Goed antwoord.quote:Op maandag 26 december 2011 19:55 schreef 2l33t4u het volgende:
als je model bent en tot de top behoort
Wat is voor jou de top?quote:Op maandag 26 december 2011 19:55 schreef 2l33t4u het volgende:
als je model bent en tot de top behoort
het bovenste laagje, de besten..quote:
Heb je gelijk in, Furby!quote:Op maandag 26 december 2011 20:00 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Goed antwoord.
Als het kon gaf ik deze reactie pluspunten.
Dat weet ik, maar soms vind ik het echt niet kunnenquote:Op maandag 26 december 2011 20:03 schreef Cavalinho het volgende:
@Smoofie, Dat klopt, omdat het niet te maken heeft met schoonheid maar iets opvallend en anders.
Dat is zoals het binnen het wereldje wordt bepaald ja, maar niet altijd zoals mensen het zien. Die hebben daar ook niet echt inzicht in. Die gaan eerder voor bv wie ze zouden herkennen omdat ze het meest op TV te zien zijn geweest.quote:Op maandag 26 december 2011 20:02 schreef 2l33t4u het volgende:
[..]
het bovenste laagje, de besten..
wie dat zijn kun je bepalen door te kijken naar salaris, aantal boekingen etc
Ik ben ook aan het afwachten om een indruk van hem te krijgen, Gewoon omdat ik erg nieuwsgierig benquote:Op maandag 26 december 2011 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
Je bent model? Maar je hebt helemaal geen foto's in je fobo.
Over schandaaltjes ofzoquote:Op maandag 26 december 2011 21:19 schreef ayumu het volgende:
Ik wou een opmerking maken maar nee doe het niet![]()
Jij wel hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 03:27 schreef Drinky het volgende:
M'n contract bevat een geheimhoudingsplicht clausule, anders zou ik jullie in detail kunnen vertellen hoe je in m'n branche komt en topmodel wordt.
Bron?quote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef DrSnuggle het volgende:
Het belangrijkste is dat je maximaal 50kg. weegt, kom je daarboven, dan behoor je niet meer bij de "top".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |