Dat is misschien wel een idee.quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je dan toch hard kan stoten haal een bokszak in huis en leef je uit. Kost je ook flink wat calorieën en je kan even alles van je afzetten van school, werk of whatever.
Ik ook ik ga zo'n confrontatie liever uit de wegquote:Op maandag 26 december 2011 22:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nog steeds ren ik wel weg als ik wordt aangevallen. Moet je iemand beschermen is het anders. Maar als een figuur per se wil vechten of er met een mes staat, ren ik gewoon weg. Geen zin in gezeik.
Jij hebt het wel gedaan jij hoort niet bij de echte bazen.quote:
Nou ik voel m'n buikspieren altijd heel erg na opdrukkenquote:Op maandag 26 december 2011 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik doe het wel goed, maar core wordt er niet super sterk van omdat het toch wel... Niet statisch is zegmaar.. en er niet super veel kracht op komt te staan..
Schouders.. Die moet ik weer een keer gaan pakken in de sportschool.. thuis werkt niet echt.
Brofist, sisquote:
Ik weet niet of het echt een date was. In dat geval gaat het om één keer in mijn levenquote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt het wel gedaan jij hoort niet bij de echte bazen.
Ik ben toch blij dat ik er tussen kon springen bij een vriend van me.. Soms kan je een confrontatie niet uit de weg gaan omdat het te snel gaat en mensen het met handsussen proberen tegen te gaan.quote:Op maandag 26 december 2011 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook ik ga zo'n confrontatie liever uit de weg
Wat een stoere vent ben je tochquote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik er tussen kon springen bij een vriend van me.. Soms kan je een confrontatie niet uit de weg gaan omdat het te snel gaat en mensen het met handsussen proberen tegen te gaan.
Echt verliefd zijn is leuk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:01 schreef kree het volgende:
Ik kan niet wachten om haar weer te zien.
Maar was al vanaf het begin verliefd op haar.
ik zou dat niet kunnenquote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat ik er tussen kon springen bij een vriend van me.. Soms kan je een confrontatie niet uit de weg gaan omdat het te snel gaat en mensen het met handsussen proberen tegen te gaan.
Het was een afspraak met een jongen, dat telt gewoon.quote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt een date was. In dat geval gaat het om één keer in mijn leven
Nagellakjes, laptop-tas en een cadeaubon.quote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog leuke dingen gekregen voor kerst?
En ik maar twijfelen toen ik vrijdag bij haar was of ze me nog wel leuk genoeg vond.quote:
Je boefjequote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
Ik ben wel blij voor Kree, nu kan hij mij het nummer geven van dat 15 jarige meisje.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
Ik ben wel blij voor Kree, nu kan hij mij het nummer geven van dat 15 jarige meisje.
Ik moet ze toch ergens vandaan halen.quote:
Ineens? Of nieuwe schoenen?quote:Op maandag 26 december 2011 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn voeten doen pijn. Ze zijn te breed voor mijn skischoenen ofzo.
He murdera. Nog gehosseld vandaag?quote:
Leuk. Ga je die ook pimpen op je facebook?quote:Op maandag 26 december 2011 23:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nagellakjes, laptop-tas en een cadeaubon.
quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
He murdera. Nog gehosseld vandaag?
Hehe, leuk voor je. Hopen dat het ook echt iets wordt tussen jullie dan.quote:Op maandag 26 december 2011 23:04 schreef kree het volgende:
[..]
En ik maar twijfelen toen ik vrijdag bij haar was of ze me nog wel leuk genoeg vond.
Nou blijkbaar wel dus, zat ik me voor niks zorgen te maken.
Kijk er echt naar uit haar weer te zien.![]()
Nee, je bent bijna 18.quote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
Nah. Hoewel het wel toffe lakjes zijn.quote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk. Ga je die ook pimpen op je facebook?
Ik heb ze gehuurd. Maar bij langer gebruik blijken ze mijn kleine tenen af te knellen zodat die gevoelloos worden en ik telkens mijn schoenen uit moet doenquote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ineens? Of nieuwe schoenen?
[..]
[..]
Leuk. Ga je die ook pimpen op je facebook?
Ja die van mijn eigen leeftijd willen toch niet.quote:
OJeeee niet weer ditquote:Op maandag 26 december 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
15 kan best.quote:Op maandag 26 december 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die van mijn eigen leeftijd willen toch niet.
Ik heb met mijn oma en oudoom gescrabbeld.quote:
Juni dacht ikquote:Op maandag 26 december 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
15 kan best.
Ze is vast nog bijna 16 ook.
Sorry voor het naar bovenhalen.quote:
Of net 14 geweest, natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
15 kan best.
Ze is vast nog bijna 16 ook.
Had me mee genomen, had ik ze gehosselt.quote:Op maandag 26 december 2011 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb met mijn oma en oudoom gescrabbeld.Ik moest het even afreageren.
Sorry schatkusjekroel NTB.
Nee murdera heeft een nieuwe missie: een lieven mensch wordenquote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, daarvoor is ze al te lang 15 in Kree's verhalen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Of net 14 geweest, natuurlijk.
Niks aan het handje.quote:
Het lukt nog niet helemaal, maar ik schiet al op.quote:Op maandag 26 december 2011 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee murdera heeft een nieuwe missie: een lieven mensch worden
Go for itquote:Op maandag 26 december 2011 23:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet ze toch ergens vandaan halen.
Ze valt op oudere jongens, daar heb ik nog hele verhalen overquote:Op maandag 26 december 2011 23:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is ze al te lang 15 in Kree's verhalen.
En:
[..]
Niks aan het handje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |