abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106067740

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_106067804
[b]
Triest als je alleen verbintenis kan vinden door middel van religie.
Onze liefde voor elkaar gaat dieper dan alleen via het volgen van een boekje. [/b]
Ik ben er niet diep in gegaan. Liefde hoort er ook bij natuurlijk. Maar als mijn zoon of dochter het verkeerde pad kiest, zou ik wel verdrietig zijn. En of jij nou dit ontkent of niet, als jou ouders moslims zijn, zullen ze ook wel verdrietig geweest zijn. Ik kan hier nog veel dieper in gaan. Als je dit wilt.
Ook de moslims in mijn familie baseren niet al hun interactie op hun geloof. Omdat ze naast hun geloof, nog wat extra inhoud hebben.

Nee, ik heb geen pak slaag gekregen van mijn vader.
Tuurlijk wel, lol. Veel plezier met het afleggen van een verklaring aan Allah, waarom je mensen beoordeeld die er niet meer zijn. Je bent een slechtere moslim dan ik zou zijn. Ik vraag alleen Allah om jou op het juiste pad te brengen. En niet alleen jou, alle verdwaalden.

En waarover heb je het? Welke mensen zijn er niet? Heb je het over je ouders? Als je ouders er niet meer zijn.... dat wist ik niet. estagfurlah, mijn fout. Sorry. Moge Allah hen een rijkelijke belonen in het paradijs en hen rust bieden. Inna lilAhi wa inna ilayhi radjioen
[/quote]
...
pi_106067810
Plaatje in de TT klopt niet

Er moet nog bij

EchoAlpha
ClapClapYourHands
Devrim

En nog een hoop die ik vergeten ben

:7
pi_106067828
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Plaatje in de TT klopt niet

Er moet nog bij

EchoAlpha
ClapClapYourHands
Devrim

En nog een hoop die ik vergeten ben

:7
ik hoor er ook bij en CHE ook! LOL
...
pi_106067870
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:31 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

ik hoor er ook bij en CHE ook! LOL
Sorry Irak doen we er niet bij
  maandag 26 december 2011 @ 21:34:29 #6
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106067937
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[b]
Triest als je alleen verbintenis kan vinden door middel van religie.
Onze liefde voor elkaar gaat dieper dan alleen via het volgen van een boekje. [/b]
Ik ben er niet diep in gegaan. Liefde hoort er ook bij natuurlijk. Maar als mijn zoon of dochter het verkeerde pad kiest, zou ik wel verdrietig zijn. En of jij nou dit ontkent of niet, als jou ouders moslims zijn, zullen ze ook wel verdrietig geweest zijn. Ik kan hier nog veel dieper in gaan. Als je dit wilt.
Ook de moslims in mijn familie baseren niet al hun interactie op hun geloof. Omdat ze naast hun geloof, nog wat extra inhoud hebben.

Nee, ik heb geen pak slaag gekregen van mijn vader.
Tuurlijk wel, lol. Veel plezier met het afleggen van een verklaring aan Allah, waarom je mensen beoordeeld die er niet meer zijn. Je bent een slechtere moslim dan ik zou zijn. Ik vraag alleen Allah om jou op het juiste pad te brengen. En niet alleen jou, alle verdwaalden.

En waarover heb je het? Welke mensen zijn er niet? Heb je het over je ouders? Als je ouders er niet meer zijn.... dat wist ik niet. estagfurlah, mijn fout. Sorry. Moge Allah hen een rijkelijke belonen in het paradijs en hen rust bieden. Inna lilAhi wa inna ilayhi radjioen
1. Leer normaal quoten.
2. Praat niet voor mijn familie. Er is geen 'verkeerd' pad. Als die er wel is, ben jij hem ook aan het bewandelen. Ik geloof niet, zij wel. Dat levert 0,0% problemen op.
3. Uit je signature: Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real. Houd je er dan ook aan. Vraag maar om vergiffenis bij je barmhartige god, niet bij mij.
This isn't even my final form.
  maandag 26 december 2011 @ 21:52:36 #7
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106068558
Xminator, mooie spelfout in TT :') :')
pi_106068631
Und dan? :')

maandag 26 december 2011 @ 21:56:31 #9
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106068711
Óf je legt mensen woorden in hun mond. :')
pi_106070436
Mwa heb ff de vorige topic uitgelezen, maar niet om het een of het ander maar JoaquinPhoenix, wtf..??

Leuk, je bent van Koerdische komaf zeg je. Egal, no problem, je mag vinden van je zelf wat je wilt, ik ben dan een van de kleinkinderen van de Ottomanen, ik ben een Turk. Ik ben een Nederlander, ik ben een NederTurk. So what?

Ik ben Elhamdulillah ook een Moslim, mijn geloof is de Islam, ik geloof maar in 1 GOD, waarbij de boodschapper Hz. Mohammed (sav) is en ook o.a. Jezus en nog een hoop anderen.

Maar weetje wat de voornamelijke reden is dat de Nederlanders zo gek op kijken tov. de Moslims? Mensen zoals jij.
Mensen die volgens jou niet dezelfde pad bewandelen zoals jij.

Kijk, het is anno 2011 -het is geen excuus, daar niet van maar- laat mensen hun eigen leven leiden, doen wat die gene wilt doen, of het nou mag of niet.
Wat gaat het jou in individu nou aan of Levolution gelovig is of niet? Of Jullis haar borsten heeft laten zien aan Zargon of niet? Wat gaat het JOU ÜBERHAUPT AAN dat ik rook? Je bestempeld mij als fcking Junk omdat ik rook? Roken is MEKRUH, niet eens haram. Een baard laten staan is Sevab, waarom oordeel je daar niet over?

Waar ik heen wil gaan is eigenlijk dit: Wie ben jij, om mensen te vooroordelen op hun ideeën, visie, geloof, afkomst, zondes en goede daden? Moeten mensen uiteindelijk verklaring bij jou afleggen of moeten mensen bij de Sırat koprusu verklaring afleggen tov. God?

Ik HAAT het dat er mensen zijn (respect voor hun dat ze diepgelovig zijn, dat wel) die zichzelf ubergelovig beschouwen, zondeloos en iedereen bestempelen van kafir en ongelovige, jij zult nooit iemand kunnen (terug) bekeren tot het Islam, terwijl het mij wel zou lukken op het manier hoe ik het doe.

In plaats van DAT jij mensen zachtjes benaderd en alle mooie FEITEN van de Koran en onze geloof verteld, val je hun gelijk aan als je niet eens zijn met hun beslissing.
Ik dacht ook eerst van wtf toen ik Weissmans's Avatar voor het eerst zag met de Joodse ster langs onze mooie maan... Toen ik vroeg van waarom, kreeg ik een terughoudend antwoord dat het mij niets aan ging.. Okee, dan niet.. Zijn keuze toch? Mij hoeft hij niks te verantwoorden..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  maandag 26 december 2011 @ 22:49:27 #11
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106070650
Wat een arrogantie :')

Turquaz is de grap die jaleesa stalkte hier?? _O- :')
  maandag 26 december 2011 @ 23:02:10 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106071161
Je kan het wel arrogantie noemen, maar hij heeft gelijk.
Er zijn een aantal atheïsten die niets anders kunnen dan religie bashen. Maar er zijn ook een aantal gelovigen die niets anders kunnen dan 'kafirs' bashen.
Af en toe een discussie en wat getroll is leuk. Maar elkaar de mooie kanten van je levensovertuiging vertellen is ook leuk. Weet je dat je heel veel van elkaar kan leren, als je er maar voor open staat? Religie en wetenschap staan echt niet recht tegenover elkaar. Beide kunnen je leven verbeteren. Maar die bemoeienis altijd. Die afkeer naar elkaar. Het opdringen. :N Precies zoals Turquaz het zegt: wat gaat het jou aan wat een ander doet?

Toen ik jonger was was ik ook zo'n antitheïst. Nu zie ik in hoe dom dat was.
pi_106071213
Ah wat leuk, de maandelijks terugkerende koerdische trollen (lol, pleonasme :') ) zijn er weer!
  maandag 26 december 2011 @ 23:15:38 #14
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106071689
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:03 schreef Ayca het volgende:
Ah wat leuk, de maandelijks terugkerende koerdische trollen (lol, pleonasme :') ) zijn er weer!
Blijkbaar zijn alle maandelijks terugkerende zaken irritant.
pi_106071813
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:15 schreef Levolution het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn alle maandelijks terugkerende zaken irritant.
Hehe :') true, true...

Al maak ik een uitzondering voor geld.
  maandag 26 december 2011 @ 23:20:31 #16
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106071872
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:19 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hehe :') true, true...

Al maak ik een uitzondering voor geld.
Scherp. Dat had ik over het hoofd gezien.
  maandag 26 december 2011 @ 23:24:35 #17
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106072022
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:03 schreef Ayca het volgende:
Hoe gaat het met tippelen in Alkmaar? Ken je Google Streetview al? Kan je mooie straten uitkiezen voordat je aan het werk gaat. Soort werkvoorbereiding :)
pi_106072128
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 22:49 schreef Che_ het volgende:
Wat een arrogantie :')

Turquaz is de grap die jaleesa stalkte hier?? _O- :')
Jij noemt mij een grap..? :')
Dat is een grap.. :)

En Jaleesa stalken..? Meid, jij weet niet wat stalken is.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_106072137
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hoe gaat het met tippelen in Alkmaar? Ken je Google Streetview al? Kan je mooie straten uitkiezen voordat je aan het werk gaat. Soort werkvoorbereiding :)
Jou plan van aanpak?
Quote van Tjabbo:
  maandag 26 december 2011 @ 23:28:35 #20
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106072193
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jou plan van aanpak?
Jou :')
pi_106072533
julis heeft borstharen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_106072539
quote:

[..]

Terbiyeli ol. Reageer je altijd zo onbeleefd tegen meisjes? Hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_106072594
quote:
11s.gif Op maandag 26 december 2011 23:37 schreef Slayage het volgende:
julis heeft borstharen?
:') :D. Hoe kom je daar nou weer op? Natuurlijk heb ik dat.
pi_106072634
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:38 schreef Julis het volgende:

[..]

:') :D. Hoe kom je daar nou weer op? Natuurlijk heb ik dat.
post nr 10
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_106072659
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jou :')
post nr 8
-Rabia Al-Basri
pi_106072712
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

post nr 10
Ik zie het niet staan.
pi_106072867
quote:
9s.gif Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik zie het niet staan.
ik ook gelukkig niet meer
-Rabia Al-Basri
pi_106072938
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 23:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik ook gelukkig niet meer
_O-. Hoezo niet meer? Las je het echt verkeerd of?
pi_106073110
quote:
12s.gif Op maandag 26 december 2011 22:43 schreef Turquaz52 het volgende:

Of Jullis haar borst(haar) heeft laten zien aan Zargon of niet?
ik las zoiets :')
-Rabia Al-Basri
  maandag 26 december 2011 @ 23:50:59 #30
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_106073160
Tepelhaar > borsthaar bij vrouwen. :9~
pi_106073201
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik las Hans (Anders).. :')
Quote van Tjabbo:
pi_106073266
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

:D, okay. Ik vond het al raar.
  maandag 26 december 2011 @ 23:57:46 #33
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106073504
quote:

[..]

Laag. :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:04:09 #34
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106073753
quote:
9s.gif Op maandag 26 december 2011 23:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Tepelhaar > borsthaar bij vrouwen. :9~
What....the.....fuck....is....this.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106073775
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2011 23:52 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik las Hans (Anders).. :')
ben wel toe aan een nieuwe bril eigenlijk
-Rabia Al-Basri
pi_106073919
Waar is de Jalelala trouwens. Tijdje niet gezien
pi_106074105
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waar is de Jalelala trouwens. Tijdje niet gezien
Zij is weg, komt ook al een tijdje niet meer op Hyves.. :')

Acaba 39 kere bıçaklayıp, gözlerini kaşıkla çıkarıp, suratına kızgın yağ döküp birde tecavüz edip sonra gelinlik giydirip çalılıklara mı attılar.İnsanın aklına hertürlü şey geliyor... ;(
Quote van Tjabbo:
pi_106074171
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:13 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Acaba 39 kere bıçaklayıp, gözlerini kaşıkla çıkarıp, suratına kızgın yağ döküp birde tecavüz edip sonra gelinlik giydirip çalılıklara mı attılar.İnsanın aklına hertürlü şey geliyor... ;(
Wtf :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:16:12 #39
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074181
quote:

[..]

Duuuude.....
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:16:43 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106074198
quote:

[..]

Lolwut? Nederlands plz.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106074238
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:16 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Lolwut? Nederlands plz.
Ik vraag me af bıçaklayıp 39 keer, zijn ogen uit met een lepel, giet hete olie over zijn gezicht na de verkrachting en vogel bush trouwjurk is allerlei dingen komen attılar.İnsanın denken

Geen dank.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:18:44 #42
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074265
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik vraag me af bıçaklayıp 39 keer, zijn ogen uit met een lepel, giet hete olie over zijn gezicht na de verkrachting en vogel bush trouwjurk is allerlei dingen komen attılar.İnsanın denken

Geen dank.
That'll do it.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:19:02 #43
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106074276
quote:

[..]

Geen dank.
Wtf :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106074286
quote:

[..]

Recep Ivedik 2

:D
(ja ik heb die film vaak gekeken)
pi_106074323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Recep Ivedik 2

:D
(ja ik heb die film vaak gekeken)
Niet vaak genoeg, 3. :*
Quote van Tjabbo:
pi_106074326
WTF :')

Was ff een paar uur afwezig, heb de hele circus gemist :')
pi_106074354
wtf zijn er al 3 recep ivedieks geweest?
pi_106074376
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:21 schreef xminator het volgende:
wtf zijn er al 3 recep ivedieks geweest?
Welke steen was het ook alweer?
Quote van Tjabbo:
pi_106074381
quote:

[..]

Geen dank.
:')!
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:22:29 #51
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106074425
Het is hier ook weer gezellig zie ik?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:23:05 #52
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074447
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef kanovinnie het volgende:
Nou ben je te laat hoor met modden.
pi_106074453
Ja, enorm :')

Onze maandelijkse trollen waren er weer even :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:23:23 #54
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106074459
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef kanovinnie het volgende:
Het is hier erg racistisch.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106074465
Turquaz waarom denk jij aan verkrachting als Jalalala er een tijdje niet is? Fantasie? Fetish?

Mother of.... *doet zonnebril af*
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:23:57 #56
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106074482
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Nou ben je te laat hoor met modden.
Ben pas net thuis. Vanaf waar is het interessant om nog even terug te lezen?
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:24:09 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106074496
Waarom gaan jullie nog op die gasten in als ze toch elke maand terug komen?
pi_106074524
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turquaz waarom denk jij aan verkrachting als Jalalala er een tijdje niet is? Fantasie? Fetish?

Mother of.... *doet zonnebril af*
:|W
Quote van Tjabbo:
pi_106074543
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, maar zij begonnen.. ;(

:'(
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:25:17 #60
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074553
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ben pas net thuis. Vanaf waar is het interessant om nog even terug te lezen?
Vorige topic, pagina 5 ofzo. Maar er was niks aan de hand, gewoon een beetje getroll heen en weer. Beide partijen kunnen het wel hebben.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:26:01 #61
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074575
En ohja, mijn ouders leven gewoon. :')
Maar dat wijf heeft d'r lesje wel geleerd.
pi_106074590
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:26 schreef Levolution het volgende:
En ohja, mijn ouders leven gewoon. :')
Maar dat wijf heeft d'r lesje wel geleerd.
Waar heb je het over
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:27:05 #63
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074619
Ik:
quote:
Nee, ik heb geen pak slaag gekregen van mijn vader. Veel plezier met het afleggen van een verklaring aan Allah, waarom je mensen beoordeeld die er niet meer zijn. Je bent een slechtere moslim dan ik zou zijn.
Zij:
quote:
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:28:19 #64
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106074658
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:27 schreef Levolution het volgende:
Ik:

[..]

Zij:

[..]

God bestaatn niet ;(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:28:42 #65
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074668
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:28 schreef Smoofie het volgende:

[..]

God bestaatn niet ;(.
Dat weten we onderhand wel, bedankt. :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:29:24 #66
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106074699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat weten we onderhand wel, bedankt. :')
Dit is pas de eerste keer dat ik het zeg sinds het bestaan van deze reeks :'(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106074701
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:24 schreef kanovinnie het volgende:
Een beetje als ongesteld zijn, niemand vindt het leuk maar het hoort er bij hé :') Hebben we weer een smoes om ons debiel te gedragen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:29:51 #68
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106074716
ik heb nu even geen zin om alles terug te gaan lezen en me er in te verdiepen. Maar laat die figuren voortaan lekker blaten, verwijs naar hun eigen topic en plaats een TR.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:30:09 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106074726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Een beetje als ongesteld zijn, niemand vindt het leuk maar het hoort er bij hé :') Hebben we weer een smoes om ons debiel te gedragen.
Trek dan een jurk aan en doe een dansje op straat.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:31:09 #70
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074767
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:29 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb nu even geen zin om alles terug te gaan lezen en me er in te verdiepen. Maar laat die figuren voortaan lekker blaten, verwijs naar hun eigen topic en plaats een TR.
Wij vinden het echt niet erg, tenminste, ik was niet echt serieus. Alleen laatste post was serieus, over dat geloof/ongeloof gebash.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:32:53 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106074828
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:31 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wij vinden het echt niet erg, tenminste, ik was niet echt serieus. Alleen laatste post was serieus, over dat geloof/ongeloof gebash.
Nou, er was iig 1 iemand die wel een TR plaatste en het dus erg vond.
Als elkaar trollen/bashen een vermaak is mogen jullie dat van mij best doen hoor :P
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:34:00 #72
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074860
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou, er was iig 1 iemand die wel een TR plaatste en het dus erg vond.
Als elkaar trollen/bashen een vermaak is mogen jullie dat van mij best doen hoor :P
Ja njah, soms werd het wel persoonlijk. Mijns inziens is dat onnodig. Maar dat was meer van hun kant (ik voel me nu een klikspaan, maar toch).
pi_106074901
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:32 schreef kanovinnie het volgende:
Zit maar weinig kwaliteit tussen. Meestal zijn het de bekende verhaaltjes over Koerden, Armeniërs, eerwraak, Erdogan, broodje kebap of schoonmaakturken.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:35:44 #74
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106074922
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:35 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zit maar weinig kwaliteit tussen. Meestal zijn het de bekende verhaaltjes over Koerden, Armeniërs, eerwraak, Erdogan, broodje kebap of schoonmaakturken.
Je vergeet joden.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:36:02 #75
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106074933
quote:

[..]

Precies. Dat moet kunnen.
Maar dat op de man gaan was overbodig. Mensen voor hoer en weet ik veel wat allemaal uitmaken.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:37:00 #76
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106074965
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:34 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja njah, soms werd het wel persoonlijk. Mijns inziens is dat onnodig. Maar dat was meer van hun kant (ik voel me nu een klikspaan, maar toch).
Tja, dat persoonlijke, dat krijg je er van. Kijken wie de grootste pik heeft/de beste opmerking heeft.
quote:

[..]

Ja, wie/wat is die/dat Erdogan?
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:35 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Je vergeet joden.
Wat hebben die er nou weer mee te maken?
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:37:31 #77
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106074973
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:37 schreef kanovinnie het volgende:

Wat hebben die er nou weer mee te maken?
Met bekende verhaaltjes :P/.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:38:30 #78
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075003
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]

Ja, wie/wat is die/dat Erdogan?
_O-
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:39:10 #79
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075023
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O-
Het klonk als een gerecht :{w
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:39:22 #80
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075032
Erdogan is een groot kwaad, ook wel bekend als "the anti-christ".
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:39:32 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075043
Er was trouwens een woord wat jullie vaak gebruiken, maar waar ik geen idee van heb wat het is. Kan dat bir zijn?
pi_106075046
Mwah, laten we het niet groter maken dan het is.
Zoals al gezegd werd wat gebash heen en weer en klaar.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:40:13 #83
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075066
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef Smoofie het volgende:
Erdogan is een groot kwaad, ook wel bekend als "the anti-christ".
Je doet de man teveel eer aan.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:40:59 #84
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075094
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:39 schreef kanovinnie het volgende:
Er was trouwens een woord wat jullie vaak gebruiken, maar waar ik geen idee van heb wat het is. Kan dat bir zijn?
Bir is gewoon bier. Efes bir.
pi_106075095
quote:
Je bedoelt Bier..? :7
Quote van Tjabbo:
pi_106075103
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Bir is gewoon bier. Efes bir.
Efes.. _O_
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:41:25 #87
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075110
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Je bedoelt Bier..? :7
_O-
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:41:37 #88
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075115
Bier is haram, ik accepteer dit woord hier niet -O- .
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:41:48 #89
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075122
Ja, nu snap ik er niets meer van.
Maargoed. Doe voortaan maar dansjes op straat ipv bekvechten met elkaar.
pi_106075140
ik ga jullie verlaten hier.. saai enzooo
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:42:37 #91
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075142
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef Smoofie het volgende:
Bier is haram, ik accepteer dit woord hier niet -O- .
Onzin. In het paradijs wacht je een shitload aan wijn en bier. En druiven. En naar het schijnt ook maagden.
pi_106075147
quote:

[..]

Het klonk als een gerecht :{w
Volgens mij zouden heel wat mensen hem graag in stukjes drijvend in een soepje zien.
pi_106075163
Bir heeft gew een cult-status bereikt _O_ *O* _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, nu snap ik er niets meer van.
Maar goed. Doe voortaan maar dansjes op straat ipv bekvechten met elkaar.
Kusje op je neus :*

quote:
16s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ga jullie verlaten hier.. saai enzooo
Mijn JJ, wat doe je :'(

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef Levolution het volgende:
Onzin. In het paradijs wacht je een shitload aan wijn en bier. En druiven. En naar het schijnt ook maagden.
_O-
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:43:23 #94
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075167
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef Levolution het volgende:

[..]

Balen, de hele tijd "auw, niet te hard, dit doet pijn" aanhoren :'(.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:43:28 #95
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075173
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef Ayca het volgende:

[..]

Volgens mij zouden heel wat mensen hem graag in stukjes drijvend in een soepje zien.
Tja, taai, oud vlees. Kun je niet meer mee dan een soepje van trekken.
pi_106075183
sorry weiss.. je bent de enige die ik ga missen O+ -O-
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_106075228
Je was zo'n goede toevoeging aan ons topic, we zullen je missen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:45:27 #98
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075236
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:43 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Balen, de hele tijd "auw, niet te hard, dit doet pijn" aanhoren :'(.
Daarom hebben moslims kleine piemeltjes.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:45:28 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075239
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef Ayca het volgende:

[..]

Is dat een verkapte doodsverwensing?
pi_106075246
hahahah .. sarcasm
pi_106075248
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
sorry weiss.. je bent de enige die ik ga missen O+ -O-
Doei :{
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:46:27 #102
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075270
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het is een observatie.
Don't shoot the messenger.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:46:46 #103
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075278
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het is een observatie.
Don't shoot the messenger.
This is spa...
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106075280
Lol Jalalal zat gewoon de heletijd mee te lezen :')
pi_106075289
huh met wat?
pi_106075302
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik wens toch niet. Andere wellicht wel.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:48:57 #107
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075350
Ben uyu. Hollandalı yazılı tutuyoruz.
iyi geceler
pi_106075354
En mag je nu opeens ook niet meer mensen die niet eens op FOK! zitten doodwensen :')?
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:49:20 #109
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075369
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:48 schreef kanovinnie het volgende:
iyi geceler
Tamam ve iyi geceler. :*
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:49:43 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075382
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef Ayca het volgende:
En mag je nu opeens ook niet meer mensen die niet eens op FOK! zitten doodwensen :')?
Waar lees je dat?
pi_106075383
quote:
16s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:47 schreef JaleesaJoia het volgende:
huh met wat?
Turq vond dat je te lang weg was en vroeg zich af of je verkracht en vermoordt was.

quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:48 schreef kanovinnie het volgende:
iyi geceler
wat is dezen
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:50:10 #112
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Turq vond dat je te lang weg was en vroeg zich af of je verkracht en vermoordt was.

[..]

wat is dezen
Ik wilde zeggen:
Weltrusten schatje weissman
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:50:34 #113
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075415
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen:
Y u no speak engrish
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:51:18 #114
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075441
Ik bljif nog heel even. Voor mijn 33.000ste post.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:51:25 #115
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075445
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:50 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Y u no speak engrish
Well to resting?
pi_106075453
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waar lees je dat?
Het ging over Erdogan?
Maargoed, slaap lekker.
pi_106075455
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wilde zeggen:
Dankje schat. Jij ook truste. Ik heb luv voor die ass O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef kanovinnie het volgende:
quote mij dang *O*
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:51:46 #118
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075457
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ga je hem hier maken? :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:52:32 #119
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075482
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

Well to resting?
Nigga...
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:53:00 #120
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075495
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Ayca het volgende:

[..]

Het ging over Erdogan?
Maargoed, slaap lekker.
Dat was gewoon een vraagje. Als mods wat vragen willen we niet meteen bannen hoor
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dankje schat. Jij ook truste. Ik heb luv voor die ass O+

[..]

quote mij dang *O*
Ok, gequote.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ga je hem hier maken? :D
Misschien. Ik hecht er eigenlijk geen waarde aan. :P
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:53:18 #121
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075500
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat was gewoon een vraagje. Als mods wat vragen willen we niet meteen bannen hoor

[..]

Ok, gequote.

[..]

Maak hem in het Ajax topic dan in VBL..
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106075507
wat zit je te multiquoten man
pi_106075518
:')
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:54:22 #124
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075543
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:53 schreef zarGon het volgende:
Niet zo agressief tegen onze knuffelmod!
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:54:38 #125
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075556
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:53 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Maak hem in het Ajax topic dan in VBL..
Want?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:53 schreef zarGon het volgende:
Multiquote is voor mannen met grote piemels.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:54:58 #126
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075567
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:54 schreef Levolution het volgende:

[..]

Niet zo agressief tegen onze knuffelmod!
Knuffelmod? Jullie zijn zelf knuffelturken.
pi_106075571
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

ik leef nog!
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:55:12 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075572
Oja, dat was post 33.000. Mijn ode aan Turken.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:55:17 #129
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Want?

[..]

Ajax is speciaal O+.

Ajax O+

JC O+ (Jezus Christus, Johan Cruijff, toeval ?)
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106075585
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:53 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Ok, gequote.

[..]

Oh, ik dacht dat jullie soort daar op geilde.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:56:10 #131
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075607
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ajax is speciaal O+.

Ajax O+

JC O+ (Jezus Christus, Johan Cruijff, toeval ?)
Jij bent gek.
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:55 schreef Ayca het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat jullie soort daar op geilde.
Neuh, Soms misschien. Een klein beetje.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:56:38 #132
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075626
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jij bent gek.

[..]

Neuh, Soms misschien. Een klein beetje.
............
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106075632
quote:
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:57:24 #134
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075646
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:55 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, dat was post 33.000. Mijn ode aan Turken.
_O_

We hebben hem verleid jongens, onze meesterplan om het Ottomaanse Rijk weer te laten herrijzen zal werken, nu Kanovinnie zijn 33.000ste post gemaakt heeft in het Turkentopic terwijl onze maan parallel stond met onze ster.
pi_106075659
_O_ *O* _O_

BIR
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:57:55 #136
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:57 schreef Levolution het volgende:

[..]

_O_

We hebben hem verleid jongens, onze meesterplan om het Ottomaanse Rijk weer te laten herrijzen zal werken, nu Kanovinnie zijn 33.000ste post gemaakt heeft in het Turkentopic terwijl onze maan parallel stond met onze ster.
Het ging net over piemels, en nu gaat het over jullie ster?
Rare bedoeling dit topic.
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:58:07 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075675
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:56 schreef Smoofie het volgende:

[..]

............
Niet dan?
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:58:42 #138
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106075688
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:57 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Het ging net over piemels, en nu gaat het over jullie ster?
Rare bedoeling dit topic.
Onze sterretjes horen allemaal bij het meesterplan. :9~
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:58:46 #139
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_106075693
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Niet dan?
Nee :o. Het kan toch geen toeval dat Johan Cruijff's bijnaam El Salvador is en zij initalen hetzelfde zijn als Jezus Christus... :o.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_106075698
quote:

[..]

Want?

[..]

Dat weet ik, mijn piemel heeft zijn eigen FOK!-account.
pi_106075712
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:58 schreef zarGon het volgende:
My dick is trending on Twitter, u jelly ?
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:00:17 #142
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075739
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:58 schreef Levolution het volgende:

[..]

Onze sterretjes horen allemaal bij het meesterplan. :9~
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:58 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee :o. Het kan toch geen toeval dat Johan Cruijff's bijnaam El Salvador is en zij initalen hetzelfde zijn als Jezus Christus... :o.
Nu je het zo zegt, dan zal het wel zo zijn! Laat daar de hoge heren in den haag maar eens een antwoord op geven

gr

ali en de kids
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe heet die?
pi_106075743
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol Jalalal zat gewoon de heletijd mee te lezen :')
heb t nu pas terug gelezen.. puur toeval ;)
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:00:35 #144
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075746
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:59 schreef Weissman het volgende:

[..]

My dick is trending on Twitter, u jelly ?
My dick is trending in ur gf, u jelly?
pi_106075781
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:00 schreef kanovinnie het volgende:
My dick is trending in ur gf, u jelly?
Ik heb geen gf, u mad ?
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:02:32 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik heb geen gf, u mad ?
Jij:
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:03:19 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106075839
Maargoed. Bir!
pi_106075840
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 01:02 schreef kanovinnie het volgende:
Jij:

True that ^O^
pi_106077508
Topickill..
  dinsdag 27 december 2011 @ 02:48:41 #150
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077599
Ja iedereen ging opeens weg ofzo. :{w
pi_106077613
Altijd weer wiesman :N
  dinsdag 27 december 2011 @ 02:57:56 #152
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077666
Wel verwijten maken maar zelf ook het topic dood laten bloeden jullie.
pi_106077673
Het is 03.00 ben bezig met studeren, oké.
  dinsdag 27 december 2011 @ 02:59:52 #154
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077674
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 02:59 schreef xminator het volgende:
Het is 03.00 ben bezig met studeren, oké.
Jij studeert echt veel bro, wat nu weer? :D
Succes ermee in ieder geval.
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:00:09 #155
123545 DatMeenJeNiet
pi_106077677
Gewoon een stilte na de storm.
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:01:11 #156
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077681
Zie ze stiekem wel wakker zijn dan.
Stealth Turken.
pi_106077712
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 02:59 schreef Levolution het volgende:

[..]

Jij studeert echt veel bro, wat nu weer? :D
Succes ermee in ieder geval.
Nu voor OAT (overall accountancy toets).
'Yol biter, dert bitmez.'

Overdag doe ik meestal niks, dan moet ik wel in den avond werken :')

Bedankt!
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:09:25 #158
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077716
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Bedankt!
Ah. Herkenbaar.
Nogmaals succes. En niet om je weg te jagen, maar ga van FOK! af (hoewel ik wel begrijp dat je af en toe wat afleiding tussendoor nodig hebt).
pi_106077719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:01 schreef Levolution het volgende:
Zie ze stiekem wel wakker zijn dan.
Stealth Turken.
Zo zijn we.
pi_106077725
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 02:57 schreef Levolution het volgende:
Wel verwijten maken maar zelf ook het topic dood laten bloeden jullie.
Zo ben ik.
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:11:31 #161
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077727
pi_106077728
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:08 schreef xminator het volgende:

[..]

Bedankt!
Zo ben jij.
pi_106077737
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:11 schreef Levolution het volgende:
En zo is het. :')
pi_106077745
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:09 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ah. Herkenbaar.
Nogmaals succes. En niet om je weg te jagen, maar ga van FOK! af (hoewel ik wel begrijp dat je af en toe wat afleiding tussendoor nodig hebt).
Wat ik nu doe is nog niet zo belangrijk, dus ben een keer wel op tijd begonnen _O_

quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:11 schreef Ayca het volgende:

[..]

Zo ben jij.
:') <-- en zo ben jij :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:19:40 #165
123545 DatMeenJeNiet
pi_106077754
Pfff, extreme vreetkick. ;(

Zit zelfs dingen te snaaien die ik niet eens lust normaal gesproken. (pudding)
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:20:53 #166
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077756
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Gewoon te lang wakker, zodat je weer honger krijgt. Ik heb ook honger.
Slechte habit eigenlijk.
pi_106077758
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:17 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat ik nu doe is nog niet zo belangrijk, dus ben een keer wel op tijd begonnen _O_

[..]

:') <-- en zo ben jij :D
Zo is je moeder!
pi_106077760
Sucuklu tosti O+
pi_106077763
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:21 schreef xminator het volgende:
Sucuklu tosti O+
Jaa
pi_106077765
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:21 schreef Ayca het volgende:

[..]

Zo is je moeder!
Wat moeder, wat ?

Zijn alle alkmaarders onbeschoft :{ ?
pi_106077771
Ja, we slaan ook allemaal onze hondjes dood met een stofzuiger. Volkssport nummer 1 hier.
pi_106077773
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Gewoon zo lui worden dat je niet eens meer iets te eten gaat halen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:26:05 #173
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077774
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:25 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik ben zo lui dat ik al uren niet eens ga pissen. :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:27:40 #174
123545 DatMeenJeNiet
pi_106077780
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:25 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dat level is nog ver weg. ;(

Zit nu wel op het level 'te lui om _O_ pitakaas _O_ of iets anders lekkers te maken, en dus maar iets kant-en-klaars en goors eten.'
pi_106077783
Gewoon je pisflesje zo af en toe vervangen. Jatoch.
pi_106077787
Bwahahahah
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:29:06 #177
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077788
Als ik een pisflesje zou gebruiken zou ik nog te lui zijn om deze te legen.
pi_106077791
Pisflesjes in de vliegtuig _O-
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:30:11 #179
123545 DatMeenJeNiet
pi_106077794
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:26 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik ben zo lui dat ik al uren niet eens ga pissen. :')
Door deze post besef ik me ook ineens dat ik nodig moet pissen en het onopgemerkt al veel te lang ophoudt.
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:30:28 #180
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077796
Hebben ze dat? Ik ging altijd naar zo'n veel te krap hokje?
pi_106077798
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:29 schreef Levolution het volgende:
Als ik een pisflesje zou gebruiken zou ik nog te lui zijn om deze te legen.
Better drink your own piss?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2011 03:31:20 ]
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:33:34 #182
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077809
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 03:30 schreef Ayca het volgende:

[..]

Better drink your own piss?
Bear's adviezen zijn zelfs binnenshuis praktisch. _O_
pi_106077846
Iyi geceler
  dinsdag 27 december 2011 @ 03:46:46 #184
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106077847
Trusten.
pi_106077903
Oant moarnn
  One tough cookie dinsdag 27 december 2011 @ 04:35:31 #186
169210 liesje1979
pi_106077967
Met terugwerkende kracht wens ik zarGon nog fijne feestdagen. O+
pi_106084769

Kopje thee drinken om de gemoederen te laten bezinken, wat een onrust hier in het topic vannacht ;(
En ik lag lekker in stasis horizontaal te wachten op het krieken van de dag :')
pi_106084928
Tunaydiin millet :O
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 27 december 2011 @ 14:05:38 #189
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106084972
Weer een dag.
pi_106084980
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Tunaydiin millet :O
dude tis bijna ikindi!
-Rabia Al-Basri
pi_106085492
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

dude tis bijna ikindi!
Ga alvast abdest halen dan..
Quote van Tjabbo:
pi_106086171
Hallo :)
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_106086245
Erg lang geleden dat ik hier ben geweest.
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:03:44 #194
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106086853
Uit 2000 al, toe maar.

Ik ken je niet, maar welkom.
pi_106086906
Ik ben een van de oprichters van 'Turken op FOK'.

Dankjewel :)
pi_106086954
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:05 schreef Emel het volgende:

Jou username komt mij wel erg bekend voor, maar zoals Levolution al zegt, ik ken je niet.. :P
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:07:48 #197
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106086994
quote:

Ohja, je hebt zelfs een eervolle vermelding in de OP.
Vergeef mijn onwetendheid.
pi_106087091
Kiz Em. O+
pi_106087159
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:11 schreef Triggershot het volgende:
Kiz Em. O+
Hey, leuk om je te zien :)
pi_106087175
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:07 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ohja, je hebt zelfs een eervolle vermelding in de OP.
Vergeef mijn onwetendheid.
Geeft helemaal niet. Tis je vergeven :)
pi_106087203
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:06 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Jou username komt mij wel erg bekend voor, maar zoals Levolution al zegt, ik ken je niet.. :P
Haha, ik ken jou ook niet :P
pi_106087212
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:13 schreef Emel het volgende:

[..]

Geeft helemaal niet. Tis je vergeven :)
Al verliefd, verloofd, getrouwd?
pi_106087227
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Al verliefd, verloofd, getrouwd?
Dat is je eerste vraag?;)
pi_106087269
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:15 schreef Emel het volgende:

[..]

Dat is je eerste vraag?;)
Met goede mensen gaat het altijd goed. :)
pi_106087337
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is lief :)
alles goed met jou?
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:18:38 #206
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106087355
quote:
4s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:17 schreef Emel het volgende:

[..]

alles goed met jou?
Diss.
pi_106087364
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:17 schreef Emel het volgende:

[..]

alles goed met jou?
Impliceer je daarmee dat ik slecht ben? ;(

Goed, sagol. Met jou? :)
pi_106087381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

Diss.
Die kreeg ik idd ook te pakken. :')
pi_106087390
Haha :')
pi_106087406
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:14 schreef Emel het volgende:

[..]

Haha, ik ken jou ook niet :P
Geeft nie, komt nog wel.. :@

haha.. :P
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:21:04 #211
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106087427
Turquaz playt hem weer hard.
pi_106087438
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:21 schreef Levolution het volgende:
Turquaz playt hem weer hard.
Quote van Tjabbo:
pi_106087507
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Impliceer je daarmee dat ik slecht ben? ;(

Goed, sagol. Met jou? :)
Haha, natuurlijk niet. Ik heb je gemist!

met mij gaat lekker. Niets te klagen.

Forum werkt niet goed op mn pc. Daarom reageer ik traag.
pi_106087575
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:20 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Geeft nie, komt nog wel.. :@

haha.. :P
Haha, ok :)
pi_106087731
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:23 schreef Emel het volgende:

[..]

Haha, natuurlijk niet. Ik heb je gemist!

met mij gaat lekker. Niets te klagen.

Forum werkt niet goed op mn pc. Daarom reageer ik traag.
Wederzijds O+

Nog steeds werkende daar?

Haha niet zelfde pc hé? :o
pi_106087809
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wederzijds O+

Nog steeds werkende daar?

Haha niet zelfde pc hé? :o
Yep nog steeds zelfde werkplek. Ben recent afgestudeerd aan de Erasmus.

Haha nee gekkie. Komt wel goed.
pi_106088089
Hahaha turquaz weer aan het werk.
pi_106088794
Emel 1 van de mastodonten van Turken op fok! _O_
-Rabia Al-Basri
pi_106088935
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef Slayage het volgende:
Emel 1 van de mastodonten van Turken op fok! _O_
Hey!! Lang geleden. Hoe is het?
pi_106089369
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:57 schreef Emel het volgende:

[..]

Hey!! Lang geleden. Hoe is het?
jaaa laatste keer dat je hier was was maar maart 2010 zie ik :P ja gaat goed, ben een beetje aan et chillen 2 weekjes lekker vrij, 2 januari weer beginnen :P gefeliciteerd met je studie trouwens ^O^ wat heb je precies gedaan?
-Rabia Al-Basri
pi_106089457
quote:

Maakt niet uit wie je bent. Slik je of niet ?
pi_106089690
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

jaaa laatste keer dat je hier was was maar maart 2010 zie ik :P ja gaat goed, ben een beetje aan et chillen 2 weekjes lekker vrij, 2 januari weer beginnen :P gefeliciteerd met je studie trouwens ^O^ wat heb je precies gedaan?
Wow bijna 2 jaar geleden. Zit jij geregeld hier?
Ik heb ook vrij. Lekker bijkomen!
Dankjewel. Ik heb een postmaster gedaan (binnen psychologie).
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:14:17 #224
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106089706
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:08 schreef Weissman het volgende:

[..]

Maakt niet uit wie je bent. Slik je of niet ?
Bijna net zo smooth als Turquaz. _O_
pi_106090234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef Emel het volgende:

[..]

Wow bijna 2 jaar geleden. Zit jij geregeld hier?
Ik heb ook vrij. Lekker bijkomen!
Dankjewel. Ik heb een postmaster gedaan (binnen psychologie).
op het forum, ja dagelijks, post alleen niet zo regelmatig als voor heen
-Rabia Al-Basri
pi_106090337
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

op het forum, ja dagelijks, post alleen niet zo regelmatig als voor heen
Komen nog andere oude bekenden? :)
Was wel leuk vroeger :D
pi_106091292
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:27 schreef Emel het volgende:

[..]

Komen nog andere oude bekenden? :)
Was wel leuk vroeger :D
nee zelden eigenlijk, laatste ker dat jij postte kwamen wel meerdere "oudjes" uit het niets posten, kennelijk zijn er wel meerdere ouder fokkers die het topic volgen maar niet meer actief posten, ja was zeker leuk idd, jij en trigger, staan nog steeds als favo fokkers op mn profiel meen ik :')
-Rabia Al-Basri
pi_106091588
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee zelden eigenlijk, laatste ker dat jij postte kwamen wel meerdere "oudjes" uit het niets posten, kennelijk zijn er wel meerdere ouder fokkers die het topic volgen maar niet meer actief posten, ja was zeker leuk idd, jij en trigger, staan nog steeds als favo fokkers op mn profiel meen ik :')
Misschien moet ik nog even blijven hangen dan :D gezellig bijkletsen met de oldbies.
Vroeger hadden we tijd en waren we nog zo jong :P
pi_106091621
Hoor je nog iets van scorp??
pi_106091664
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef Emel het volgende:

[..]

Misschien moet ik nog even blijven hangen dan :D gezellig bijkletsen met de oldbies.
Vroeger hadden we tijd en waren we nog zo jong :P
haha ja misschien komt er nog een oudje vanavond, nee scorp nog langer dan jij niet gesproken
-Rabia Al-Basri
pi_106091801
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef Slayage het volgende:

[..]

haha ja misschien komt er nog een oudje vanavond, nee scorp nog langer dan jij niet gesproken
Ik belde weleens met hem of we spraken af maar het is nu al een tijd stil :)

Vertel eens. Wat doe je in het dagelijks leven? Verliefd, verloofd of getrouwd? :D
pi_106091845
En Trigger is verdwenen. Jammer! Ik wilde ook gezellig met hem bijkletsen.
pi_106091859
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:14 schreef Levolution het volgende:
Bijna net zo smooth als Turquaz. _O_
Jewaitz, ik heb die playah skillz *)
pi_106092012
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Emel het volgende:

[..]

Ik belde weleens met hem of we spraken af maar het is nu al een tijd stil :)

Vertel eens. Wat doe je in het dagelijks leven? Verliefd, verloofd of getrouwd? :D
ik heb hem ook in mn facebook, maar hij is daar vrij weinig actief, kweet niet wat ie allemaal zoal uitspookt

nog steeds zelfde meuk, geen wijzigingen in de gang van zaken wat dat betreft
-Rabia Al-Basri
pi_106092053
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:04 schreef Emel het volgende:
En Trigger is verdwenen. Jammer! Ik wilde ook gezellig met hem bijkletsen.
je hebt tegenwoordig ook een chat functie, kweet net of je dat wist, ga naar de post van trigger , rechsboven kan je direct message aanklikken ;)
-Rabia Al-Basri
pi_106092119
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb hem ook in mn facebook, maar hij is daar vrij weinig actief, kweet niet wat ie allemaal zoal uitspookt

nog steeds zelfde meuk, geen wijzigingen in de gang van zaken wat dat betreft
Ik heb jou ook op facebook, niet dat ik zo actief ben daar :D

Dus niets veranderd?
pi_106092164
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:10 schreef Slayage het volgende:

[..]

je hebt tegenwoordig ook een chat functie, kweet net of je dat wist, ga naar de post van trigger , rechsboven kan je direct message aanklikken ;)
Haha ik zie het. Tis weer allemaal wennen. Ik ga eerst maar wat eten, krijg trek. Daarna weer verder babbelen hier :P
pi_106092193
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:12 schreef Emel het volgende:

[..]

Ik heb jou ook op facebook, niet dat ik zo actief ben daar :D

Dus niets veranderd?
scorp is nog minder actief dan jij, jouw kop zie ik nog wel eens langs komen in de chat functie, maar hem eigenlijk nooit

nope
-Rabia Al-Basri
pi_106092327
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

scorp is nog minder actief dan jij, jouw kop zie ik nog wel eens langs komen in de chat functie, maar hem eigenlijk nooit

nope
Ik vind lastig om alles zo goed bij te houden.
Jij bent ook niet heel actief op facebook toch?
pi_106092411
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef Emel het volgende:

[..]

Ik vind lastig om alles zo goed bij te houden.
Jij bent ook niet heel actief op facebook toch?
toch wel hoor, niet mega actief als sommigen maar plaats toch wel regelmatig dingetjes, maar de chat gebruik ik dan weer niet zo heel vaak
-Rabia Al-Basri
pi_106094017
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Sorry Irak doen we er niet bij
Ik kom niet uit Irak. Ik kom uit Agri, dat ligt ook in Turkije. Dus ik hoor ook tussen het lijstje te zitten.

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 21:34 schreef Levolution het volgende:

[..]

1. Leer normaal quoten.
2. Praat niet voor mijn familie. Er is geen 'verkeerd' pad. Als die er wel is, ben jij hem ook aan het bewandelen. Ik geloof niet, zij wel. Dat levert 0,0% problemen op.
3. Uit je signature: Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real. Houd je er dan ook aan. Vraag maar om vergiffenis bij je barmhartige god, niet bij mij.
You've got the be kitten me.

Serieus, ik kan hier wel op reageren en alles haar fijn aan jou uitleggen. Maar eerlijk gezegd is je ego te groot. Dus heeft het geen zin. Doei.

[ Bericht 4% gewijzigd door JoaquinPhoenix op 27-12-2011 18:23:22 ]
...
pi_106094060
Nee, jij komt er lekker niet bij!
pi_106094155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

toch wel hoor, niet mega actief als sommigen maar plaats toch wel regelmatig dingetjes, maar de chat gebruik ik dan weer niet zo heel vaak
Je bent dus toch wel actief! Leuk :)
Nog nieuwtjes op fok?
pi_106094193
Gezellig houden, mensen. :)

ohnee, ik ben geen moderator meer :P
pi_106094196
Er was een fok huwelijk?
pi_106094235
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:12 schreef Ayca het volgende:
Er was een fok huwelijk?
Genoeg fokhuwelijken geweest.
pi_106094279
Maar nog geen turken op fok huwelijk :P
pi_106094332
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:14 schreef Ayca het volgende:
Maar nog geen turken op fok huwelijk :P
haha klopt
pi_106094340
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:08 schreef xminator het volgende:
Nou ja zeg en ik ben ook nog een trouwe Galatasaray fan. Cim bom bom!
...
pi_106094450
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Nou ja zeg en ik ben ook nog een trouwe Galatasaray fan. Cim bom bom!
[ afbeelding ]
Je mag erbij.
pi_106094468
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:19 schreef Ayca het volgende:

[..]

Je mag erbij.
galatasaray altijd nummer 1.
...
pi_106094474
Cim bom :D
pi_106094518
Do you eat turkey in Turkey?
...
pi_106094670
Ik ben wel eens in Agri geweest.
Op het vliegveld. :')
pi_106094771
Nederlandse mensen die als achternaam 'Turk' hebben. Blijf mooi. :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:32:49 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106094879
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:08 schreef xminator het volgende:
Waarom niet?
pi_106094913
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:25 schreef Ayca het volgende:
Ik ben wel eens in Agri geweest.
Op het vliegveld. :')
Hmm okey, ik ga altijd eerst naar Ankara, huisje daar, paar weken daar. En via Ankara naar Erzurum huisje daar, weekje daar en daarna in de auto naar Agri toe. Leuk reis, veel geschiedenis zie je onderweg.

Agri is echt een gat, middle of nowhere. Ik kan niet langer dan 3 dagen daar blijven.

Volgende week vertrek ik weer naar Ankara O+
...
pi_106094965
Joh, Ankara is mijn stad :)
pi_106095009
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom niet?
Alleen omdat ik ook een deels Koerdisch ben.... denk ik.... en soms maak ik geintjes daarover.... valt waarschijnlijk in het verkeerde keelgat....

Mijn oma is Turks. Ik ben kwart Turks. Ik heb zelfs in Turkije gewoond. Mijn zwager is Turks. Galatasaray is nummer 1. Baklava is vies. Doner vind ik lekker. Iffet dizi is ook leuk. Hayar devam ediyor is super. :Y
...
pi_106095028
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef Emel het volgende:
Joh, Ankara is mijn stad :)
Waar in Ankara? :)
...
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:37:18 #261
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106095045
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Alleen omdat ik ook een deels Koerdisch ben.... denk ik.... en soms maak ik geintjes daarover.... valt waarschijnlijk in het verkeerde keelgat....
[ afbeelding ]

Mijn oma is Turks. Ik ben kwart Turks. Ik heb zelfs in Turkije gewoond. Mijn zwager is Turks. Galatasaray is nummer 1. Baklava is vies. Doner vind ik lekker. Iffet dizi is ook leuk. Hayar devam ediyor is super. :Y
Ik vroeg niet waarom wel, ik vroeg me meer af waarom niet :P
pi_106095115
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Waar in Ankara? :)
dichtbij de luchthaven :P Sen?
pi_106095121
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik vroeg niet waarom wel, ik vroeg me meer af waarom niet :P
Zoals ik al zei: "Alleen omdat ik ook een deels Koerdisch ben.... denk ik.... en soms maak ik geintjes daarover.... valt waarschijnlijk in het verkeerde keelgat...."

Denk ik.
...
pi_106095168
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:39 schreef Emel het volgende:

[..]

dichtbij de luchthaven :P Sen?
Ik ook! Heb er twee huisjes, 1 dichtbij het airport. hahaha en het ander huisje is dichtbij Ankamall.

Ankara O+
...
pi_106095223
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:40 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Ik ook! Heb er twee huisjes, 1 dichtbij het airport. hahaha en het ander huisje is dichtbij Ankamall.

Ankara O+
Oorspronkelijk kom ik uit Kizilcahamam :P
pi_106095332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:41 schreef Emel het volgende:

[..]

Oorspronkelijk kom ik uit Kizilcahamam :P
Hahaha, cool. Dat is ook best wel dichtbij Ankara. Vind ik.
...
pi_106095398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:44 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Hahaha, cool. Dat is ook best wel dichtbij Ankara. Vind ik.
Een uurtje rijden. Het hoort bij Ankara.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:47:03 #268
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106095448
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:39 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: "Alleen omdat ik ook een deels Koerdisch ben.... denk ik.... en soms maak ik geintjes daarover.... valt waarschijnlijk in het verkeerde keelgat...."

Denk ik.
Maar ik vroeg het niet aan jou ;)
pi_106095634
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gaat wel over mij. Ik vertel het jou. Dan niet. Fijn leven verder met je kano. Doeg. :W
...
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:05:41 #270
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106096220
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Gaat wel over mij. Ik vertel het jou. Dan niet. Fijn leven verder met je kano. Doeg. :W
[ afbeelding ]
Ja euuh, ik ben hier voor jou bezig hoor? Ik zeg alleen dat ik van hem wilt weten waarom hij je er niet bij wilt?
pi_106096274
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gewoon, omdat het kan :D
pi_106096976
O, Emel is er ook weer, gezelligheid!
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_106097545
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja euuh, ik ben hier voor jou bezig hoor? Ik zeg alleen dat ik van hem wilt weten waarom hij je er niet bij wilt?
Okey, is goed. Je hebt gelijk.
...
pi_106097823
Ik heb zelfs een Turks paspoort! FOK he xminator!!!!!!!!!!!! :6 Ik hoor in het lijstje!

...
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:46:35 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106097974
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef xminator het volgende:

[..]

Gewoon, omdat het kan :D
Nou mooi, zet haar er dan maar bij.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Okey, is goed. Je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
Tadaa, alles weer goed.
pi_106098160
Oke, gedaan.
pi_106098384
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:23 schreef GenusButeo het volgende:
O, Emel is er ook weer, gezelligheid!
Dit is niet die Bilmi he?
  dinsdag 27 december 2011 @ 19:56:20 #278
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_106098461
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik heb zelfs een Turks paspoort! FOK he xminator!!!!!!!!!!!! :6 Ik hoor in het lijstje!

[ afbeelding ]
pi_106098588
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef xminator het volgende:
Oke, gedaan.
Dank je wel Xminator.

Ik zie mijn icoon niet bij reguliere posters staan? Of moet ik ergens anders kijken? Waar staat het namen lijstje?

Alvast heeeeeeeeeeel erg bedankt..... >:)
...
pi_106098648
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dit is niet die Bilmi he?
Bilirem. Dangalak.
pi_106098817
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nou mooi, zet haar er dan maar bij.

[..]

Tadaa, alles weer goed.
Dankjewel poepie *BOKS*
...
pi_106098895
Hallo hallo :)
pi_106098909
Sorry, Ayç.
pi_106098932
Ik dacht leuk te zijn door te zeggen 'her tarafi batirdin anne!' omdat ze dat ook altijd zegt als ik gekookt heb.
Zegt ze: 'Mag je mooi schoonmaken. Omdat je vakantie hebt, haha. :D'.
Mijn moeder is weer in trollmodus ;( :')
pi_106099047
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:03 schreef GenusButeo het volgende:
Sorry, Ayç.
Np, Aal.
pi_106099065
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:04 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht leuk te zijn door te zeggen 'her tarafi batirdin anne!' omdat ze dat ook altijd zegt als ik gekookt heb.
Zegt ze: 'Mag je mooi schoonmaken. Omdat je vakantie hebt, haha. :D'.
Mijn moeder is weer in trollmodus ;( :')
Vrouwen horen schoon te maken. Ik hou van schoon maken en mijn eigen troep op te ruimen.
...
pi_106099108
ik hou niet van schoonmaken :D
pi_106099161
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef Emel het volgende:
ik hou niet van schoonmaken :D
Houden of niet. Als je het maar doet.
...
pi_106099163
Ik hou alleen van schoonmaken als het me helpt uitstellen. :')
pi_106099205
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:08 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Houden of niet. Als je het maar doet.
ik moet wel, ik heb geen keus :D
pi_106099297
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:09 schreef Emel het volgende:

[..]

ik moet wel, ik heb geen keus :D
Inderdaad.
...
pi_106099351
ik overweeg wel om een werkster te nemen :D
pi_106099474
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef Emel het volgende:
Goed voorbeeld voor je (toekomstige?) dochter...
...
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:15:18 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_106099494
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef Emel het volgende:
Waarom?
pi_106099504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:14 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Goed voorbeeld voor je (toekomstige?) dochter...
Waarom niet :D
pi_106099566
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom?
meer tijd voor leuke dingen :)
pi_106099622
Heb je zo'n groot huis dan?
pi_106099675
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:17 schreef Ayca het volgende:
Heb je zo'n groot huis dan?
haha nee
ik heb het alleen erg druk.
pi_106099721
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:15 schreef Emel het volgende:

[..]

Waarom niet :D
Ik ben tegen werksters in huis. Ruim je eigen shit op klaar. Je bent een vrouw, laat even een goed voorbeeld aan je dochter zien dat je een carrière kan hebben + een geweldige huisvrouw kan zijn!
...
pi_106099753
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:

[..]

Ik ben tegen werksters in huis. Ruim je eigen shit op klaar. Je bent een vrouw, laat even een goed voorbeeld aan je dochter zien dat je een carrière kan hebben + een geweldige huisvrouw kan zijn!
ieder zn mening, lijkt mij :)
pi_106099772
Vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')