dankje voor de 1ste serieuze reactiequote:Op maandag 26 december 2011 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Doen jullie het met of zonder condoom? Of ze krijgt buikpijn van het sperma of ze krijgt buikpijn van het stoten. Het is niks raars ofzo.
Hmmja, dan stoot je te diep/hard.quote:Op maandag 26 december 2011 19:09 schreef _-FuNnY-_ het volgende:
[..]
dankje voor de 1ste serieuze reactie
en ik gebruik altijd een condoom
Dit is idd niet onmogelijk, een orgasme niet bereiken kan buikpijn veroorzaken, een orgasme zelf is veelal pijnverlichtend.quote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef styliste het volgende:
Lijkt wel of mijn post verwijderd maar dit is wel een serieuze reactie: komt ze klaar na de sex? Zo nee: dat is je antwoord.
Ik heb het ook altijd als ik te opgewonden ben geweest en niet ben klaargekomen..
ze komt altijd klaar... en het is echt wel sterke buikpijn ze kan niet meer rechtstaan door die pijn...quote:Op maandag 26 december 2011 23:51 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Dit is idd niet onmogelijk, een orgasme niet bereiken kan buikpijn veroorzaken, een orgasme zelf is veelal pijnverlichtend.
Dat is niet goed. Ik heb ook wel eens gruwelijk pijn maar niet als ik ven klaargekomen.. Toch maar even naar de ha!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:34 schreef _-FuNnY-_ het volgende:
[..]
ze komt altijd klaar... en het is echt wel sterke buikpijn ze kan niet meer rechtstaan door die pijn...
Dit dan maar, klinkt wijs en aannemelijk. En naar de huisarts schaad niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:59 schreef snakelady het volgende:
Kan een beginnende onsteking in de blaas kunnen zijn maar ook vleesbomen in de baarmoeder.
Zou dus wel even naar de huisarts gaan met haar.
Hoe kan dat nou weer.quote:
Het ging toch over buikpijn, niet maagpijn.quote:
ohja, en je maag is geen onderdeel van de buik meer.quote:Op woensdag 28 december 2011 01:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het ging toch over buikpijn, niet maagpijn.
Panzer..quote:Op woensdag 28 december 2011 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn vriendin heeft altijd en dan ook echt altijd pijn na afloop. Tja, dat is het nadeel aan zo groot zijn, je ramt zonder dat je er erg in hebt overal tegenaan. En als het dan afgelopen is verdwijnt al het goede gevoel en voelt ze die pijn pas.
Gewoon even naknuffelen tot de ergste pijn weg is, je moet wat. Deken erover, masseren en anders warme kruik. Maar wennen doet het nooit.
quote:Op woensdag 28 december 2011 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn vriendin heeft altijd en dan ook echt altijd pijn na afloop. Tja, dat is het nadeel aan zo groot zijn, je ramt zonder dat je er erg in hebt overal tegenaan. En als het dan afgelopen is verdwijnt al het goede gevoel en voelt ze die pijn pas.
Gewoon even naknuffelen tot de ergste pijn weg is, je moet wat. Deken erover, masseren en anders warme kruik. Maar wennen doet het nooit.
Ik heb zelf ook altijd buikpijn als mijn vriend klaar is gekomen in me. Ben er mee naar de dokter gegaan en waarschijnlijk heb ik een sperma allergie. De 2e allergoloog waarmee ik erover heb gepraat vertelde me dat een huid test niet betrouwbaar is en dat ze de allergie ook niet aan kunnen tonen in mijn bloed, omdat ik een ''licht'' geval ben. Er zijn mensen die flauw vallen enz. De klachten zijn namelijk uiteenlopend. Ik heb zelf 15 min. lang een aanhoudende stekende pijn in m'n vagina/buik. Dat maakt het ''waarschijnlijk'' eraan. Het enige wat nu nog rest is het voorkomen, dus condooms gebruiken of het voor het zingen de kerk uit.. Daar kan ik best mee leven, alleen door de allergie is het moeilijk om kinderen te krijgen. Maar gelukkig zijn er verschillende opties die dan kunnen helpen. Voorlopig ben ik niet toe aan kinderen (ik ben 19).quote:Op maandag 26 december 2011 19:05 schreef _-FuNnY-_ het volgende:
hoi,
Mijn vriendin heeft na de seks altijd buikpijn.
Weet iemand hier hoe dat komt?
Of wat er aan te doen is?
alvast bedankt
blauwe eierstokkenquote:Op maandag 26 december 2011 23:20 schreef styliste het volgende:
Lijkt wel of mijn post verwijderd maar dit is wel een serieuze reactie: komt ze klaar na de sex? Zo nee: dat is je antwoord.
Ik heb het ook altijd als ik te opgewonden ben geweest en niet ben klaargekomen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |