Wie denk jij dat je bentquote:
De echte Fidel Castro.quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Fidel hier, we moeten nog even een andere locatie hebben voor de volgende poolparty aangezien Ghadaffi nu heeft afgezegd.
[..]
Wie denk jij dat je bent
Hugo Chavezquote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wie gaat er woensdag nog naar de begrafenis van onze vriend Kim-Jong Il?
maby, only if i get a tast of his assjes.quote:Op maandag 26 december 2011 20:38 schreef Bundesrepublik het volgende:
Wie gaat er woensdag nog naar de begrafenis van onze vriend Kim-Jong Il?
Vlieg je mee?quote:
Zeker. We halen Gbagbo ook nog even uit Den Haag toch?quote:Op maandag 26 december 2011 20:39 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Vlieg je mee?
Kom je eerst een hapje eten hier op Cuba en dan vliegen we samen met een stuk of tien meiden naar Noord-Korea.
Jazeker.quote:Op maandag 26 december 2011 20:40 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zeker. We halen Gbagbo ook nog even uit Den Haag toch?
Wil jij mij niet gaan na-apen?quote:Op maandag 26 december 2011 20:43 schreef dralion13 het volgende:
Obama hier, heb het wel naar mijn zin, bij mijn familie op Hawaï
Poetin komt wel, we gaan dan samen spacen.quote:Op maandag 26 december 2011 20:47 schreef Bundesrepublik het volgende:
Weet iemand of Poetin woensdag bij de uitvaart aanwezig is?
Ik heb nog een leuk aanbod voor hem.
Undercover voor de Amerikaanse overheid.quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Daar lijk je anders helemaal niet op.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Pulllease, kuttroll rot op
greetings greetings obama
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |