quote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef spierbal het volgende:
Ik vond der altijd wel lekker geil wijfie hoor.
quote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef spierbal het volgende:
Ik vond der altijd wel lekker geil wijfie hoor.
quote:Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef spierbal het volgende:
Jullie geile zeker op die gefotoshopte barbies ?
spierbalquote:Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef spierbal het volgende:
Swj keek liever naar wakker worden met Valerio.quote:Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef spierbal het volgende:
de leven, maar die heb jij niet? narcistische chagarijn. je doet me denken aan Ronaldquote:
Wat? Is dat een tv-programma of zo? Geef eens wat meer info. Waar is ze bekend van?quote:Op maandag 26 december 2011 19:47 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
de leven, maar die heb jij niet? narcistische chagarijn. je doet me denken aan Ronald
van het RTL Nieuws...quote:Op maandag 26 december 2011 19:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat? Is dat een tv-programma of zo? Geef eens wat meer info. Waar is ze bekend van?
Dat ene interview dat ze deed met een van de "zangers" van Milli Vanilli en aan hem vroeg hoe het met z'n broer ging terwijl hij al een tijd dood was.quote:Op maandag 26 december 2011 20:04 schreef Meloewa het volgende:
Ik was altijd fan van haar hoe ik 15 was en Re:action keek met haar en renate en miljuschka en valerio soms.![]()
Daarom nikkie
Koeman?quote:Op maandag 26 december 2011 19:47 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
de leven, maar die heb jij niet? narcistische chagarijn. je doet me denken aan Ronald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , toch?
Dit dus.quote:Op maandag 26 december 2011 20:15 schreef Sochaux het volgende:
Haar knieën zijn te puntig, moet er niets van hebben
David Coulthard ftw.quote:Op maandag 26 december 2011 22:29 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Die heeft ook vooraan gestaan toen ze de kaaklijn aan het uitdelen waren.
Wat boeien die knieën nu? Dat kan toch geen echte afknapper zijnquote:Op maandag 26 december 2011 20:15 schreef Sochaux het volgende:
Haar knieën zijn te puntig, moet er niets van hebben
Je bent nieuw op het internet?quote:Op maandag 26 december 2011 22:55 schreef eight het volgende:
[..]
Wat boeien die knieën nu? Dat kan toch geen echte afknapper zijn
quote:Op maandag 26 december 2011 22:55 schreef eight het volgende:
[..]
Wat boeien die knieën nu? Dat kan toch geen echte afknapper zijn
Precies.quote:
Obvious pedo is obvious.quote:Op maandag 26 december 2011 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Da's toch een dochter in die energiereclames van Nuon ofzo. Ik vind die jongste lekkerder.
quote:Op maandag 26 december 2011 22:56 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Je bent nieuw op het internet?
Ik was effe in de war met Saar Koningsbergerquote:Op maandag 26 december 2011 23:55 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Obvious pedo is obvious.
En op je eerste vraag: nee.
je wekte de indruk nogal hoge eisen te stellen, dus ik dacht, je hebt zeker een behoorlijke aanwinst thuis zitten.quote:Op maandag 26 december 2011 23:59 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Wat heeft doutzen kroes hier mee te maken?
Geef alleen mn mening.
Ook behoorlijk do-able.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik was effe in de war met Saar Koningsberger
Die kop van Nikki Plessen staat me niet aan. Ik weet niet of je dat nou hoge eisen moet noemenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:03 schreef n00b13 het volgende:
[..]
je wekte de indruk nogal hoge eisen te stellen, dus ik dacht, je hebt zeker een behoorlijke aanwinst thuis zitten.
Ik vind dat wel meevallen hoor. Zeker als je die vergelijkt met lieke van lexmond, een vrouw die blijkbaar bij alle mannen in de smaak valt. Wat een grafkop die heeft, niet normaal.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:06 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Die kop van Nikki Plessen staat me niet aan. Ik weet niet of je dat nou hoge eisen moet noemen
Ik niet.quote:
quote:Op maandag 26 december 2011 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ze heeft zo'n raar vierkant hoofd met te weinig gezicht per cm² hoofd.
Wow. Spijker, kop etcquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:17 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Haar hoofd doet me aan hem denken. Toch zou ik haar doen man.
Nogmaals, je stelt erg hoge eisen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:10 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik niet.
Lieke van Lexmond is ook een vogelverschrikker eersteklas.
Dat is jouw mening.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:22 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nogmaals, je stelt erg hoge eisen.
Genoeg.quote:welke vrouw zou je wel geven?
Als ik m'n knieen weer wat ronder heb gegetenquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:23 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer fotos posten?
Deze zou je wel geven toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:25 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
[..]
Genoeg.
En ze lijken geen van allen op Lieke van Lexmond of Nikki Plessen. Maar zo 1, 2, 3 een BN' er verzinnen wordt lastig.
Stereotype internetheld hierzo. Wel kritiek leveren, maar als je dan zelf iets moet aandragen...quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:25 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
[..]
Genoeg.
En ze lijken geen van allen op Lieke van Lexmond of Nikki Plessen. Maar zo 1, 2, 3 een BN' er verzinnen wordt lastig.
Sorry. Ik houd niet van getinte vrouwen. Dat is iets geks dat ik dan weer heb..quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze zou je wel geven toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik m'n knieen weer wat ronder heb gegeten
Welke precies?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Deze zou je wel geven toch?
[ afbeelding ]
Ooh, ze draagt hakjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ze heeft een aparte stem en ze schijnt een beetje ordinair te zijn, maar als ze 'ja' tegen me zegt dan trouw ik direct met Nikkie.
Ik vind haar namelijk super lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de eerste huwelijksnacht, volgt een tweede, mijn gedacht.
Maar helaas ben ik geen miljonair of een bekende Nederlander, dus helaas...
Nikkie wil zelf ook nog iets kwijt aan alle haters hier:
[ afbeelding ]
Nee, haar hoofd is gewoon fucked up.quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:26 schreef female81 het volgende:
Lelijk is een groot woord. Maar ze heeft een beetje de uitstraling van een standaard identiteitsloze Gooise muts gekregen, beetje onsympathiek ook, terwijl het me een jaar of tien terug (toen ze nog maar net bekend was) wel een leuk meisje leek.
Vrij brede kaken ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 04:26 schreef female81 het volgende:
Lelijk is een groot woord. Maar ze heeft een beetje de uitstraling van een standaard identiteitsloze Gooise muts gekregen, beetje onsympathiek ook, terwijl het me een jaar of tien terug (toen ze nog maar net bekend was) wel een leuk meisje leek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google is your friend, abuse your friends
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cos boys don't cry.
Soms kun je de woorden niet helemaal vinden. Blijkt dat een ander ze al had opgepikt. Dank u SwJ.quote:Op dinsdag 27 december 2011 08:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Godverdomme wat een oer-Hollandse uit de klei getrokken boerenkop heeft die zeg![]()
Djeez, TS. Goede onderbouwing. Praten knappen vrouwen niet met je? Dan moet je hen niet de schuld geven. Je bent gewoon alles behalve interessantquote:Op maandag 26 december 2011 19:41 schreef LethalP het volgende:
Wat is dat toch een omhooggevallen stoephoer geworden zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |