Samen rond 12 uur achter de pc zitten om het eerste topic van 2012 openen enzulks.quote:Op maandag 26 december 2011 20:19 schreef Sala-adin het volgende:
Doen ik
Wel kk harde sadness O&N vieren met fokkers
LOL, alle swag van Fernandes, hapjes, drankjes en shit, en dan allemaal met de smartphone de OP al ingetypt in het vakje enzo om 0:00 zo snel mogelijk proberen te submittenquote:Op maandag 26 december 2011 20:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Samen rond 12 uur achter de pc zitten om het eerste topic van 2012 openen enzulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Vind het eerlijk gezegd geeneens een slecht planquote:Op maandag 26 december 2011 20:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haha pik mij ook ff op dan onderwegOud en Nieuw bij Jumi vind ik 1 strak plan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op maandag 26 december 2011 20:34 schreef Juminelle het volgende:
NeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly?
Fucking spange legsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly?
.
Ik kijk eerder naar je benen dan naar wat je in je bakje hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly?
All good things are wild and free.
Ik wil jouw benen verdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly?
![]()
Ik zou je benen verkrachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U jelly?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Doe eens TC joinings.quote:Op maandag 26 december 2011 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou er nog wat voor plaatsen maar dat ging me te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |