huh?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:33 schreef Bakfiets. het volgende:
Niet in de vive, anders voel ik me verplicht om me te verkleden als alladin.
Die letters die d'r tegenwoordig boven hangen hebben zo'n Alladinachtig tintje.quote:
Hoe weet jij waar ik woon?quote:
oh echt? Waarom?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef LizzyAdam het volgende:
vief = eng. ik hoef ook niet zo nodig daarheen. Utrecht? das lekker centraal.
dat hele wereldje is gewoon.. doodeng. keihard, vleeskeuring en alleen maar drama. Daarbij is de gemiddelde leeftijd op een gemiddelde dag de leeftijd van jouw Mrs.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
oh echt? Waarom?
Ik ben er al 15 jaar niet meer geweest denk ik
maar volgens mij wil Skunk naar een lesbobar. Erik, is de Body Talk nog wat?quote:Op maandag 26 december 2011 21:07 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb nog een idee gehad. Zomaar.
Kunnen we niet naar een toffe lesbobar in Ams of Utrecht? In Gro is er eigenlijk maar een, en ben wel nieuwsgierig naar andere. En dan kunnen we er een speciale thema meet van maken
Ik zal er maar niet over nadenken dat je dat in dezelfde context plaatstquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:45 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
dat hele wereldje is gewoon.. doodeng. keihard, vleeskeuring en alleen maar drama. Daarbij is de gemiddelde leeftijd op een gemiddelde dag de leeftijd van jouw Mrs.
Ja, vind je het gek? Mensen werken dan...quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen is het meestal overdag wel leeg daar.
Zeg niet dat ik het gek vind, maar soms wel saaiquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek? Mensen werken dan...
Maar de baard!quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef Bakfiets. het volgende:
Dan smokkelen we je wel naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |