ben net terug van een soort feestje hehe. Ik was de hele tijd ontzettend melig
ik ook eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik meen het niet.![]()
Ik ben nog best kieskeurig eigenlijk.
Jeej ik mag kieskeurig zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Lelijke mensen mogen niet kieskeurig zijn maar moeten het doen met wat ze kunnen krijgen.
Ja, gewoon situaties waar je karakter moet tonen om jezelf te onderscheiden, ik ben nu zo gewend om op mezelf te zijn dat ik me dan superbewust wordt van mezelf en helemaal dichtklapquote:Op maandag 26 december 2011 23:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
En wat is voor jou de aandacht op jou vestigen? Tijdens een gesprek met veel mensen en dat jij dan ineens aan het woord bent of zo?
verdommequote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Lelijke mensen mogen niet kieskeurig zijn maar moeten het doen met wat ze kunnen krijgen.
Ik dacht even dat ik naar Vanilla Ice luisterde.quote:
Lenen van de buren. Doe ik altijd als er echt niet genoeg zijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, net mijn 6 familie leden weer eens gezien.
Nu een etentje aan het regelen voor woensdag. Voor 6 mensen. Moet ik borden en glazen gaan kopen, want die heb ik niet.
Ja pittig kort kapsel, maar dat komt door haar verleden ze is zo onzeker als ik weet niet wat.quote:
Ligt eraan, je hebt gradaties in lelijkheid.quote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef -Nouvelles het volgende:
Sample is gewoon keihard gestolen van Queen, de vlegelquote:Op maandag 26 december 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik naar Vanilla Ice luisterde.![]()
Wie faalt hier nu als wannebe DJquote:Op maandag 26 december 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik naar Vanilla Ice luisterde.![]()
Ik ben een echte aandachtshoer, ik vind het heerlijk om aan het woord te zijn en ik geniet er ook van.quote:Op maandag 26 december 2011 23:42 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Ja, gewoon situaties waar je karakter moet tonen om jezelf te onderscheiden, ik ben nu zo gewend om op mezelf te zijn dat ik me dan superbewust wordt van mezelf en helemaal dichtklap
Het is serieus? Ik dacht oprecht dat je een grap maakte!quote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ja pittig kort kapsel, maar dat komt door haar verleden ze is zo onzeker als ik weet niet wat.
Vandaar ook geen klik.
En nee het is ook niet mijn type voor een relatie, maar ze is wel gezellig en leuk verder als vrienden
quote:Op maandag 26 december 2011 23:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Het is serieus? Ik dacht oprecht dat je een grap maakte!
Ik faal niet, ik merk nu alleen op dat hier het sampletje van van Ice Ice Baby vandaan komt.quote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie faalt hier nu als wannebe DJ
hehe aandachtshoerquote:Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben een echte aandachtshoer, ik vind het heerlijk om aan het woord te zijn en ik geniet er ook van.
Beter je muziekgeschiedenis kennen jochiequote:Op maandag 26 december 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik faal niet, ik merk nu alleen op dat hier het sampletje van van Ice Ice Baby vandaan komt.
Ja, maar ik heb toch ooit wel meer dan 3 borden en 4 glazen nodig denk ik. Kan het dan net zo goed nu kopen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Lenen van de buren. Doe ik altijd als er echt niet genoeg zijn
Die twee platen zijn van voor mijn geboorte laat me.quote:Op maandag 26 december 2011 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter je muziekgeschiedenis kennen jochie
Haiquote:
Neequote:Op maandag 26 december 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Die twee platen zijn van voor mijn geboorte laat me.
Says who?quote:Op maandag 26 december 2011 23:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neeals DJ kan dat echt niet zulke dingen niet weten
Mequote:
Dan betekent het dus niet dat ik het hoef te weten.quote:
Si sinora sinosquote:
Je bent in mijn achting gestegen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:53 schreef Sinji het volgende:
Fuck it. Pizza it is. En dan genieten van:
Ech?quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op maandag 26 december 2011 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Goeie avond allemaal. Ik ben brak
Door 2, whuthwat?quote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie palawan wel versierd worden door twee vrouwen.
Te makkelijk I let this one goquote:
Vertel mij wat, ik was er bij in Eindhovenquote:
mijn paard heette blØfquote:Op maandag 26 december 2011 23:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik was er bij in Eindhoven
De herinneringen zijn gewoon minder tof verder, maar daar kan BlØf niks aan doen
Blof is zo slecht daar wil ik gewoon geen woorden aan vuil makenquote:
Paardenmeisjesquote:
No wai, die gast is minstens 40quote:Op maandag 26 december 2011 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hoorde laatst dat die dikke van Blof pas een jaartje of 28 is...
True?
Anders wil je hem niet?quote:Op maandag 26 december 2011 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hoorde laatst dat die dikke van Blof pas een jaartje of 28 is...
True?
Anders had je op hem gevallen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
Heb het ff opgezocht, hij is 37 inderdaad. Pfoe gelukkig
Waarom stelt die leeftijd jou gerust?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
Heb het ff opgezocht, hij is 37 inderdaad. Pfoe gelukkig
Omdat hij er anders heel oud uitgezien zou hebben voor zijn leeftijd?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom stelt die leeftijd jou gerust?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Omdat hij er anders heel oud uitgezien zou hebben voor zijn leeftijd.
haha ja precies, dat ze dingen doormidden gaan zagenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
Als een cd van jou is, en ook van mij, dan is het van ons allebei. Heb ik begrepen.
Ligt eraan van wiens moeder je hem hebt gekregen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:14 schreef Sinji het volgende:
Als een cd van jou is, en ook van mij, dan is het van ons allebei. Heb ik begrepen.
Acda is toch de papzak? Of is De Munnik zoveel aangekomen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:10 schreef Sinosappel het volgende:
En Blof is inderdaad erg slecht. Dan liever Acda en de papzak
Is me nog nooit gebeurd helaas, maar zou wel leuk zijnquote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie palawan wel versierd worden door twee vrouwen.
De Munnik zag ik laatst bij DWDD, die is ook enorm aangekomen. Maar je hebt gelijk, Acda is de papzak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:19 schreef twi het volgende:
[..]
Acda is toch de papzak? Of is De Munnik zoveel aangekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet alleen de algemene meets.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
BTW mensen wie moet ik mishandelen om meer over de meets te weten te komen.
Geen idee, ik volg t ook neit zo meer. er zijn 3 meets ofzo in een week?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef geenvetzak het volgende:
BTW mensen wie moet ik mishandelen om meer over de meets te weten te komen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:
Vergissinkje denk ik, maar de Munnik is ook geen toonbeeld van slank nee
Maargoed. Wat is een snelle hap in de nacht toch lekker
Wat een grote vork op dat plaatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een kleine pizzaquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een grote vork op dat plaatje.
Je maakt ze zelf?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kerst voorbij, tijd voor O&N toch.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:
Vergissinkje denk ik, maar de Munnik is ook geen toonbeeld van slank nee
Maargoed. Wat is een snelle hap in de nacht toch lekker
Nu heb ik zin in pizza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De eckten eten zonder vorkquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet welke van de 2 ik erger zou vinden.
En allemaal door die klote pizza!quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:28 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik heb honger maar heb geen zin om naar beneden te lopen.
Dan wordt 't maar force-feeden hè?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
Dat vind ik echt smerig.Maar ik houd sowieso niet van fruit door/op warm eten.
Dat dit kan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:20 schreef palawan het volgende:
[..]
Is me nog nooit gebeurd helaas, maar zou wel leuk zijn
ook nog niet echt versierd door 1 vrouw eigenlijk
quote:
Mwah valt wel mee, ik vind hem wel de knapste vent in dit topic.quote:
picsquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, ik vind hem wel de knapste vent in dit topic.
Dat moet wel dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:36 schreef palawan het volgende:
[..]
En terecht, ik ben natuurlijk ook heel leuk
Dat laat je wel merken ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee, ik vind hem wel de knapste vent in dit topic.
Nah. Hij is wel knap hoor, maar niet de knapste.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat laat je wel merken ja.De knapste vent in dit topic is Kutkloon, gebaseerd op foto's dan.
Deze mensen hier weten nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:36 schreef twi het volgende:
Dus men kookt hier niks met fruit? Zat dingen waar ik fruit bij gooi hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
this is useless without picsquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat laat je wel merken ja.De knapste vent in dit topic is Kutkloon, gebaseerd op foto's dan.
Die heb ik niet zo goed gezien maar die mag er zijn ja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
kutkloon zit weleens op TC. en voor mij zie fobo (al ben ik niet zo fotogeniekquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
this is useless without pics
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:40 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze mensen hier weten niet![]()
Lychees en chicken
Het ziet er wel lekker uit zo. Maar ik denk niet dat ik het lekker zou vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smaken verschillen maar ik kan niet echt oordelen, allemaal niet in het echt gezienquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Hij is wel knap hoor, maar niet de knapste.
IRL > foto's.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heb ik niet zo goed gezien maar die mag er zijn ja.
Ik ben makkelijk de knapste kerel hier met dreads.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
Ik ben misschien niet de knapste man van dit topic wel de knapste jongen.
ik zit mobiel nu, ga morgen wel even lurkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef palawan het volgende:
[..]
kutkloon zit weleens op TC. en voor mij zie fobo (al ben ik niet zo fotogeniek)
En de knapste neger!quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
Ik ben misschien niet de knapste man van dit topic wel de knapste jongen.
Jij hebt dreads?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben makkelijk de knapste kerel hier met dreads.
Mee eens, kutkloon is een lekkertjequote:Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wel knap eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben makkelijk de knapste kerel hier met dreads.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is een zeer gewaagde, maar in dit geval correcte conclusie.
Ook nog eens.quote:
Waarom? Heb je kroeshaar? En hoelang zijn ze? Wel veel werk he.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is een zeer gewaagde, maar in dit geval correcte conclusie.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent sowieso wel knap eigenlijk.
Wacht maarquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dames en heren, ik denk dat ik mijn account stop zet, stoppen op het hoogtepunt, en beter dan dit kan het niet worden!
Inderdaad, meteen stoppen de reden dat ik hier nog zit is omdat ze me nog nooit knap hebben genoemd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dames en heren, ik denk dat ik mijn account stop zet, stoppen op het hoogtepunt, en beter dan dit kan het niet worden!
Never nooit meer haren wassen. veel werk lijkt me dat nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom? Heb je kroeshaar? En hoelang zijn ze? Wel veel werk he.
Hihihihih, jij zei "hoogtepunt"quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kwam ook als een totale verassing aangezien de vele concurrentie die ik heb.quote:
je bent knap,enjoy having a lifequote:Op dinsdag 27 december 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, meteen stoppen de reden dat ik hier nog zit is omdat ze me nog nooit knap hebben genoemd.
quote:
Jij hebt mij heul nooit gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent knap,enjoy having a life
Waarom, tjah, een combinatie van factoren die mij er 6 jaar geleden toe hebben aangezet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:44 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom? Heb je kroeshaar? En hoelang zijn ze? Wel veel werk he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |