abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106063759

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_106063787
fipo?
pi_106063793
Ik heb ook geen behoefte om rijk te zijn. Ik heb geen droomberoep.
Wel de drang om dingen te weten te komen, maar of ik alleen daarmee een studie ga volhouden? Waarschijnlijk niet. Ach ja.
pi_106063815
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat doe jij dan als ik vragen mag?
Ik ga gewoon nog gewoon naar school.
pi_106063865
quote:
3s.gif Op maandag 26 december 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Wel de drang om dingen te weten te komen, maar of ik alleen daarmee een studie ga volhouden? Waarschijnlijk niet. Ach ja.
Ik denk meer dat je voor jezelf uit moet zoeken waar je blijvend voor interesseert, want ik denk dat dat het probleem is dat je totaal niet weet wat je wilt.
pi_106063870
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
Ik ga gewoon nog gewoon naar school.
Wat ga je worden wanneer je groot bent? :P
pi_106063871
Ik hoef ook niet rijk te worden hoor, voor het geld had ik beter iets anders kunnen doen.
pi_106063881
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk meer dat je voor jezelf uit moet zoeken waar je blijvend voor interesseert, want ik denk dat dat het probleem is dat je totaal niet weet wat je wilt.
Ik heb wel interesses die blijvend zijn. Maar daar kun je niet voor studeren.
pi_106063896
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat ga je worden wanneer je groot bent? :P
Grafisch vormgever/ interaction designer.
pi_106063950
quote:
3s.gif Op maandag 26 december 2011 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
Hehe, heb ik ook. De komende twee jaar wordt best zwaar voor me, vrees ik. Maar als het lukt heb ik het er best voor over. Als je iets vindt wat je echt leuk vindt scheelt dat al heel erg.
pi_106063979
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 19:22 schreef Myraela het volgende:

[..]

Grafisch vormgever/ interaction designer.
Ok leuk.
Maar denk je dat dat nooit repetitief werk zal zijn?
Mijn werk is ook saai, hersendodend, ook al is het "creatief".
Maar ik weet wat ik moet doen, het is niet uitdagend, en het is elke keer hetzelfde riedeltje dat ik af ga.
  maandag 26 december 2011 @ 19:25:20 #12
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106063998
Wat is jullie droombaan?
Heaven is a place on earth with you
pi_106064021
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:25 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie droombaan?
Heb ik eigenlijk niet.
pi_106064028
quote:
Wat is jullie droombaan?
Een eigen bedrijf dat succesvol is, niks doen enzo :P. Maar anders misschien iets chills in de ICT, alleen is het daar denk ik zo dat veel dingen mooier lijken dan dat ze zijn. Verder heb ik eigenlijk geen flauw idee.
pi_106064038
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ok leuk.
Maar denk je dat dat nooit repetitief werk zal zijn?
Mijn werk is ook saai, hersendodend, ook al is het "creatief".
Maar ik weet wat ik moet doen, het is niet uitdagend, en het is elke keer hetzelfde riedeltje dat ik af ga.
Ik denk dat dat meevalt. Daarbij werk ik met een doel, maak ik producten af en vind ik het een heerlijk gevoel als ik dat oplever en er trots op kan zijn.

Dat werkt een stuk fijner dan gewoon je uren maken zonder doel.
pi_106064046
Ik zou misschien wel iets willen doen in de chemische industrie. Maar eerst ga ik me verder inlezen daarin en kijken bij studies in die richting.
pi_106064066
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat dat meevalt. Daarbij werk ik met een doel, maak ik producten af en vind ik het een heerlijk gevoel als ik dat oplever en er trots op kan zijn.

Dat werkt een stuk fijner dan gewoon je uren maken zonder doel.
Je klinkt als een ambitieus persoon. Ik heb dat totaal niet eigenlijk.
pi_106064083
Eten. :9
  maandag 26 december 2011 @ 19:30:30 #19
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106064101
Mijn droombaan zou zijn....Beyonce zijn :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106064111
quote:
Wat is jullie droombaan?
ik wil een eigen dierenwinkel beginnen :9

Hoi :W
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_106064114
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:30 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn droombaan zou zijn....Beyonce zijn :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?
  maandag 26 december 2011 @ 19:32:16 #22
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106064132
quote:
3s.gif Op maandag 26 december 2011 19:31 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ze perfect is en iedere keer weer een perfecte show neerzet waarin ze veel plezier lijkt te hebben!

SPOILER
pi_106064149
Waarom dan niet Lady Gaga?
Drama means nothing, it's part of the game.
  maandag 26 december 2011 @ 19:33:31 #24
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106064155
Droombaan? Tja :') weet het niet echt. Wil het ook nog niet weten. Iets medisch lijkt me wel leuk. Iig geen 9-5 kantoorbaan.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106064162
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:32 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Omdat ze perfect is en iedere keer weer een perfecte show neerzet waarin ze veel plezier lijkt te hebben!

SPOILER
Ik denk niet dat haar leven alleen maar lol is hoor :')
En je doet een prima studie met goed toekomstperspectief, dus je kunt wel tevreden zijn denk ik (als je het tenminste leuk vindt) :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')