![1.jpg]()
![2.jpg]()
Turken op FOK!?
. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende
dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.
De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami,

.
Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel.

. En af en toe ook dialogen tussen deze users,

. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep,

.
![4qqtbio.gif]()
IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.
Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.
![_.gif]()
Leuke dynamische boel dus!

.
![3.jpg]()
- De vorige delen van deze reeks. -
Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers.

.
![_.gif]()
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.
![_.gif]()
Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic,

.
- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -![4.jpg]()
![10epxs8.png]()
SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,

.
[b]
Triest als je alleen verbintenis kan vinden door middel van religie. Onze liefde voor elkaar gaat dieper dan alleen via het volgen van een boekje. [/b]
Ik ben er niet diep in gegaan. Liefde hoort er ook bij natuurlijk. Maar als mijn zoon of dochter het verkeerde pad kiest, zou ik wel verdrietig zijn. En of jij nou dit ontkent of niet, als jou ouders moslims zijn, zullen ze ook wel verdrietig geweest zijn. Ik kan hier nog veel dieper in gaan. Als je dit wilt.
Ook de moslims in mijn familie baseren niet al hun interactie op hun geloof. Omdat ze naast hun geloof, nog wat extra inhoud hebben.
Nee, ik heb geen pak slaag gekregen van mijn vader. Tuurlijk wel, lol. Veel plezier met het afleggen van een verklaring aan Allah, waarom je mensen beoordeeld die er niet meer zijn. Je bent een slechtere moslim dan ik zou zijn. Ik vraag alleen Allah om jou op het juiste pad te brengen. En niet alleen jou, alle verdwaalden.
En waarover heb je het? Welke mensen zijn er niet? Heb je het over je ouders? Als je ouders er niet meer zijn.... dat wist ik niet. estagfurlah, mijn fout. Sorry. Moge Allah hen een rijkelijke belonen in het paradijs en hen rust bieden. Inna lilAhi wa inna ilayhi radjioen
[/quote]
...
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op maandag 26 december 2011 21:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:[b]
Triest als je alleen verbintenis kan vinden door middel van religie. Onze liefde voor elkaar gaat dieper dan alleen via het volgen van een boekje. [/b]
Ik ben er niet diep in gegaan. Liefde hoort er ook bij natuurlijk. Maar als mijn zoon of dochter het verkeerde pad kiest, zou ik wel verdrietig zijn. En of jij nou dit ontkent of niet, als jou ouders moslims zijn, zullen ze ook wel verdrietig geweest zijn. Ik kan hier nog veel dieper in gaan. Als je dit wilt.
Ook de moslims in mijn familie baseren niet al hun interactie op hun geloof. Omdat ze naast hun geloof, nog wat extra inhoud hebben.
Nee, ik heb geen pak slaag gekregen van mijn vader. Tuurlijk wel, lol.
Veel plezier met het afleggen van een verklaring aan Allah, waarom je mensen beoordeeld die er niet meer zijn. Je bent een slechtere moslim dan ik zou zijn. Ik vraag alleen Allah om jou op het juiste pad te brengen. En niet alleen jou, alle verdwaalden.
En waarover heb je het? Welke mensen zijn er niet? Heb je het over je ouders? Als je ouders er niet meer zijn.... dat wist ik niet. estagfurlah, mijn fout. Sorry. Moge Allah hen een rijkelijke belonen in het paradijs en hen rust bieden. Inna lilAhi wa inna ilayhi radjioen
1. Leer normaal quoten.
2. Praat niet voor mijn familie. Er is geen 'verkeerd' pad. Als die er wel is, ben jij hem ook aan het bewandelen. Ik geloof niet, zij wel. Dat levert 0,0% problemen op.
3. Uit je signature:
Never apologize for what you feel, it's like saying sorry for being real. Houd je er dan ook aan. Vraag maar om vergiffenis bij je barmhartige god, niet bij mij.
This isn't even my final form.
Mwa heb ff de vorige topic uitgelezen, maar niet om het een of het ander maar JoaquinPhoenix, wtf..??
Leuk, je bent van Koerdische komaf zeg je. Egal, no problem, je mag vinden van je zelf wat je wilt, ik ben dan een van de kleinkinderen van de Ottomanen, ik ben een Turk. Ik ben een Nederlander, ik ben een NederTurk. So what?
Ik ben Elhamdulillah ook een Moslim, mijn geloof is de Islam, ik geloof maar in 1 GOD, waarbij de boodschapper Hz. Mohammed (sav) is en ook o.a. Jezus en nog een hoop anderen.
Maar weetje wat de voornamelijke reden is dat de Nederlanders zo gek op kijken tov. de Moslims? Mensen zoals jij.
Mensen die volgens jou niet dezelfde pad bewandelen zoals jij.
Kijk, het is anno 2011 -het is geen excuus, daar niet van maar- laat mensen hun eigen leven leiden, doen wat die gene wilt doen, of het nou mag of niet.
Wat gaat het jou in individu nou aan of Levolution gelovig is of niet? Of Jullis haar borsten heeft laten zien aan Zargon of niet? Wat gaat het JOU ÜBERHAUPT AAN dat ik rook? Je bestempeld mij als fcking Junk omdat ik rook? Roken is MEKRUH, niet eens haram. Een baard laten staan is Sevab, waarom oordeel je daar niet over?
Waar ik heen wil gaan is eigenlijk dit: Wie ben jij, om mensen te vooroordelen op hun ideeën, visie, geloof, afkomst, zondes en goede daden? Moeten mensen uiteindelijk verklaring bij jou afleggen of moeten mensen bij de Sırat koprusu verklaring afleggen tov. God?
Ik HAAT het dat er mensen zijn (respect voor hun dat ze diepgelovig zijn, dat wel) die zichzelf ubergelovig beschouwen, zondeloos en iedereen bestempelen van kafir en ongelovige, jij zult nooit iemand kunnen (terug) bekeren tot het Islam, terwijl het mij wel zou lukken op het manier hoe ik het doe.
In plaats van DAT jij mensen zachtjes benaderd en alle mooie FEITEN van de Koran en onze geloof verteld, val je hun gelijk aan als je niet eens zijn met hun beslissing.
Ik dacht ook eerst van wtf toen ik Weissmans's Avatar voor het eerst zag met de Joodse ster langs onze mooie maan... Toen ik vroeg van waarom, kreeg ik een terughoudend antwoord dat het mij niets aan ging.. Okee, dan niet.. Zijn keuze toch? Mij hoeft hij niks te verantwoorden..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Levolution
-|||----------|||-
Je kan het wel arrogantie noemen, maar hij heeft gelijk.
Er zijn een aantal atheïsten die niets anders kunnen dan religie bashen. Maar er zijn ook een aantal gelovigen die niets anders kunnen dan 'kafirs' bashen.
Af en toe een discussie en wat getroll is leuk. Maar elkaar de mooie kanten van je levensovertuiging vertellen is ook leuk. Weet je dat je heel veel van elkaar kan leren, als je er maar voor open staat? Religie en wetenschap staan echt niet recht tegenover elkaar. Beide kunnen je leven verbeteren. Maar die bemoeienis altijd. Die afkeer naar elkaar. Het opdringen.

Precies zoals Turquaz het zegt: wat gaat het jou aan wat een ander doet?
Toen ik jonger was was ik ook zo'n antitheïst. Nu zie ik in hoe dom dat was.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Blijkbaar zijn alle maandelijks terugkerende zaken irritant.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Scherp. Dat had ik over het hoofd gezien.
quote:
Jij noemt mij een grap..?

Dat is een grap..

En Jaleesa stalken..? Meid, jij weet niet wat stalken is.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
quote:
Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Che_ het volgende:[..]
Hoe gaat het met tippelen in Alkmaar? Ken je Google Streetview al? Kan je mooie straten uitkiezen voordat je aan het werk gaat. Soort werkvoorbereiding

Jou plan van aanpak?
Quote van Tjabbo:
julis heeft borstharen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
-Rabia Al-Basri
quote:
ik ook gelukkig niet meer
-Rabia Al-Basri
quote:
ik las zoiets
-Rabia Al-Basri
quote:
Ik las Hans (Anders)..
Quote van Tjabbo:
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op maandag 26 december 2011 23:24 schreef Che_ het volgende:[..]
Hoe gaat het met tippelen in Alkmaar? Ken je Google Streetview al? Kan je mooie straten uitkiezen voordat je aan het werk gaat. Soort werkvoorbereiding

Laag.
quote:
ben wel toe aan een nieuwe bril eigenlijk
-Rabia Al-Basri
quote:
Zij is weg, komt ook al een tijdje niet meer op Hyves..

Acaba 39 kere bıçaklayıp, gözlerini kaşıkla çıkarıp, suratına kızgın yağ döküp birde tecavüz edip sonra gelinlik giydirip çalılıklara mı attılar.İnsanın aklına hertürlü şey geliyor...
Quote van Tjabbo:
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 00:13 schreef Turquaz52 het volgende:[..]
Zij is weg, komt ook al een tijdje niet meer op Hyves..

Acaba 39 kere bıçaklayıp, gözlerini kaşıkla çıkarıp, suratına kızgın yağ döküp birde tecavüz edip sonra gelinlik giydirip çalılıklara mı attılar.İnsanın aklına hertürlü şey geliyor...

Duuuude.....
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 00:17 schreef Ayca het volgende:[..]
Ik vraag me af bıçaklayıp 39 keer, zijn ogen uit met een lepel, giet hete olie over zijn gezicht na de verkrachting en vogel bush trouwjurk is allerlei dingen komen attılar.İnsanın denken
Geen dank.
That'll do it.
quote:
Niet vaak genoeg, 3.
Quote van Tjabbo:
wtf zijn er al 3 recep ivedieks geweest?
quote:
Welke steen was het ook alweer?
Quote van Tjabbo:
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Nou ben je te laat hoor met modden.
quote:
Quote van Tjabbo:
quote:
Ja, maar zij begonnen..
Quote van Tjabbo:
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Vorige topic, pagina 5 ofzo. Maar er was niks aan de hand, gewoon een beetje getroll heen en weer. Beide partijen kunnen het wel hebben.
Levolution
-|||----------|||-
Ik:
quote:
Nee, ik heb geen pak slaag gekregen van mijn vader. Veel plezier met het afleggen van een verklaring aan Allah, waarom je mensen beoordeeld die er niet meer zijn. Je bent een slechtere moslim dan ik zou zijn.
Zij:
quote:
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 00:29 schreef kanovinnie het volgende:ik heb nu even geen zin om alles terug te gaan lezen en me er in te verdiepen. Maar laat die figuren voortaan lekker blaten, verwijs naar hun eigen topic en plaats een TR.
Wij vinden het echt niet erg, tenminste, ik was niet echt serieus. Alleen laatste post was serieus, over dat geloof/ongeloof gebash.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 00:32 schreef kanovinnie het volgende:[..]
Nou, er was iig 1 iemand die wel een TR plaatste en het dus erg vond.
Als elkaar trollen/bashen een vermaak is mogen jullie dat van mij best doen hoor

Ja njah, soms werd het wel persoonlijk. Mijns inziens is dat onnodig. Maar dat was meer van hun kant (ik voel me nu een klikspaan, maar toch).
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 00:35 schreef Weissman het volgende:[..]
Zit maar weinig kwaliteit tussen. Meestal zijn het de bekende verhaaltjes over Koerden, Armeniërs, eerwraak, Erdogan, broodje kebap of schoonmaakturken.
Precies. Dat moet kunnen.
Maar dat op de man gaan was overbodig. Mensen voor hoer en weet ik veel wat allemaal uitmaken.
Mwah, laten we het niet groter maken dan het is.
Zoals al gezegd werd wat gebash heen en weer en klaar.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Je doet de man teveel eer aan.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Bir is gewoon bier. Efes bir.
quote:
Je bedoelt Bier..?
Quote van Tjabbo:
quote:
Efes..
Quote van Tjabbo:
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Onzin. In het paradijs wacht je een shitload aan wijn en bier. En druiven. En naar het schijnt ook maagden.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Tja, taai, oud vlees. Kun je niet meer mee dan een soepje van trekken.
JaleesaJoia
jaleesajoia
Je was zo'n goede toevoeging aan ons topic, we zullen je missen.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Daarom hebben moslims kleine piemeltjes.
quote:
Doei
Quote van Tjabbo:
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Het is een observatie.
Don't shoot the messenger.
wat zit je te multiquoten man
Quote van Tjabbo:
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Niet zo agressief tegen onze knuffelmod!
Het is 03.00 ben bezig met studeren, oké.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Jij studeert echt veel bro, wat nu weer?

Succes ermee in ieder geval.
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 03:08 schreef xminator het volgende:[..]
Nu voor OAT (overall accountancy toets).
'Yol biter, dert bitmez.'
Overdag doe ik meestal niks, dan moet ik wel in den avond werken

Bedankt!
Ah. Herkenbaar.
Nogmaals succes. En niet om je weg te jagen, maar ga van FOK! af (hoewel ik wel begrijp dat je af en toe wat afleiding tussendoor nodig hebt).
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Gewoon te lang wakker, zodat je weer honger krijgt. Ik heb ook honger.
Slechte habit eigenlijk.
Ja, we slaan ook allemaal onze hondjes dood met een stofzuiger. Volkssport nummer 1 hier.
Gewoon je pisflesje zo af en toe vervangen. Jatoch.
Tunaydiin millet
Quote van Tjabbo:
quote:
dude tis bijna ikindi!
-Rabia Al-Basri
quote:
Ga alvast abdest halen dan..
Quote van Tjabbo:
quote:
Jou username komt mij wel erg bekend voor, maar zoals Levolution al zegt, ik ken je niet..
Quote van Tjabbo:
Levolution
-|||----------|||-
quote:
Ohja, je hebt zelfs een eervolle vermelding in de OP.
Vergeef mijn onwetendheid.
Emel
realist
quote:
Dat is je eerste vraag?;)
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
Emel
realist
quote:
Dat is lief

alles goed met jou?
quote:
Geeft nie, komt nog wel..

haha..
Quote van Tjabbo:
quote:
Quote van Tjabbo:
Emel
realist
quote:
Haha, natuurlijk niet. Ik heb je gemist!
met mij gaat lekker. Niets te klagen.
Forum werkt niet goed op mn pc. Daarom reageer ik traag.
Emel
realist
quote:
Yep nog steeds zelfde werkplek. Ben recent afgestudeerd aan de Erasmus.
Haha nee gekkie. Komt wel goed.
Hahaha turquaz weer aan het werk.
Emel 1 van de mastodonten van Turken op fok!
-Rabia Al-Basri
Emel
realist
quote:
Hey!! Lang geleden. Hoe is het?
quote:
jaaa laatste keer dat je hier was was maar maart 2010 zie ik

ja gaat goed, ben een beetje aan et chillen 2 weekjes lekker vrij, 2 januari weer beginnen

gefeliciteerd met je studie trouwens

wat heb je precies gedaan?
-Rabia Al-Basri
Emel
realist
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 16:06 schreef Slayage het volgende:[..]
jaaa laatste keer dat je hier was was maar maart 2010 zie ik

ja gaat goed, ben een beetje aan et chillen 2 weekjes lekker vrij, 2 januari weer beginnen

gefeliciteerd met je studie trouwens

wat heb je precies gedaan?
Wow bijna 2 jaar geleden. Zit jij geregeld hier?
Ik heb ook vrij. Lekker bijkomen!
Dankjewel. Ik heb een postmaster gedaan (binnen psychologie).
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef Emel het volgende:[..]
Wow bijna 2 jaar geleden. Zit jij geregeld hier?
Ik heb ook vrij. Lekker bijkomen!
Dankjewel. Ik heb een postmaster gedaan (binnen psychologie).
op het forum, ja dagelijks, post alleen niet zo regelmatig als voor heen
-Rabia Al-Basri
Emel
realist
quote:
Komen nog andere oude bekenden?

Was wel leuk vroeger
quote:
nee zelden eigenlijk, laatste ker dat jij postte kwamen wel meerdere "oudjes" uit het niets posten, kennelijk zijn er wel meerdere ouder fokkers die het topic volgen maar niet meer actief posten, ja was zeker leuk idd, jij en trigger, staan nog steeds als favo fokkers op mn profiel meen ik
-Rabia Al-Basri
Emel
realist
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 16:49 schreef Slayage het volgende:[..]
nee zelden eigenlijk, laatste ker dat jij postte kwamen wel meerdere "oudjes" uit het niets posten, kennelijk zijn er wel meerdere ouder fokkers die het topic volgen maar niet meer actief posten, ja was zeker leuk idd, jij en trigger, staan nog steeds als favo fokkers op mn profiel meen ik

Misschien moet ik nog even blijven hangen dan

gezellig bijkletsen met de oldbies.
Vroeger hadden we tijd en waren we nog zo jong
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 16:57 schreef Emel het volgende:[..]
Misschien moet ik nog even blijven hangen dan

gezellig bijkletsen met de oldbies.
Vroeger hadden we tijd en waren we nog zo jong

haha ja misschien komt er nog een oudje vanavond, nee scorp nog langer dan jij niet gesproken
-Rabia Al-Basri
Emel
realist
quote:
Ik belde weleens met hem of we spraken af maar het is nu al een tijd stil
Vertel eens. Wat doe je in het dagelijks leven? Verliefd, verloofd of getrouwd?
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 17:03 schreef Emel het volgende:[..]
Ik belde weleens met hem of we spraken af maar het is nu al een tijd stil
Vertel eens. Wat doe je in het dagelijks leven? Verliefd, verloofd of getrouwd?

ik heb hem ook in mn facebook, maar hij is daar vrij weinig actief, kweet niet wat ie allemaal zoal uitspookt
nog steeds zelfde meuk, geen wijzigingen in de gang van zaken wat dat betreft
-Rabia Al-Basri
quote:
je hebt tegenwoordig ook een chat functie, kweet net of je dat wist, ga naar de post van trigger , rechsboven kan je direct message aanklikken
-Rabia Al-Basri
Emel
realist
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 17:09 schreef Slayage het volgende:[..]
ik heb hem ook in mn facebook, maar hij is daar vrij weinig actief, kweet niet wat ie allemaal zoal uitspookt
nog steeds zelfde meuk, geen wijzigingen in de gang van zaken wat dat betreft
Ik heb jou ook op facebook, niet dat ik zo actief ben daar
Dus niets veranderd?
Emel
realist
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 17:10 schreef Slayage het volgende:[..]
je hebt tegenwoordig ook een chat functie, kweet net of je dat wist, ga naar de post van trigger , rechsboven kan je direct message aanklikken

Haha ik zie het. Tis weer allemaal wennen. Ik ga eerst maar wat eten, krijg trek. Daarna weer verder babbelen hier
quote:
scorp is nog minder actief dan jij, jouw kop zie ik nog wel eens langs komen in de chat functie, maar hem eigenlijk nooit
nope
-Rabia Al-Basri
Emel
realist
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 17:14 schreef Slayage het volgende:[..]
scorp is nog minder actief dan jij, jouw kop zie ik nog wel eens langs komen in de chat functie, maar hem eigenlijk nooit
nope
Ik vind lastig om alles zo goed bij te houden.
Jij bent ook niet heel actief op facebook toch?
quote:
toch wel hoor, niet mega actief als sommigen maar plaats toch wel regelmatig dingetjes, maar de chat gebruik ik dan weer niet zo heel vaak
-Rabia Al-Basri
Nee, jij komt er lekker niet bij!
Emel
realist
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 17:20 schreef Slayage het volgende:[..]
toch wel hoor, niet mega actief als sommigen maar plaats toch wel regelmatig dingetjes, maar de chat gebruik ik dan weer niet zo heel vaak
Je bent dus toch wel actief! Leuk
Nog nieuwtjes op fok?
Emel
realist
quote:
Genoeg fokhuwelijken geweest.
Emel
realist
quote:
dichtbij de luchthaven

Sen?
Emel
realist
quote:
Een uurtje rijden. Het hoort bij Ankara.
Heb je zo'n groot huis dan?
Emel
realist
quote:
haha nee
ik heb het alleen erg druk.
Emel
realist
quote:
Op dinsdag 27 december 2011 20:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:[..]
Ik ben tegen werksters in huis. Ruim je eigen shit op klaar. Je bent een vrouw, laat even een goed voorbeeld aan je dochter zien dat je een carrière kan hebben + een geweldige huisvrouw kan zijn!
ieder zn mening, lijkt mij