huh?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Niet in de vive, anders voel ik me verplicht om me te verkleden als alladin.
Die letters die d'r tegenwoordig boven hangen hebben zo'n Alladinachtig tintje.quote:
Hoe weet jij waar ik woon?quote:
oh echt? Waarom?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef LizzyAdam het volgende:
vief = eng. ik hoef ook niet zo nodig daarheen. Utrecht? das lekker centraal.
dat hele wereldje is gewoon.. doodeng. keihard, vleeskeuring en alleen maar drama. Daarbij is de gemiddelde leeftijd op een gemiddelde dag de leeftijd van jouw Mrs.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
oh echt? Waarom?
Ik ben er al 15 jaar niet meer geweest denk ik
maar volgens mij wil Skunk naar een lesbobar. Erik, is de Body Talk nog wat?quote:Op maandag 26 december 2011 21:07 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb nog een idee gehad. Zomaar.
Kunnen we niet naar een toffe lesbobar in Ams of Utrecht? In Gro is er eigenlijk maar een, en ben wel nieuwsgierig naar andere. En dan kunnen we er een speciale thema meet van maken
Ik zal er maar niet over nadenken dat je dat in dezelfde context plaatstquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:45 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
dat hele wereldje is gewoon.. doodeng. keihard, vleeskeuring en alleen maar drama. Daarbij is de gemiddelde leeftijd op een gemiddelde dag de leeftijd van jouw Mrs.
Ja, vind je het gek? Mensen werken dan...quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen is het meestal overdag wel leeg daar.
Zeg niet dat ik het gek vind, maar soms wel saaiquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek? Mensen werken dan...
Maar de baard!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan smokkelen we je wel naar binnen.
Het komt niet echt over of er nog meer mensen uitgenodigd zijn. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Wil nou niemand anders mee eigenlijk?Zijn wij niet leuk genoeg?
oh, dan heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Hm, daar merk ik niet zo veel van. Bovendien, dan zouden we 't niet hier bespreken maar eerder op Facebook ofzo. Plus, ik had jou al gevraagd of je mee zou willen.
Op het grote facebook.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:13 schreef lezzer het volgende:
En ik kan de 2e toch helemaal niet. Dat is een maandag, aan het begin van het jaar...
De bodytalk is tegenwoordig een stuk leuker. Niet meer eng enzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind de bodytalk stom. Ga liever naarKalff
. Daar hebben we de vorige keer ook gezeten met een lesbotastic meeting
. Alleen is het meestal overdag wel leeg daar
.
why? dat kan me dus echt geen ene reet interesseren. als ik maar kleren aanheb, en iets kan zien. (dat betekend dus, of mn lenzen in of mn bril op)quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Bij mij is dat 'Op school/werk arriveren en er achter komen dat ik m'n bril nog op heb en mijn lenzen vergeten ben in te zetten.'Doodeng.
Is het zo erg dan? Jij met bril?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:44 schreef Bakfiets. het volgende:
Bij mij is dat 'Op school/werk arriveren en er achter komen dat ik m'n bril nog op heb en mijn lenzen vergeten ben in te zetten.'Doodeng.
Als ik ergens bij iemand op de bank mag slapen vind ik dat geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:03 schreef Bakfiets. het volgende:
Jamaar dan moet Skunk ver en das zielug.
dat was toch die man die zich identificeerde als lesbeau? maar daarvoor moet je toch echt op vrouwen vallenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:51 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ken je Lisa? Die van the L-word?
Ja. En neequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is het zo erg dan? Jij met bril?
Foto!!!
Ik heb alleen een twijfelaar met mij d'r in over. Bij m'n ouders thuis.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:49 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als ik ergens bij iemand op de bank mag slapen vind ik dat geen enkel probleem.
Heb ik goede herinneringen aan, aan dat soort situatiesquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:10 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb alleen een twijfelaar met mij d'r in over. Bij m'n ouders thuis.
Dat.Soort.Situaties.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Niet Lezzer en Bakfiets in een twijfelaar.
Zou ook leuk kunnen zijn. Als ik niet met Mrs was en 20 jaar jonger.
Ja doeg, dan gingen we hele andere dingen doenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Niet?![]()
En ja! Dan gingen we popcorn eten en romcoms kijken en dan mocht ik je haar vlechten en onze roze paardenpyjamas vergelijken.![]()
![]()
En roddelen over alle lesbeaus!
[ afbeelding ]
Maar weer ernstig gecompliceerd als je je beurt vergeetquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Wordfeud is fijner soms, minder gecompliceerd over het internet.
oaquote:
Oh heerlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef Nirak het volgende:
2 januari waai ik nog even uit op het strand
Is dat ook ranzig nizno?
gelukkig zeg ik dat normaal ook niet hoor... en meen ik er al helemaal niets van....quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Ik wil ook weer eens uitwaaien. Ik houd van het strand in herfstig weer
.
Hier MOET ik bij zijn!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:17 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Niet?![]()
En ja! Dan gingen we popcorn eten en romcoms kijken en dan mocht ik je haar vlechten en onze roze paardenpyjamas vergelijken.![]()
![]()
En roddelen over alle lesbeaus!
[ afbeelding ]
Jij bent, net als ik, een niet-lesbionic Lesbeauquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben geen lesbeau dus niet ranzig?.
Oi, Kayak is aan het touren dan, en vermoedelijk sta ik hysterisch vooraan dan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Lezzer:
[Speciale voorverkoop] Nationaal Songfestival 2012
Tien jaar niet getourdquote:Op woensdag 28 december 2011 08:52 schreef Vanyel het volgende:
Kayak is altijd aan het touren lijkt wel.
Ah, kijk maar, ik dacht dat je minstens wel lichte interesse zou hebbenquote:Op woensdag 28 december 2011 08:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oi, Kayak is aan het touren dan, en vermoedelijk sta ik hysterisch vooraan dan.
aaaarghhh, keuzes keuzes keuzes.
-> [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hallon! welkom terug!quote:Op woensdag 28 december 2011 10:57 schreef skunkasaur het volgende:
Hallon! Ik ben in Nederland. Wat een grap.
Dank u. En dat was gek wakker worden. Ik had al één been buiten het bed om de kippen te gaan voeren maar ja. Toen ging ik nog maar even dromenquote:
Wat?quote:Op woensdag 28 december 2011 15:02 schreef LizzyAdam het volgende:
dan kan Erik lekker op de fiets komen.
Of ditquote:Op woensdag 28 december 2011 20:35 schreef Vanyel het volgende:
Beginnen bij de Bodytalk met jaren 80 clipjes en dan naar Kalff
Ze gaan Het werd zomer omschrijven naar een rap.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:34 schreef Vanyel het volgende:
Ali B en rapper Hef op 3 over Malle Babbe. Ze gaan een liedje ruilen met Rob de Nijs.
ik ben het eensch. *gaat huis opruimen doen*quote:Op woensdag 28 december 2011 20:36 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Of dit
(ga je dan mee als we dat doen?)
Heb je Rob al geluisterd?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef skunkasaur het volgende:
Bakkes komt gewoon ook bij jou slapen.
Nee, ik sta op een trein te wachten.... ik heb wel heel veel boudewijn de groot kennis. Compenseert dat?quote:
Morgen?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:36 schreef Vanyel het volgende:
Hmm. Vanavond kijken?
De kern is iig de zin Ik was 16, zij was 28.
lol approval voor de afspraak, doos. misschien moet ze 's avonds werken?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef skunkasaur het volgende:
Bakkes komt gewoon ook bij jou slapen.
Ahhhquote:Op woensdag 28 december 2011 23:59 schreef LizzyAdam het volgende:
BAKKES STUURT ME FOTO'S VAN HAAR POES IN BED!
Toen ik 17 was mocht ik op stap, maar ik moest wel om 01.00 thuis zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vind 't best hoor kindjes.Maar dan moet ik natuurlijk wel weer terug naar huis 's nachts en dan krijg ik bonje met m'n slavendrijvers. Dat klinkt misschien raar, maar ik krijg al bonje zodra ik een paar uur niet vertel waar ik ben. Overbezorgd en alles.
Ik hoop dat Nirak en Vanyel niet zo worden als de mijne.
Heul veul haar!quote:
Boos. Vet boos.quote:Op donderdag 29 december 2011 06:28 schreef Vanyel het volgende:
Vet bios!
Fiets, je mag wel hier slapen![]()
En nee, ik zou haar graag verantwoordelijkheid en zelfstandigheid aanleren. Moet ze toch dingen zelf doen.
Maar zeg je nu dat je meegaat of juist niet...?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:31 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vind 't best hoor kindjes.Maar dan moet ik natuurlijk wel weer terug naar huis 's nachts en dan krijg ik bonje met m'n slavendrijvers. Dat klinkt misschien raar, maar ik krijg al bonje zodra ik een paar uur niet vertel waar ik ben. Overbezorgd en alles.
Ik hoop dat Nirak en Vanyel niet zo worden als de mijne.
SPOILER: jaloersmakend plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is mijn ouders bij mij aardig gelukt geloof ik, heb alleen geen idee hoe.. Misschien wel doordat we vanaf een bepaalde leeftijd brood moesten halen bij de bakker enzo.. Want van de "vrijheid" die we in de avonduren kregen is het zeker nietquote:Op donderdag 29 december 2011 06:28 schreef Vanyel het volgende:
En nee, ik zou haar graag verantwoordelijkheid en zelfstandigheid aanleren. Moet ze toch dingen zelf doen.
4 dagen aan het zwembad van die foto, dat is tegen een bergwand aan, en dan 7 dagen hetzelfde, maar net wat groter en direct aan het strand (als in, 10 meter).quote:Op donderdag 29 december 2011 16:35 schreef Nirak het volgende:
Ohhh, Bali... Lekker weer en lekker eten enzo... 13 dagen op dezelfde plek lezzer?
ze hopen dat er nog kids van komen...quote:
Een A for effortquote:Op donderdag 29 december 2011 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hopen dat er nog kids van komen...
Nou, neequote:Op donderdag 29 december 2011 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hopen dat er nog kids van komen...
Niet meegaan maar mij wel in je bedje verwachten he?quote:
Tuurlijk ga ik mee, maar het word wat lastig thuiskomen 's nachts.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:58 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Maar zeg je nu dat je meegaat of juist niet...?
De nacht doorhalen en dan gewoon bij het ontbijt aanschuivenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Hier ben ik weer, schatjes.
[..]
Niet meegaan maar mij wel in je bedje verwachten he?
[..]
Tuurlijk ga ik mee, maar het word wat lastig thuiskomen 's nachts.
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:01 schreef Bakfiets. het volgende:
Hier ben ik weer, schatjes.
[..]
Niet meegaan maar mij wel in je bedje verwachten he?
Zit ik daar straks in m'n eentjequote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De nacht doorhalen en dan gewoon bij het ontbijt aanschuiven.
Prinses op de erwt naspelenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:48 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat moet ik nou met twee matrassen? Ik heb toch geen obesitas?
OMG kom je dan langs? Dan mag jij de prinses zijn en dan ben ik de erwt. Dan koop ik een kroontje voor je! En een vlechtjespruik.quote:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Taart! Gisteren was ik 10 jaar op fok!
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Taart! Gisteren was ik 10 jaar op fok!
Nee johquote:
Jij wilde 4 jaar lang niet naar mij luisterenquote:
Nou, eerlijk gezegd vond ik de uitspraak die ik citeerde ook vreemd eigenlijk wel.quote:
Wat een stoere kaaklijn heb jij.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Even het topic mond op mond beademing geven.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:08 schreef Vanyel het volgende:
De koffie is vanmorgen opgegaan.
Ik moet vandaag werken.
meh.Bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:27 schreef Vanyel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Doe jij er dan meestal 1 of meestal 3?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ik heb nog een editje gedaan
Ik doe meestal 1, maar soms denk ik oeh extra boost nodig, dan pak ik 2.
Als ik paar dagen vergeten ben kets ik er rustig 3 per dag weg.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Ik kan ook fluimen hoor! Niet zoveel of zolang meer als vroegah, maar nog wel elke week minstens een keer.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
quote:
Das goed!quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:36 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan ook fluimen hoor! Niet zoveel of zolang meer als vroegah, maar nog wel elke week minstens een keer.
(Ik vind dat eik best veel bofkontIk kom niet eens aan de eens per week en ik heb GEEN vrouw en kind
)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Keuken?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Leuk?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja liefje, geen uuuren hier he. Max 2 als ze 's middags slaapt...quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]![]()
[..]
Das goed!
(Ik vind dat eik best veel bofkontIk kom niet eens aan de eens per week en ik heb GEEN vrouw en kind
)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Ja AAAAAAAAALS ik het doe, doe ik het wel royaaaal. En dan bepaal ik zelf wanneer t over is.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
tot nu toe welquote:en zo hoort datquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja AAAAAAAAALS ik het doe, doe ik het wel royaaaal. En dan bepaal ik zelf wanneer t over is.![]()
![]()
Mijn ouders zijn ook bezig met een nieuwe keuken. Deze week is de oude eruit gesloopt en de nieuwe (mijn ouders' planning) komt begin februari
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
OMG echt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn ouders zijn ook bezig met een nieuwe keuken. Deze week is de oude eruit gesloopt en de nieuwe (mijn ouders' planning) komt begin februari
.
Bij ons zit de latex in ieder geval tegen de muur![]()
Wij vinden dat het in één laag dekkend is![]()
![]()
![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Tuurijk wijffie
vvvvvvuckI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wij vinden dat het in één laag dekkend isquote:quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef lezzer het volgende:
Voor de goede orde, dat is het ook hoorAls in: Ik geloof je gelijk! Maar dan met eenquote:erbij!
* DancingPhoebe gelooft het
Lesbeau's ik ben klaar met werken en trek over 10 minuten het eerste biertje open. Dat is het begin van het einde. (er staat een heel krat van mijn merk klaar voor mij alleen) Dus ik zeg nu alvast
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!! Een jaar Vol liefde en plezier en mooie momenten gewenst.Lesbosapiens![]()
Aaarh god. Ik haat dat vuurwerk zo erg.Godverdegodver wat een kutgeluid.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏![]()
En mijn lieve papa is me alweer vergeten. Goffer. Een half uur op dit koude kut station wachtenLesbosapiens![]()
What she said. Maar wel na 12en want dan heb ik weer inetquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef LizzyAdam het volgende:
Oh and in advance; sorry voor alle drunk posts
Fijne jaarwisseling duifjes!!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Zo, de prosecco is open.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat je er nog heen gaat...quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:13 schreef LizzyAdam het volgende:
En mijn lieve papa is me alweer vergeten. Goffer. Een half uur op dit koude kut station wachten
Zegt de vrouw die morgenmiddag hier weer een stukje entertainment komt zoeken vanwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed bezig!quote:![]()
Ik heb m'n bier gisteren al opgedronken...Misschien moet ik maar aan de echte drank.![]()
Nieuwjaarskoffie.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Hallo.
Er is drank. Veel drank. En draadloos.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Hoi fiets :*
Ben je aant werk?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Wat ga je nu doen dan?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors
Forum Opties Forumhop: Hop naar: